کشتی های تفریحی کیش

با مطالعه این بخش با انواع کشتی های تفریحی کیش آشنا خواهید شد

کشتی های تفریحی

بدون شک گشت و گذار بر روی آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس با کشتی های تفریحی، از تفریحات مهیج جزیره کیش است. کشتی‌هایی که برای تفریح قابل استفاده هستند، در چند دسته مهیا شده اند از جمله کشتی های تفریحی شبانه، کشتی های آکواریوم و قایق های کف شیشه ای. اگر به جزیره کیش سفر کردید، حتما سفر دریایی خاطره انگیز را با کشتی های تفریحی جزیره کیش تجربه کنید.

کشتی های تفریحی کیش
[widget id="execphp-2"]
کشتی های تفریحی کیش
کشتی های تفریحی کیش

گشت دریایی کشتی‌های تفریحی شبانه در آب های اطراف جزیره کیش معمولا از ساعت ۲۱ شروع می شود و تا یک بامداد ادامه دارد. از جمله برنامه هایی که در کشتی برگزار می شود پذیرایی و سرو شام همراه با موزیک زنده، برنامه های مفرح و سرگرم کننده در جنگ شادی همراه با قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد.

آب‌های اطراف جزیره کیش، محل زندگی موجودات دریایی زیادی است، از جمله این موجودات انواع خرچنگ ها، مرجان‌ها و ماهی‌های تزئینی هستند. قایق‌های کف شیشه ای و آکواریوم امکان مشاهده همه این زیبایی‌ها را به شما می‌دهد. برای اینکه بتوانید از محیط دریا بیشتر لذت ببرید، این کشتی ها حرکت خود را از محیط های کم عمق یا همان اسکله شروع می‌کنند و به تدریج به بخش مهیج دریا نزدیک می شوند. در کشتی های آکواریوم هنگام تماشای دریا می توانید از موزیک زنده لذت ببرید و از خودتان پذیرایی کنید.

اما این کشتی های رویایی را کجا می توانید پیدا کنید؟ قایق های کف شیشه ای و کشتی های کف شیشه ای در اسکله تفریحی قرار دارند و از ساعت ۱۰ صبح در سانس های یک ساعته آماده سرویس دهی به شما گردشگران عزیز تور کیش می باشند. در صورت مساعد بودن هوا، سانس‌های گشت زنی تا بعد از ظهر ادامه می یابد. اگر می خواهید در شب منظره دریا را ببینید، کشتی ها با نورافکن‌های قدرتمند امکان دیدن چشم انداز‌های دریا را برای شما فراهم می کنند.

اگر دیدن مناظر زیر آب برای شما هیجان انگیز نیست، قایق های بادبانی را به شما پیشنهاد می کنیم. با انتخاب قایق بادبانی دلخواهتان لحظات خوشی را در کنار دوستان و یا خانواده تان در آب های نیلگون خلیج فارس تجربه کنید.

در ادامه این بخش کیش بازا کشتی‌های دریایی ارائه دهنده خدمات فوق را به شما معرفی می کند از جمله این کشتی ها می توان به کشتی های تفریحی آکواریوم طوطیا، کشتی تفریحی آرتمیس، قایق های بادبانی، کشتی تفریحی نوید دریا، کشتی تفریحی اوستا و کشتی تفریحی دنا اشاره کرد. در ادامه با کیش بازا همراه باشید تا ظرفیت، قیمت و امکانات ارائه شده را مشاهده نمایید.

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *