هتل داریوش کیش

با مطالعه این بخش با امکانات و مزایای هتل داریوش کیش آشنا خواهید شد

نام هتل : هتل داریوش

نوع هتل : پنج ستاره

شماره تلفن هتل : ۰۷۶۴۴۴۴۴۹۰۰

آدرس هتل : جزیره‌ کیش، میدان داریوش، هتل داریوش

وب سایت هتل : www.dariushgrandhotel.com

فاصله تا فرودگاه : ۱۵ دقیقه

جاذبه های توریستی اطراف هتل : اسکله تفریحی ، بولینگ مریم ، پارک مرجان ، کیبل اسکی ، کشتی تفریحی ، گذر هنرمندان ، پلاژ بانوان و پلاژ آقایان

مراکز خرید اطراف هتل : مرکز خرید ونوس ، مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ ، بازار مروارید ، مرکز تجاری ، پاساژ زیتون

هتل داریوش کیش
[widget id="execphp-2"]
هتل داریوش کیش
هتل داریوش کیش
هتل داریوش کیش
هتل داریوش کیش
هتل داریوش کیش
هتل داریوش کیش

معرفی اجمالی هتل داریوش کیش :

هتل پنج ستاره داریوش کیش یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های کیش می‌باشد که به دلیل داشتن معماری الهام بخش آن از دوران باستانی و غرورآفرین هخامنشی با نماد‌های سنگی تخت جمشید، جزء جاذبه‌های توریستی جزیره کیش به‌حساب می آید. همچنین هتل داریوش جزء یکی از بهترین و زیبا‌ترین هتل‌های جهان به حساب‌ می‌رود که همیشه نوع معماری آن زبانزد طراحان و معماران دنیا بوده است، از جمله زاها حدید که هتل داریوش را یکی از شاهکار‌های معماری در سبک باستانی ( Ancient Design ) معرفی کرده است.

هتل داریوش در زمینی به وسعت تقریبی ۱۲۱۰۰۰ مترمربع در شمال شرق جزیره‌ی زیبای کیش واقع شده است.

تعداد طبقات : ۳ طبقه

تعداد سالن های غذاخوری : ۴ سالن

تعداد کافی شاپ ها : ۱ کافی شاپ

تعداد اتاق ها :  ۱۵۰ اتاق

تعداد تخت ها : ۳۸۰ تخت خواب

پارکینگ : دارد

مشخصات و امکانات اتاقها :
هر چه از امکانات و نقاط مثبت هتل داریوش بگوییم کم است؛ در هتل داریوش شما می‌توانید بین اتاق‌های دبل، توئین و یا رویال سوئیت یکی را برای اقامت خود انتخاب کنید، همچنین می‌توانید فضا و محیط اتاق را طبق سلیقه خود برگزینید و انتخاب کنید که اتاقتان رو به دریا باشد یا باغ.

گزینه های موجود برای انتخاب اتاق به شرح زیر می باشد :

  • اتاق دونفره لوکس مشرف به باغ
  • اتاق دونفره لوکس مشرف به دریا
  • سوییت دو نفره لوکس استودیو رو به باغ
  • سوییت دو نفره لوکس آتوسا رو به دریا
  • سوییت دو نفره لوکس آتوسا رو به باغ

لازم به ذکر است که تمامی اتاق های دوتخته هتل داریوش دارای یک تخت دبل می باشند و در صورت درخواست اتاق دوتخته تویین ، یک مبل تختخواب شو در اتاق قرار داده می شود . به هر حال کارمندان هتل داریوش می‌توانند فضای اتاق را آن طوری که شما می‌خواهید برایتان فراهم کنند. همچنین هتل داریوش برای مهمانان خود ویلا‌هایی تدارک دیده است که فضایی رمانتیک و آرامش بخش دارند. این ویلا‌های ساحلی دوست داشتنی در دو نوع دو تخته و سه تخته موجود هستند و به کسانی که دوست دارند شب را در کنار ساحل باشند و از آسمان جزیره کیش و دریای سیاه آن در شب لذت ببرند، پیشنهاد می‌شوند.
اتاق‌ها در هتل داریوش از بالاترین استاندارد‌های ایمنی و امنیتی بهره‌ می‌برند و درب تمامی آن ها توسط کارت هوشمند باز و بسته می‌شود و همین امر باعث شده تا هتل داریوش کیش به عنوان یکی از ایمن‌ترین هتل های جزیره شناخته شود. در اتاق ها وسایل رفاهی اعم از یخچال، مبلمان، میز و صندلی ، تلفن آزاد و داخلی، اینترنت وایرلس با حجم ترافیک محدود و رایگان، صندوق امانات و تلوزیون LCD موجود می‌باشد که مسافران شبکه‌های داخلی را توسط دستگاه دیجیتال HD در تلوزیون خود می‌توانند مشاهده کنند. اتاق‌ها دارای کمد لباس، رخت‌آویز، آینه و درآور می‌باشند. وسایل هر ماه توسط خدمه هتل داریوش سرویس می‌شوند تا هیچ‌گاه دارای خرابی یا مشکل نباشند. همچنین امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق وجود دارد و سیستم تهویه‌ی هوا مطبوع در تمامی اتاق‌ها موجود است.

نورپردازی اتاق‌ها به لطف وجود پنجره و نورگیر بالکن بسیار خوب و دلنشین است و همچنین به دلیل طراحی داخلی با استفاده از لامپ‌های ال ای دی، اتاق‌ها در شب از نور پردازی آرامش بخش و زیبایی بهره مند هستند. از لحاظ امکانات غذایی و نوشیدنی هم این اتاق‌ها دارای چای ساز، بشقاب، قاشق، چنگال، کارد و لیوان بوده و همچنین به دلیل وجود دکمه پاور سوییچ در اتاق‌ها، می‌توانید هنگام خروج و یا تحویل اتاق، با فشردن آن ، برق تمام وسایل‌ را قطع کنید. سرویس بهداشتی در برخی از اتاق‌ها فرنگی و در برخی ایرانی ست. حمام ها هم به دو صورت دوشی و وان وجود دارند. لوازم بهداشتی موجود در سرویس ها شامل صابون، شامپو، مسواک، شانه، خمیردندان، سشوار، دستمال ‌کاغذی و چند جفت دمپایی می‌باشد.

در طراحی داخلی اتاق ها ، ترکیب رنگ بسیار زیبایی به کار رفته است تا حس آرامش و امنیت را به خوبی به مهمانان عزیز القا ‌کند. بیشتر رنگ‌های به کار رفته در دکوراسیون داخلی سفید، قهوه‌ای و کرم می باشد .

اتاق ها را ساعت ۱۲ ظهر باید تخلیه کرد و زمان تحویل گرفتن آن ها ۱۴ بعد از ظهر می باشد .

امکانات هتل داریوش

هتل داریوش دارای دو لابی بزرگ و مجلل میباشد که امکاناتی مانند اینترنت، تلویزیون LCD، تلفن داخلی و خارجی، روزنامه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی را داراست. از دیگر امکانات هتل داریوش می توان به نمازخانه، فروشگاه، آژانس مسافرتی، خدمات تهیه بلیط، پله اضطراری، آسانسور، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، دستگاه فتوکپی و پرینت اشاره کرد. خدمات باربری، اتاق چمدان، خدمات کرایه اتومبیل، تاکسی سرویس و ترنسفر رفت و برگشت فرودگاه، سرویس معلولین و خدمات پزشکی جزء ارزش های ویژه هتل داریوش به حساب می آیند. این هتل به علت نزدیک بودن به مراکز تفریحی و مراکز خرید مانند مرکز خرید مرجان و زیتون، برای عاشقان خرید و گشت گذار گزینه مناسبی به نظر میرسد.

هتل داریوش دارای چندین زمین ورزش از جمله زمین اختصاصی پینت بال و تنیس می باشد. همچنین در این هتل برای ورزش‌ کارانی که در هیچ شرایطی حاضر نیستند ورزش را کنار بگذارند ، سالن بدنسازی نسبتا بزرگی تدارک دیده شده است که با بهترین و به روزترین دستگاه‌ های بدنسازی آن را تجهیز کرده اند و مربیان حرفه‌ای در این سالن همه روز آماده خدمت رسانی به مهمانان این هتل می باشند. هتل داریوش همچنین دارای سالن‌های پینگ پنگ و بیلیارد هم هست که به صورت ۲۴ ساعته برای مهمانان و مسافران قابل استفاده هستند. این هتل دارای سالن کافی‌نت و گیم‌نت نیز می‌باشد که در ساعات مشخصی از روز فعالیت می کنند .
هتل داریوش برای مسافرین عزیزی که به غواصی و قایق سواری علاقمند هستند پکیج هایی را در نظر گرفته که همه روزه می‌توانند با ثبت نام در این تور‌ها، به غواصی و قایق سواری همراه با تیم حرفه‌ای هتل داریوش بپردازند. یکی از فضا‌های آرمش بخش هتل داریوش استخر روباز آقایان و سرپوشیده‌ی بانوان است که همه روزه در اختیار مهمانان و مسافران این هتل می باشد .فضای زیبای این استخر همراه با موسیقی دلنشین محیط آرامشی مثال زدنی را بوجود می‌آورد، همچنین این امکان وجود دارد که مهمانان در کنار فضای استخر از خدمات ماساژ نیز بهره مند شوند . در هتل داریوش این امکان برای شما وجود دارد که از بین انواع ماساژ، آن نوعی را که حس می‌کنید بدنتان نیاز دارد را انتخاب کنید، همچنین ماساژور‌های حرفه‌ای این هتل می‌توانند بر طبق نیاز مهمان، به آن‌ها در انتخاب نوع ماساژ کمک کنند.
در هتل داریوش یکی از بزرگترین آکواریوم‌های آب شور دنیا قرار دارد که منبع تغذیه آن دریای خلیج فارس است. این آکواریوم که در واقع اولین و قدیمی‌ترین آکواریوم آب شور ایران است، هر ساله افراد زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود می‌کشاند، دیدن این آکواریوم برای افرادی که جزء مهمانان این هتل هم نیستند، امکان پذیر است و این یکی از دلایل شهرت این آکواریوم به حساب می‌رود.
از امتیازات هتل داریوش می‌توان به تورهای گردشگری، کنسرت‌ها و تخفیف‌های مناطق گردشگری اشاره کرد. اگر شما جزء مهمان‌های هتل داریوش باشید می‌توانید با تخفیف ویژه برای تور‌های گردشگری و تفریحی جزیره کیش از جمله تور قایق گردشگری این هتل ثبت نام کنید، همچنین این امکان برای شما وجود دارد که با استفاده از کوپن‌های تخفیف پنجاه درصدی هتل داریوش بیش از پیش از نمایش دلفین‌ها در دلفیناریوم لذت ببرید. این کوپن‌ها همچنین شامل نمایش‌ها و کنسرت‌های سالن‌های مختلف جزیره کیش می‌شود و در کل می‌توان گفت آقای حسین ثابت بکتاش صاحب هتل داریوش، همه جوره هوای مهمانان هتل پنج ستاره خود را دارد.

روم سرویس این هتل ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان است، فقط کافیه تلفن را بردارید و با مسئول کارکنان هتل تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن خدمه هتل برای نظافت و تعمیرات به اتاق شما بیایند و همچنین لباس‌های کثیف شما را برای شستن و اتو زدن بگیرند و در مدتی کم به شما تحویل دهند.

منو غذایی روم سرویس شامل انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، انواع دسر های متنوع، پیش غذا و چند مدل غذا می باشد .

کارکنان و خدمه هتل داریوش افرادی حرفه‌ای و آموزش دیده هستند و به جرئت می‌توان گفت رفتار و کردار مثال زدنی دارند. به طور کلی کارکنان هتل داریوش از متد و استاندارد‌های روز دنیا برای خدمت رساندن به مهمانان استفاده می‌کنند که همین امر این هتل را جزء بهترین هتل‌های خاورمیانه کرده است.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل داریوش کیش :

هتل داریوش با اینکه دارای یکی از بزرگترین و بهترین رستوران‌های جزیره کیش است، به دلیل نزدیک بودن به رستوران‌ها و فودکورت‎‌های خوب جزیره، یکی از گزینه‌های مورد علاقه کسانی است که دوست دارند غذاهای با کیفیت و لذیذ را امتحان کنند و در طول سفر خود از خدمات و غذاهای رستوران‌های مختلف بهرمند شوند. در کنار رستوران بزرگ هتل داریوش، کافی شاپ این هتل به چشم می‌خورد که تنوع نوشیدنی‌ها و دسر‌های این کافه مهمانان را حیرت زده می‌کند، در کنار محیطی آرام و زیبا، صدای آب و موسیقی در حال پخش در این کافه حس آرامش خاصی را در فضا حاکم می‌کند که هیچ کجای دیگر یافت نمی شود .
فاصله هتل تا مکان های مهم شهر

۱. فاصله تا اسکله تفریحی حدودا ۱ کیلومتر

۲. فاصله تا بولینگ مریم ۲ کیلومتر

۳. فاصله تا پارک مرجان ۸ کیلومتر

۴. فاصله تا کیبل اسکی حدودا ۱ کیلومتر

۵. فاصله تا کشتی تفریحی ۱ کیلومتر

۶. فاصله تا گذر هنرمندان حدودا ۲ کیلومتر

۷. فاصله تا پلاژ آقایان کمتر از ۱ کیلومتر

۸. فاصله تا پلاژ بانوان حدودا ۳ کیلومتر

۹. فاصله تا مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ حدودا ۱ کیلومتر

۱۰. فاصله تا مرکز خرید ونوس ۲ کیلومتر

۱۱. فاصله تا بازار مروارید ۲ کیلومتر

۱۲. فاصله تا مرکز تجاری ۱ کیلومتر

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *