قایق های بادبانی کیش

با مطالعه این بخش با قایق های بادبانی در جزیره کیش آشنا خواهید شد

قایق های بادبانی

در گذشته، باد تنها انرژی موجود برای به حرکت در آوردن کشتی ها و قایق ها بود که اجازه می داد بشر اقیانوس ها را بپیماید. این موضوع بیشتر در محدوده دریای مدیترانه محسوس بود و خیلی ها علت توسعه تمدن در مدیترانه را همین سفرهای دریایی می دانند. قدمت قایقرانی به هزاران سال پیش بر می گردد و از آن سال ها تا کنون قایق های بادبانی بسیار پیشرفته تر شده اند و امروزه از این قایق ها بای مقاصد تفریحی نیز استفاده می شود.

قایق های بادبانی کیش
[widget id="execphp-2"]
قایق های بادبانی کیش

 جزیره کیش با توجه به تفریحات آبی متنوعی که دارد، از قطب های مهم گردشگری کشورمان به شمار می رود. یکی از این تفریحات مهیج که در گروه تفریحات آبی قرار دارد،  قایق های بادبانی می باشد. همانطور که گفتیم قدمت قایق های بادبانی به هزاران سال پیش باز می گردد اما امروزه به یکی از پرطرفدارترین تفریحات آبی جزیره کیش تبدیل شده است که جمعیت انبوهی از مسافران تور کیش را به سمت خود می کشد. از گذشته تا به امروز انسان ها در تلاش اند تا با بهره گیری از طبیعت، تجربیات بیشتری کسب کنند، حال این تجربیات می توانند هم باعث رشد علمی شوند و هم  در حوزه تفریحات، روشی جدید خلق کنند. در اسکله تفریحی جزیره کیش انواع مختلف قایق های بادبانی وجود دارد و شما می توانید همراه با خانواده یکی از آن ها را انتخاب کنید و راهی گشت کوتاه دریایی شوید. البته باید ظرفیت قایق را هم در نظر بگیرید زیرا هر کدام از این قایق ها، ظرفیت خاص خود را دارند. قیمت بلیط قایق های بادبانی برای تمامی افراد ۱۱۰.۰۰۰ تومان می باشد.

کیش بازا قایق سواری بر روی آب های نیلگون خلیج فارس و طبیعت بکر جزیره کیش را به شما پیشنهاد می کند. مطمئنیم قایق سواری با قایق های بادبانی بی نظیر اسکله تفریحی کیش، یکی از بهترین تجربه های شما در جزیره کیش خواهد شد.

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *