شاتل سواری کیش

با مطالعه این بخش با شاتل سواری ، از تفریحات آبی کیش آشنا خواهید شد

تفریحات سفر، هرچه هیجان انگیزتر باشند، سفر لذت بخش تری شکل می گیرد. البته که برنامه های تفریحی هیجان آور باید با رعایت مسائل ایمنی همراه باشند تا خاطره ی خوش به دور از حادثه به یادگار بماند. حال تصور کنید با توجه به اینکه جزیره ی کیش از بهترین و جدیدترین تفریحات آبی و دریایی برخوردار است، گردشگر کیش باشید و شاتل سواری را در لیست برنامه سفر خود قرار دهید. تفریحی سراسر هیجان در جزیره زیبای کیش و صدالبته ثبت خاطره ای فراموش نشدنی در سفرنامه کیش که دوز آدرنالین خون را حسابی بالا می‌برد.

شاتل سواری کیش
[widget id="execphp-2"]
شاتل سواری کیش

از آن جا که جزیره کیش دارای آب و هوای مطلوب است و هر ساله به تفریحات و مراکز تفریحی آن افزوده می شود، در جند سال اخیر به یکی از قطب های توریستی و تفریحی کشور تبدیل شده است. جزیره کیش تفریحات بسیار گسترده ای دارد که مجموعه ای از آن ها در قالب تفریحات آبی شکل گرفته اند که غواصی، جت اسکی، پاراسل و اسکوتر زیردریایی از این دسته اند. شاتل سواری یکی دیگر از تفریحات آبی مهیج و پر شور و هیجان جزیره کیش می باشد. این تفریح را هم می توان به صورت فردی انجام داد و هم جمعی. شاتل سواری به این صورت است که افراد بر تیوب هایی سوار می شوند و این تیوب توسط یک طناب به یک قایق تندرو وصل می گردد. قایق با سرعت بسیار بالا شروع به حرکت می کند و تیوب را به همراه خود می کشد. هرچه سرعت قایق بیشتر باشد، هیجان این تفریح بیشتر خواهد بود و آدرنالین بیشتری هم تولید می شود.

باید در نظر داشته باشید که شاتل سواری علاوه بر تفریح، ورزش هم به حساب می آید زیرا در هنگام کشیده شدن توسط قایق و حرکت های ناگهانی بر روی سطح آب و پیچش های قایق، باید این توان را داشته باشید که با نیروی گریز از مرکز مقابله کنید و در واقع باید عضلات قوی داشته باشید تا خود را بر روی تیوب نگه دارید در غیر این صورت به درون آب پرت خواهید شد. بهتر است افرادی که از لحاظ جسمی ضعیف هستند، سمت شاتل سواری نروند زیرا ممکن است برای آن ها خطرناک باشد.

نوع دیگری از شاتب سواری، با عنوان بانانا سواری شناخته شده است. در این مدل، به جای یک تیوب، از یک شی بادی شبیه به موز غول پیکر استفاده می شود که افراد بر روی آن می نشینند و پاهایشان را در دو طرف آن قرار می دهند. این مدل از شاتل سواری نیز به پاها و عضله های قوی نیاز دارد تا بتوانید خودتان را بر روی بانانا نگه دارید.

ما در کیش بازا به شما پیشنهاد می کنیم تا با خانواده و یا دوستان خود شاتل سواری را تجربه کنید زیرا در این حالت هیجان و لذت بیشتری را به همراه خواهد داشت. همچنین به دلیل اینکه ممکن است در آب پرت شوید، بهتر است که بر روی تیوب ها تنها نباشید. اگرچه که نیروی لازم جهت همراهی شما و کمک در مواقع بروز حادثه، درون قایق است و جای هیچ گونه نگرانی نیست. پوشیدن جلیقه نجات نیز به همین منظور الزامی می باشد.

برای تجربه این تفریح مهیج باید به هتل شایان و یا مراکز ارائه دهنده تفریحات آبی که معمولا در ساحل شرقی هستند، مراجعه کنید. این ورزش در پارک ساحلی مرجان، پارک ساحلی سیمرغ و دامون ساحلی نیز امکان پذیر می باشد.

هزینه استفاده از تفریح شاتل سواری بسیار مناسب است و به شرح زیر می باشد :

برای ۱ نفر به مدت ۲۰ دقیقه ، ۴۵.۰۰۰ تومان

برای ۲ تا ۴ نفر به مدت ۲۰ دقیقه ، نفری ۳۵.۰۰۰ تومان

برای ۵ تا ۷ نفر به مدت ۲۰ دقیقه ، نفری ۳۰.۰۰۰ تومان

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *