کشتی تفریحی آکواریوم طوطیا

با مطالعه این بخش با کشتی تفریحی آکواریوم طوطیا ، از کشتی های تفریحی در جزیره کیش آشنا خواهید شد

کشتی تفریحی آکواریوم طوطیا

دنیای زیر آب همیشه برای انسان ها حیرت آور است و شاید دلیل آن تفاوت بسیار زیاد دنیای زیر آب با دنیای ما باشد. انسان ها همیشه به دنبال این هستند تا بدانند که در زیر دریا، چه چیزهایی وجود دارد و چگونه مکانی ست و زندگی آبزیان به چه صورت می گذرد.

کشتی تفریحی آکواریوم طوطیا
[widget id="execphp-2"]
کشتی تفریحی آکواریوم طوطیا

به همین منظور در جزیره کیش تعدادی کشتی تفریحی وجود دارد که مسافران تور کیش می توانند با استفاده از آن ها راهی گشت دریایی بی نظیری شده و از رمز و راز نهفته در زیر دریاها با خبر شوند. یکی از تجربه های ناب و متفاوت در جزیره زیبای کیش، گردش با کشتی های آکواریوم است. این کشتی ها، همان طور که از اسمشان پیداست، به دلیل داشتن کف شیشه ای، مانند یک آکواریوم عمل می کنند و می توان به راحتی زیر دریا را مشاهده کرد. یعنی وقتی در این کشتی ایستاده اید، می توانید کف دریا، اعماق آن و جانوارن موجود در زیر آن را مشاهده کنید. آب های خلیج فارس بی نهایت زلال و شفاف بوده و محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، توتیاها، خرچنگ ها، ستاره دریایی و گیاهان دریایی می باشد. معمولا ناب ترین طبیعت موجود در زیر دریا در کنار صخره های مرجانی دیده می شود. علت شفافیت آب هم همین مرجان ها هستند که علاوه بر زیبایی، آب را هم تصفیه می کنند و مانع از کدر شدن آن می شوند. کشتی تفریحی آکواریوم طوطیا با فضای شاد و مفرحی که برای شما ایجاد می کند، این امکان را به وجود می آورد که به راحتی بتوانید از طبیعت موجود در زیر دریا لذت ببرید. کیش بازا به شما پیشنهاد می کند این فرصت استثنائی را از دست ندهید. این کشتی مسافتى را طى مى کند تا به منطقه اى که ماهى و مرجان ها زیادترند، برسد و سپس زمانی را در آن جا مستقر می شود و بعد به اسکله باز می گردد. طى عبور از نواحى مختلف ساحل، شما مى توانید مرجان ها و سایر موجودات دریایى کف دریا را ببینید. اگر به دیدن حیات زیر آب و پدیده های بی نظیر طبیعت علاقمند هستید، حتما از گردش با این قایق ها لذت خواهید برد. این گردش برای کودکان هم می تواند تجربه ای به یاد ماندنی باشد.
این کشتی ها در اسکله تفریحی مستقر هستند و با استفاده از نورافکن، امکان گشت دریایی شبانه را نیز فراهم کرده اند. هزینه بلیط کشتی آکواریوم طوطیا برای یک گشت دریایی ۲۵.۰۰۰ تومان می باشد.

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *