والیبال ساحلی کیش

با مطالعه این بخش با والیبال ساحلی کیش ، از اماکن تفریحی-ورزشی جزیره کیش آشنا خواهید شد

والیبال ساحلى همانطور که از نامش پیداست نوعى والیبال با قواعد مخصوص به خود است که آن را بر روى شن های ساحل بازی مى کنند. در بازی های رسمی، این ورزش به صورت دو نفره است اما براى تفریح به صورت گروهى نیز انجام مى شود و از جمله ورزش هاى شاد و مفرح بخش گروهى است که در سالهاى اخیر طرفداران زیادى را به خود جذب کرده است.

والیبال ساحلی کیش
[widget id="execphp-2"]
والیبال ساحلی کیش
والیبال ساحلی کیش
والیبال ساحلی کیش
والیبال ساحلی کیش

پلاژ آقایان یکی از مکان های تفریحی جزیره کیش است که دارای سه زمین استاندارد بین المللی والیبال ساحلی، هندبال ساحلی و فوتبال ساحلی می باشد و علاقه مندان به این ورزش ها می توانند این زمین ها را کرایه کنند.

مجموعه ى والیبال ساحلى جزیره ى کیش، از زیباترین زمین هاى والیبال ساحلی آسیا می باشد که داراى نورپردازى خاص و حرفه اى است. این زمین ها دارای امکانات جانبی و تور مناسب می باشند و چشم انداز زیباى دریا نیلگون خلیج فارس و آب و هواى مطبوع، از ویژگی های منحصر بفرد آن ها است.

مساحت زمین والیبال ساحلى این مجموعه در جزیره کیش، وسعتی در حدود ١٠ هزار مترمربع دارد که با داشتن ویژگى هاى ممتازى نظیر شن هاى نرم و فاقد هرگونه سنگ، پذیراى شما مهمانان عزیز تور کیش در پلاژ آقایان می باشد.

در کنار این زمین های والیبال، زمین هندبال و فوتبال ساحلى نیز قرار دارد که هر ساله علاقمندان زیادى از سراسر دنیا برای بازی در این زمین ها به کشور ما می آیند.

آدرس زمین والیبال ساحلی در جزیره کیش :

جزیره کیش، انتهای خیابان پروین اعتصامی، پلاژ آقایان، جنب پرشین گلف

هتل های نزدیک به این مرکز :

  • هتل آرمیس کیش
  • هتل پارمیس کیش
  • هتل اسپادانا کیش

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *