هتل پارمیدا کیش

با مطالعه این بخش با امکانات و مزایای هتل پارمیدا کیش آشنا خواهید شد
  • نام هتل: هتل پارمیدا
  • نوع هتل: پنج ستاره
  • شماره تلفن هتل: ۰۷۶۴۴۴۶۷۶۸۰
  • آدرس هتل: جزیره کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات
  • فاصله تا فرودگاه: ۱۲ دقیقه با ماشین
  • جاذبه های توریستی اطراف هتل: پارک دلفین ها، پلاژ بانوان، باغ پرندگان
  • مراکز خرید اطراف هتل: بازار پردیس یک و دو، مرکز خرید پانیذ، هایپر مارکت
هتل پارمیدا کیش
[widget id="execphp-2"]
هتل پارمیدا کیش
هتل پارمیدا کیش
هتل پارمیدا کیش
هتل پارمیدا کیش

معرفی اجمالی هتل پارمیدا کیش:

هتل پنج ستاره پارمیدا کیش دقیقا رو به رو پارک شهر احداث شده و موقعیت عالی آن برای دسترسی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری جزیره را نمی توان انکار کرد. هتل پارمیدا یکی از هتل های تازه تاسیس جزیره کیش به شمار می رود و با پرسنل مجرب و خوش برخورد خود، پذیرای شما مسافران عزیز تور کیش می باشد.

  • تعداد طبقات: ۴ طبقه
  • تعداد سالن های غذا خوری: ۳ سالن
  • تعداد کافی شاپ ها: ۱ کافی شاپ
  • تعداد اتاق ها: ۸۱ اتاق
  • پارکینگ: پارکینگ روباز رایگان با ظرفیت ۳۰ ماشین

مشخصات و امکانات اتاق های هتل پارمیدا کیش:

اتاق های هتل پارمیدا، بزرگ و دلباز هستند و با به کارگیری ترکیب رنگی مناسب در کنار هم، زیبایی اتاق ها در عین سادگی حفظ شده است. با توجه به منطقه ای که هتل در آن قرار گرفته، چشم انداز اتاق ها دریا و محوطه هتل است و از پشت پنجره اتاق ها می توان زیبایی وصف نشدنی جزیره کیش را مشاهده کرد. هتل پارمیدا نیز مانند دیگر هتل های جزیره کیش، با توجه به نوع اتاق، امکانات متفاوتی را ارائه می دهد. در این هتل، همه اتاق ها مجهز به یخچال، مینی کافه غیر رایگان، قفل در کارتی و هوشمند، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق و اطفاء حریق هستند. از جمله امکاناتی که شما در موقع فراغت می توانید از آن ها استفاده کنید، می توان به تلویزیون به همراه شبکه های داخلی پخش فیلم و اینترنت وای فای موجود در اتاق ها اشاره کرد. برای صرفه جویی در مصرف انرژی، اتاق ها مجهز به پاورسوئیچ هستند و برای تهویه هوای اتاق از سیستم سرمایش و گرمایش اسپیلیت استفاده شده است. هتل برای همه مسافران صبحانه رایگان به صورت بوفه ارائه می دهد و برای سایر وعده های غذایی امکان سرو به صورت روم سرویس وجود دارد. همان طور که گفتیم، با توجه به نوع اتاق، امکاناتی که برای شما ارائه می شود متفاوت است. از جمله امکانات اتاق های ویژه می توان به آباژور، مبلمان، دراور و میز تحریر اشاره کرد. همچنین امکان استفاده از تلفن در همه اتاق ها تنها برای تماس های داخلی هتل امکان پذیر می باشد.

امکانات سرویس های بهداشتی اتاق ها : دوش حمام از موارد مشترک بین همه اتاق هاست و بسته های بهداشتی که برای استحمام در اختیارتان قرار می گیرد شامل صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، حوله و سشوارمی شود. سرویس بهداشتی در برخی از اتاق ها ایرانی و در برخی دیگر فرنگی ست و دو جفت دمپایی برای حمام و سرویس بهداشتی به صورت مجزا در نظر گرفته شده است.

ساعت تحویل اتاق:۱۴:۰۰

ساعت تخلیه اتاق: ۱۲:۰۰

امکانات و خدمات هتل پارمیدا کیش:

هتل پنج ستاره پارمیدا کیش با پذیرش ۲۴ ساعته آماده استقبال از شما مهمانان عزیز می باشد. برای مسافرانی که هتل پارمیدا را برای اقامت خود انتخاب می کنند، امکان ترنسفر استقبال فرودگاهی به صورت رایگان وجود دارد و برای استفاده از آن مسافران محترم تور کیش حتما باید با اعلام زمان پرواز، زمان ترنسفر را با هتل هماهنگ کنند. پرسنل مجرب و خوش برخورد هتل پارمیدا به خوبی از شما استقبال خواهند کرد. بدون شک تا آماده شدن اتاقتان باید چند دقیقه ای منتظر بمانید. اولین مکانی که به چشم می خورد لابی با شکوه هتل است. برای سپری شدن این مدت می توانید از امکانات موجود در لابی نظیر اینترنت وای فای و تلویزیون به همراه شبکه پحش فیلم استفاده کنید. لابی هتل با ظرفیت ۷۵ نفر در طبقه همکف قرار دارد و امکاناتی مثل فتوکپی، فکس، تلفن (برای تماس های داخلی هتل)، دستگاه واکس کفش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی را داراست. همچنین فضاهای دیگری که برای شما در نظر گرفته شده، کافی شاپ و چایخانه سنتی است که می توانید از آن ها استفاده کنید. البته در این مدت نیازی نیست که چمدان هایتان را با خود حمل کنید. شما می توانید وسایل مورد نیازتان را از چمدان ها بردارید و آن ها را به باربری هتل تحویل دهید. اگر اشیاء قیمتی همراه خود دارید و نگرانی مراقبت از آن ها ذهنتان را مشغول کرده است، می توانید آن ها را به صندوق امانات هتل تحویل بدهید تا خیالتان آسوده باشد. برای جابجایی بین طبقات، می توانید از آسانسور هتل استفاده نمایید. در ساختمان هتل موارد ایمنی به بهترین شکل رعایت شده است و هتل دارای پله اضطراری و سیستم اعلام و اطفاء حریق نیز می باشد. همچنین امکانات کافی برای نمازگزاران محترم در نمازخانه هتل موجود است. برای گشت در جزیره می توانید از تاکسی سرویس و یا کرایه اتومبیل (بدون راننده) که هتل ارائه می دهد، استفاده کنید. برای استفاده از تفریحات جزیره کیش می توانید بلیط مربوطه را از هتل تهیه نمایید. خدمات تفریحی که هتل پارمیدا ارائه می دهد شامل استخر سرپوشیده برای بانوان و آقایان در طبقه منفی یک با تعرفه هتل، سونای خشک و بخار برای آقایان و بانوان، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و زمین تنیس می باشد. همچنین لاندری هتل از ساعت ۸ الی ۲۲ آماده خدمات رسانی ست.

رستوران و کافی شاپ هتل پارمیدا کیش:

رستوران پارمیدا با طبخ انواع غذاهای خوش طعم و لذیذ ایرانی، فرنگی و غذاهای دریایی، منوی کامل و متنوعی از انواع غذاها را در اختیار میهمانان قرار می دهد. رستوران هتل پارمیدا کیش در لابی با ظرفیت ۲۰۰ نفر  واقع شده است. رستوران VIP در طبقه منفی یک با ظرفیت ۳۵۰ نفر با سرو غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی با منوی انتخابی آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیش می باشد. رستوران باغچه در محوطه باز هتل در آلاچیق های زیبا با ظرفیت ۵۰ نفر قرار دارد که پیشنهاد می شود اگر برای اقامت هتل پارمیدا را انتخاب کردید، رستوران باغچه آن را از دست ندهید. غذاهایی که در رستوران باغچه سرو می شوند، غذاهای ایرانی و سنتی هستند.

فاصله هتل پارمیدا کیش تا جاذبه های توریستی مهم جزیره کیش :

·        فاصله تا شهر زیر زمینی کاریز حدود ۸ کیلومتر – ۱۵ دقیقه با خودرو

·        فاصله تا شهر باستانی حریره حدود ۸ کیلومتر – ۱۵ دقیقه با خودرو

·        فاصله تا کشتی یونانی حدود ۱۴ کیلومتر – ۲۵ دقیقه با خودرو

·        فاصله تا پلاژ بانوان حدود ۳ کیلومتر – ۹ دقیقه با خودرو

·        فاصله تا پلاژ آقایان حدود ۱ کیلومتر – ۱۶ دقیقه پیاده

·        فاصله تا آب انبار سنتی حدود ۸ کیلومتر –  ۱۵ دقیقه با خودرو

·        فاصله تا توتی فروتی حدود ۱ کیلومتر – ۱۵ دقیقه پیاده

·        فاصله تا گذر هنرمندان حدود ۱ کیلومتر – ۱۲ دقیقه پیاده

·        فاصله تا مجتمع گلف کیش حدود ۱۱ کیلومتر – ۲۰ دقیقه با خودرو

·        فاصله تا روستای باغو حدود ۷ کیلومتر – ۱۳ دقیقه با خودرو

فاصله هتل پارمیدا کیش تا مراکز  تفریحی مهم جزیره کیش :

·        فاصله تا اسکله تفریحی حدود ۲ کیلومتر– ۲۰ دقیقه پیاده

·        فاصله تا فلای بورد حدود ۷ کیلومتر – ۱۳ دقیقه با خودرو

·        فاصله تا پارک دلفین ها حدود ۵ کیلومتر– ۱۲ دقیقه با خودرو

·        فاصله تا باغ پرندگان حدود ۶ کیلومتر– ۱۲ دقیقه با خودرو

·        فاصله تا کارتینگ حدود ۱ کیلومتر – ۱۴ دقیقه پیاده

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *