هتل شایگان کیش

با مطالعه این بخش با امکانات و مزایای هتل شایگان کیش آشنا خواهید شد

هتل شایگان کیش:

  • نام هتل: هتل شایگان کیش
  • نوع هتل: پنج ستاره
  • شماره تلفن هتل: ۰۷۶۴۴۴۶۷۴۲۰
  • آدرس هتل: جزیره کیش، ابتدای میدان رودکی
  • فاصله تا فرودگاه: ۱۳ دقیقه با ماشین
  • جاذبه های توریستی اطراف هتل: پلاژ آقایان، پلاژ بانوان، اسکله تفریحی
  • مراکز خرید اطراف هتل: بازار پردیس، بازار پانیذ، مرکز خرید مروارید، بازار مرجان
هتل شایگان کیش
[widget id="execphp-2"]
هتل شایگان کیش
هتل شایگان کیش
هتل شایگان کیش
هتل شایگان کیش
هتل شایگان کیش

معرفی اجمالی هتل شایگان کیش :

هتل پنج ستاره شایگان کیش در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش واقع شده است. دسترسی راحت به مراکز خرید و مکان های تفریحی و از طرفی نزدیک بودن به مراکز اداری، باعث شده تا هتل شایگان برای بیشتر افراد به عنوان اولین انتخاب در ذهن نقش ببندد. امکانات کافی و مناسب و پرسنل مجرب از ویژگی های بارز هتل شایگان است. در ادامه با کیش بازا همراه باشید تا از امکانات و جزئیات این هتل مطلع شوید.

  • تعداد طبقات: ۷ طبقه
  • تعداد سالن های غذا خوری: ۱ سالن با ظرفیت ۲۵۰ نفر
  • تعداد کافی شاپ ها: دو کافی شاپ یکی در طبقه اول و دیگری در طبقه چهارم
  • تعداد اتاق ها: ۱۳۶ باب
  • تعداد تخت ها: ۳۵۳ تخت
  • پارکینگ: پارکینگ روباز در محوطه هتل و رایگان

مشخصات و امکانات اتاق های هتل شایگان کیش:

خیلی از ما به محض اینکه وارد اتاق می شویم اولین کاری که می کنیم به سمت پنجره می رویم و مناظر اطراف را تماشا می کنیم. با توجه به منطقه ای که هتل شایگان در آن واقع شده، چشم انداز اتاق های هتل خیابان و محوطه هتل است. اتاق های هتل، دلباز و شیک هستند و نور آن ها مناسب است. اگر نور زیاد را نمی پسندید، می توانید پرده های ضخیم پنجره را ببندید تا احساس راحتی داشته باشید. سرویس بهداشتی در همه اتاق ها فرنگی است. امکاناتی که در حمام وجود دارد با توجه به نوع اتاقتان متفاوت است. اگر اتاقتان معمولی باشد، حمام شما از نوع دوشی و اگر اتاقتان ویژه باشد، حمام علاوه بر دوش، وان هم دارد. اما بسته های بهداشتی برای همه اتاقها یکسان است و شامل صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، شانه و حوله می باشد. همچنین در تمامی سرویس های بهداشتی سشوار هم تعبیه شده است. برای حفظ نظافت اتاق سه جفت دمپایی (روفرشی، حمام و دستشویی) در همه اتاق ها قرار داده شده است. در هنگام آماده سازی اتاق، چند عدد آب معدنی در یخچال قرار داده می شود اما پس از اتمام این چند عدد، برای باقی روزهای اقامتتان باید نوشیدنی و مواد غذایی مورد نیازتان را خریداری کنید. برای صرفه جویی در مصرف انرژی، در همه اتاق ها از پاور سوئیچ و سیستم سرمایشی اسپیلت استفاده شده است. از امکانات سرگرمی اتاق ها می توان به تلویزیون و اینترنت وایفای رایگان با حجم محدود اشاره کرد. همچنین در صورت همراه داشتن شارژر، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق وجود دارد. از نظر امنیت اتاق ها باید گفت در همه اتاق ها برای مدارک و اشیا با ارزش شما صندوق امانات قرار دارد و قفل اتاق ها کارتی می باشد. همچنین در صورت بروز حادثه در اتاقتان می توانید از امکاناتی که برای اطفاء حریق برایتان قرار داده شده، استفاده کنید. تلفن داخل اتاق ها تنها برای تماس های داخلی هتل قابل استفاده هستند. اتاق های ویژه هتل شایگان امکانات بیشتری دارند که شامل مبلمان، دراور، آباژور، میز تحریر، چای ساز، رخت آویز و کمد لباس می باشد. همچنین از بالکن اتاق های VIP می توانید از از تماشای مروارید خلیج فارس لذت ببرید.

ساعت تحویل اتاق:۱۴:۰۰

ساعت تخلیه اتاق: ۱۲:۰۰

امکانات و خدمات هتل شایگان کیش:

هتل شایگان با پذیرش ۲۴ ساعته و ارائه انواع خدمات رفاهی تلاش می کند تا سفر خاطره انگیزی را برای مسافران تور کیش مهیا کند. بدون شک همه ترجیح می دهند به محض رسیدن به فرودگاه بدون دردسر به محل اقامتشان بروند، به همین منظور هتل شایگان امکان ترنسفر استقبال فرودگاهی را برای مسافران قرار داده و به راحتی با هماهنگی قبلی می توانید از آن استفاده کنید. به هتل که نزدیک می شوید، ساختمان لوکس هتل شایگان با معماری منحصر به فردش می درخشد. اگر برای آماده شدن اتاقتان مجبور هستید منتظر بمانید، در مدت زمان انتظارتان از خدماتی که هتل به شما ارائه می دهد، می توانید استفاده کنید. لابی هتل با امکاناتی مثل تلویزیون، روزنامه، مینی بار با هزینه و اینترنت وایفای با حجم محدود رایگان برای شما فراهم شده است. اگر محیط لابی را نمی پسندید، می توانید از زمان خود استفاده کرده و از فروشگاه و مرکز خرید هتل شایگان دیدن فرمایید. چایخانه سنتی و کافی شاپ از دیگر مکان هایی ست که می توانید زمان خود را در آنجا سپری کنید. در مدت انتظار نیازی نیست که چمدان های سنگین را با خود حمل کنید. شما می توانید لوازم مورد نیاز خود را از چمدانتان بردارید و آن ها را به باربری هتل تحویل دهید تا چمدان هایتان را در اتاق چمدان بگذارند. اگر نمی خواهید اشیاء قیمتی خود را در صندوق امانات اتاقتان قرار دهید، قسمت پذیرش هتل صندوق امانات دارد و می توانید آن ها را به صندوق امانات هتل بسپارید. برای جابجایی بین طبقات هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین نمازخانه مجزا برای آقایان و بانوان نمازگزار با امکانات کافی وجود دارد. آتلیه، صرافی، آرایشگاه، خدمات بیدار باش و خدمات پزشکی از دیگر امکانات هتل شایگان برای مسافران تور کیش است. وجود فکس و پرینتر از امکاناتی هستند که برای افرادی که جهت انجام امور اداری و کاری به جزیره کیش سفر می کنند، حائز اهمیت هستند و هتل شایگان این امکانات را دارا می باشد. اگر بدون تور به جزیره کیش سفر کرده اید، هتل شایگان برای شما امکانات گشت و گذار در جزیره را فراهم کرده است. خدمات گردشگری هتل شامل آژانس مسافرتی، خدمات تور و خدمات تهیه بلیط می باشد. همچنین برای رفت و آمد در جزیره هم می توانید از تاکسی سرویس هتل با راننده های خوش برخورد و مجرب استفاده کنید. جکوزی و سالن بیلیارد از امکانات تفریحی هتل است که در اوقات فراغتتان می توانید از آن ها استفاده کنید. در لابی دو نوع سرویس بهداشتی وجود دارد، ایرانی و فرنگی. طبیعتا هتل نظافت و پاکیزگی خود را مدیون کادر خانه داری است و خدمات خانه داری در همه بخش های هتل ارائه می شود. از دیگر امکانات هتل خدمات لاندری است و ساعت کاری آن از ۸ صبح الی ۱۶ می باشد.

رستوران و کافی شاپ هتل شایگان کیش:

رستوران موجود در این مجموعه رفاهی، رستوران شانی نام دارد. رستوران شانی با ظرفیت ۲۵۰ نفر در طبقه همکف هتل شایگان با فضایی آرام و مجلل قرار دارد. این رستوران همراه با اجرای موسیقی زنده به همراه دو نوع سرو غذا که به صورت بوفه و بسته است، آماده پذیرایی از میهمانان هتل شایگان می‌باشد. منوی متنوع رستوران شانی هتل شایگان، مجموعه‌ای از غذاهای ایرانی و سنتی، دریایی و فست‌فود را شامل می‌شود که با سرویس دهی فوق العاده کارکنان آموزش دیده، رضایت خاطر میهمانان را جلب می‌کند. در نظر داشته باشید ساعت صرف صبحانه در مجموعه هتل شایگان از ساعت ۷ صبح الی ۹:۳۰ می‌باشد. در این رستوران انواع دسر‌های ایرانی و خارجی نیز سرو می‌گردد.

مجموعه فود کلاب هتل شایگان با بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه، منوی متنوعی مطابق انواع سلیقه‌ها با هدف ارج نهادن به خواست مشتری و در یک محیط مجلل و آرام بخش، احداث شده است. چنان‌چه خواستار تجربه‌ای متفاوت از بهترین غذاهای دنیا در وطن خود هستید، این امکان در مجموعه فود کلاب هتل شایگان برای شما فراهم شده است. کارکنان حرفه‌ای هتل همراه با دقت و تمرکز و در محیطی کاملا بهداشتی، سرویس مطلوبی را به میهمانان ارائه می‌کنند.

چا‌یخانه سنتی صبا هتل شایگان با مجموعه‌ای از آلاچیق ‌و تخت در محوطه بیرونی هتل، پذیرای میهمانان می‌باشد. منوی چای‌خانه صبا شامل انوع نوشیدنی‌های گرم و سرد معمول در کافی شاپ‌ها را به همراه قلیان سرو است. دراین سرای سنتی، نان داغ و کباب داغ، انواع غذاهای محلی و دیزی نیز سرو می‌گردد.

از دیگر کافی ‌شاپ‌های هتل، کافی شاپ شهنوش همراه با اجرای زنده پیانو واقع در لابی هتل را می‌توان نام برد. کافه تراس و کافه آفتابگردان هتل شایگان واقع در طبقه چهارم دارای تراس رو به دریا و سالن مبله، با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی، انواع کیک، دسر و گلاسه و میوه های تازه، در بازه زمانی ۱۴ تا ۳ بامداد آماده پذیرایی از میهمانان می‌باشند. مجموعه بیلیارد هتل شایگان به همراه کافی شاپ مخصوص، از ساعت ۸ الی ۲ بامداد در طبقه زیرین هتل شایگان نیز آماده سرویس دهی به مسافران عزیز می باشد.

فاصله هتل شایگان کیش تا جاذبه های توریستی مهم جزیره کیش :

  • فاصله تا شهر زیر زمینی کاریز حدود ۷ کیلومتر و ۲۱۷ متر – ۱۴ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا شهر باستانی حریره حدود ۸ کیلومتر و ۲۲ متر – ۱۶ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا کشتی یونانی حدود ۱۴ کیلومتر و ۱۳۸ متر – ۱۶ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا پلاژ بانوان حدود ۲ کیلومتر و ۶۵ متر – ۵ دقیقه پیاده
  • فاصله تا پلاز آقایان حدود ۱ کیلومتر و ۱۵۴ متر – ۱۴ دقیقه پیاده
  • فاصله تا آب انبار سنتی حدود ۷ کیلومتر و ۸۹۲ متر – ۱۵ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا توتی فروتی حدود ۱ کیلومتر و ۳۲۴ متر – ۱۶ دقیقه پیاده
  • فاصله تا گذر هنرمندان حدود ۱ کیلومتر و ۴۲ متر – ۱۳ دقیقه پیاده
  • فاصله تا مجتمع گلف کیش حدود ۱۱ کیلومتر و ۳۵۷ متر – ۱۹ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا روستای باغو حدود ۶ کیلومتر و ۷۵۷ متر – ۱۳ دقیقه با خودرو

فاصله هتل شایگان کیش تا مراکز  تفریحی مهم جزیره کیش :

  • فاصله تا اسکله تفریحی حدود ۱ کیلومتر و ۶۳۳ متر – ۲۰ دقیقه پیاده
  • فاصله تا کیبل اسکی حدود ۱ کیلومتر و ۳۳ متر – ۱۲ دقیقه پیاده
  • فاصله تا پارک دلفین ها حدود ۵ کیلومتر و ۵۴۲ متر – ۱۱ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا باغ پرندگان حدود ۵ کیلومتر و ۵۹۰ متر – ۱۱ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا کارتینگ حدود ۱ کیلومتر و ۳۱۸ متر – ۱۶ دقیقه پیاده

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *