هتل شایان کیش

با مطالعه این بخش با امکانات و مزایای هتل پنج ستاره شایان کیش آشنا خواهید شد

نام هتل : هتل شایان

نوع هتل :پنج ستاره

شماره تلفن هتل : ۵-۰۷۶۴۴۴۲۲۷۷۱

آدرس هتل : جزیره کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل، هتل شایان کیش

وب سایت هتل : www.shayan-hotel.com

فاصله تا فرودگاه : ۱۰ دقیقه

جاذبه های توریستی اطراف هتل : اسکله تفریحی، پیست دوچرخه سواری، پلاژ بانوان، بولینگ مریم.

مراکز خرید اطراف هتل : مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ ، بازار مرجان، مرکز خرید مروارید.

هتل شایان کیش
[widget id="execphp-2"]
هتل شایان کیش

معرفی اجمالی هتل شایان کیش :

هتل شایان کیش به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های جزیره کیش در سال ۱۳۵۱ بنا شد که در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است. این هتل در نزدیکی ساحل درخشان خلیج همیشه فارس و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره کیش واقع شده است. همچنین این هتل موفق شد در سال ۱۳۸۸ به گروه هتل‌های پارس بپیوندد. هتل شایان کیش با ۴ طبقه و ۶۴ باب واحد اقامتی با نمایی بی نظیر و تمامی امکانات رفاهی و اقامتی، همه روزه آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور کیش می باشد. بزرگترین اسکله تفریحی جزیره نیز روبروی هتل شایان کیش قرار دارد. فضای مدرن داخلی هتل، چشم انداز زیبای اسکله و آرامش خلیج نیلگون فارس، لحظات به یاد ماندنی زیبایی را برای شما خواهد ساخت.

نزدیکی به دریا امتیاز ویژه‌ای برای هتل شایان کیش به حساب می‌آید بنابراین در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید به راحتی و ظرف چند دقیقه می‌توانید پیاده‌روی آرامش بخشی در ساحل داشته باشید.

تعداد طبقات : ۴ طبقه

تعداد سالن های غذاخوری : ۵ سالن

تعداد کافی شاپ ها : ۲ کافه

تعداد اتاق ها : ۶۴ باب

تعداد تخت ها : ۱۶۵ تخت

پارکینگ : دارد

مشخصات و امکانات اتاقهای هتل شایان کیش  :

این مجموعه از لحاظ اقامتی دارای اتاق های دو تخته، سه تخته ، دوبلکس چهارتخته، سوئیت های ساحلی یا کابانا و همچنین ویلاهای ساحلی می باشد. برخی از اتاق ها چشم اندازی رو به دریا دارند و برخی رو به جزیره و محوطه هتل.

انواع اتاق در هتل شایان به شرح زیر می باشد :

۱. ۱۴۲ اتاق شامل : دو تخته با متراژ ۳۰ مترمربع ، سه تخته با متراژ ۳۶ مترمربع و دوبلکس با متراژ ۳۰ مترمربع کف و ۱۵ متر مربع نیم طبقه که هم رو به دریا دارند و هم رو به جزیره.

۲. ۴۰ سوئیت ساحلی دو تخته، سه تخته و چهار تخته که در محوطه ی خارجی  هتل قرار گرفته اند و مسافت بین لابی هتل و سوئیت ها حدود ۵۰ متر است.

۳. دو ویلای ساحلی دو خوابه

۴. یک سوئیت معمولی

۵. ۳ رویال سوئیت یک خوابه با متراژ ۱۲۰ متر مربع و ظرفیت ۴ نفر

۶. ۴ رویال سوئیت دو خوابه با متراژ ۸۰ مترمربع و دارای ظرفیت ۶ نفر

۷. یک رویال سوئیت دوبلکس دو خوابه با متراژ ۲۲۰ مترمربع

تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل شایان دارای امکانات مشترکی از جمله تلویزیون LCD به همراه شبکه پخش فیلم، یخچال و فریزر، مبلمان، اینترنت پرسرعت Wi-Fi، سشوار در حمام، تلفن داخلی، و تهویه مطبوع هستند. در برخی از اتاق ها نیز برای راحتی بیشتر مسافرین عزیز، کمد لباس، رخت آویز، آباژور و دراور قرار داده شده است. سیستم سرمایش و گرمایش اتاق ها به صورت اسپیلت است و امکان شارژ وسایل الکترونیکی نیز وجود دارد.

در سرویس بهداشتی اتاق های هتل شایان لوازم بهداشتی و مصرفی نظیر صابون، شامپو، حوله، خمیردندان، مسواک و دمپایی وجود دارد و در صورت اتمام مواد مصرفی، مجدد شارژ می شوند. سرویس بهداشتی از نوع فرنگی ست و در تمامی سرویس ها سشوار نیز وجود دارد. حمام ها نیز به صورت دوش هستند.

امکانات و خدمات هتل شایان کیش :

هتل پنج ستاره شایان کیش از لحاظ موقعیت مکانى، یکى از بهترین هتل هاى جزیره کیش محسوب مى‌شود. مسیر دوچرخه سوارى جزیره از کنار این هتل عبور مى کند و این یکى از مزیت هاى آن است. هتل شایان برای علاقمندان به ورزش و تفریح امکاناتی در نظر گرفته است از جمله این تفریحات سالن مجهز بیلیاردو اسنوکر، فوتبال دستی، وایت بال، دارت و تنیس روی میز است. صبحانه و نظافت روزانه هتل به صورت رایگان به مهمانان عزیز ارائه می گردد و همچنین با پرداخت کمی هزینه می توانید از اینترنت Wifi در اتاق و سوئیت خود استفاده نمایید. هتل شایان دارای سالن آرایش برای بانوان و آقایان نیز می باشد همچنین تمامی خدمات لاندری در هتل شایان امکان پذیر است.

یکى از مهم ترین ویژگى هاى هتل شایان کیش، نظافت بسیار خوب و قابل قبول است. البته که به عنوان هتل پنج ستاره، باید هم اینگونه باشد. از ویژگى هاى قابل ذکر دیگر این هتل، احساس امنیت و آرامش در فضاى هتل است؛ با توجه به قرارگیرى هتل شایان کیش در کنار ساحل، شما مى‌توانید تا دیروقت، به تفریح در ساحل بپردازید و بعد با آسودگى به اتاق تان در هتل که در چند قدمى شماست، برگردید. اگر از طرفداران موسیقی زنده هستید جشن شبانه این هتل را از دست ندهید، هرشب از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۳:۰۰ بامداد در هتل شایان جشن شبانه به همراه موسیقی زنده به صورت رایگان برگزار می گردد.

هتل شایان برای اقامت کودکان زیر ۵ سال، هیچگونه هزینه ای دریافت نمی کند و برای آن ها یک تخت کودک در اتاق قرار می دهد.

اگر قصد برگزاری جلسات کاری مهم در جزیره کیش را دارید،می توانید از آمفی تئاتر با ظرفیت ۲۳۵ نفر، سالن کنفرانس با ظرفیت ۲۱ نفر و سالن اجتماعات به همراه ویدئو کنفرانس استفاده کنید.

هتل شایان کیش با فضای مدرن داخلی و چشم انداز حیرت آور خلیج فارس، لحظات به فراموش نشدنی را در خاطر مسافران رقم می‌زند.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل شایان کیش :

هتل پنج ستاره شایان دارای چندین رستوران بزرگ است که شامل رستوران قارچ، فست فود، رستوران شمبلیر، رستوران فرانسوی لوشاتو، سفره خانه سنتی آب نما، کافی شاپ روباز و کافی شاپ سرپوشیده می شود.

رستوران شمبلیر با ظرفیت ۲۵ نفر در طبقه همکف هتل واقع شده است و در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود. این رستوران اصلی ترین رستوران هتل است که در آن صبحانه، ناهار و شام به مهمانان ارائه می گردد. ساعت سرو صبحانه ۷ الی ۹ ، ساعت سرو ناهار ۱۳ الی ۱۵ و ساعت سرو شام ۲۰ الی ۲۳ می باشد.

اگر مایل هستید که بدانید طعم غذاهای فرانسوی به چه صورت است، پیشنهاد می کنیم که حتما سری به رستوران لوشاتو که یک رستوران فرانسوی در مجموعه هتل شایان است، بزنید. در این رستوران انواع غذاهای فرانسوی نظیر خوراک اردک، راتاتویی، فلامیش، سوپ پیاز و … سرو می شود. همچنین در منوی این رستوران نام غذاهای لذیذ ایرانی نیز به چشم می خورد.

کافی شاپ هتل شایان نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه ی انواع دسر و نوشیدنی های گرم و سرد به مهمانان عزیز جزیره ی زیبای کیش می باشد. این کافی شاپ مکانی دنج برای قرارهای دو نفره است و منوی آن شامل قهوه ی ترک، اسپرسو، قهوه فرانسه، کاپوچینو و…، نوشیدنی های سرد مثل انواع شیک ها، بستنی ها، گلاسه ها و … و همچنین چندین مدل کیک و کاپ کیک است.

قطعا این هتل ذائقه ی غذایی فست فود دوستان عزیز را نیز فراموش نکرده و در لابی هتل فست فودی برای شما در نظر گرفته است.

سفره خانه سنتی هتل شایان نیز در محوطه بیرونی آن واقع شده است و با فضایی باز و چشم انداز جزیره و حوضچه و فواره های زیبا، شما را در این سفر همراهی می کند.

فاصله هتل شایان کیش تا جاذبه های توریستی مهم جزیره کیش :

فاصله تا شهر قدیمی حریره حدودا ۷ کیلومتر.

فاصله تا شهر زیر زمینی کاریز۱۰ کیلومتر.

فاصله تا اسکله بزرگ تفریحی کمتر از ۱ کیلومتر.

می توان برای رفتن به اسکله تفریحی از دوچرخه استفاده کرد.

فاصله تا شهربازی پیشرفته هایلند ۱ کیلومتر.

فاصله تا پارک مرجان ۵  کیلومتر.

فاصله تا مرکز خرید مروارید کیش ۱ کیلومتر.

فاصله تا باغ پرندگان ۶ کیلومتر.

فاصله تا پارک دلفین ها ۶ کیلومتر.

فاصله تا پلاژ ساحلی آقایان ۱ کیلومتر.

فاصله تا پلاژ ساحلی بانوان ۳ کیلومتر.

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *