فلای بورد کیش

با مطالعه این بخش با فلای بورد ، از تفریحات آبی کیش آشنا خواهید شد

فلای بورد یکی از جدیدترین تفریحات آبی جزیره کیش می باشد که در سال های اخیر جزء تفریحات محبوب مسافران تور کیش واقع شده است. فلای بورد به کاربر اجازه می دهد تا در بالای سطح آب تا ارتفاع ۱۲ متری پرواز کند و با شیرجه زدن و بیرون آمدن از آب، نمایش های جذاب و چشمگیری ارائه دهد. فلای بورد وسیله‌ای ست که آن را به جت اسکی وصل می‌کنند و آب با فشار زیاد فرد را به سمت بالا هدایت می کند و فرد می تواند از آن بالا در آب شیرجه بزند.

فلای بورد کیش
[widget id="execphp-2"]
فلای بورد کیش
فلای بورد کیش

 فلای بورد تمام نیروی محرکه لازم برای انجام چنین مانورهایی را از جت اسکی دریافت می کند. این نیروی محرکه توسط شیلنگ ۱۸ متری فلای بورد به نازلهایی که در زیر تخته فلای بورد قرار دارند، هدایت می شوند تا جایی که کاربر می تواند این نیروی جلو برنده را برای خلق و به نمایش گذاشتن مانورهای خود کنترل کند.

فلای بورد دارای شناوری می باشد که به کاربر این اجازه را می دهد تا با اطمینان بیشتر از این وسیله ی مهیج ورزشی استفاده شود.

 قبل از شروع استفاده از فلای بورد، فرد ورزشکار با خیال راحت و آرامش کافی می تواند بر روی آب شناور بماند و فلای بورد به هر طرف که کاربر حرکت کند، به دنبال او کشیده شود.

فلای بورد نیاز به عکس العمل سریع دارد چون حفظ تعادل در آن بالا سخت است و احساسی شبیه به فرار از جاذبه زمین به انسان دست می‌دهد. برای استفاده از فلای بورد باید راهی سایت‌های تفریحی جزیره کیش شد. قبل از سوار شدن بر روی فلای بورد، اگر نیاز به آموزش داشته باشید نیم ساعت به شما آموزش داده می‌شود. فلای بورد ورزش گران قیمتی است و هزینه هر ساعت آن ۴۰۰ هزار تومان آب می‌خورد مگر اینکه از تخفیف ۵۰ درصدی بعضی از هتل‌ها استفاده کنید.

فلای بورد اولین بار در مسابقات جهانی جت اسکی در کشور چین در سال ۲۰۱۱ به مردم معرفی شد و از ماه می سال ۲۰۱۲ در دسترس عموم مردم جهان قرار گرفت.

 ورزش هیجان انگیز فلای بورد در فصل بهار سال ۱۳۹۱ به کشور ایران وارد شد و در مهر ماه سال ۱۳۹۲ هنگام انجام مسابقات کشوری جت اسکی توسط فدراسیون انجمن های ورزشی و انجمن جت اسکی کشور، به طور رسمی به مردم عزیز کشرمان ایران معرفی شد. در اختتامیه مسابقات کاپ آزاد جت اسکی در جزیره کیش به صورت اجرای هماهنگ، این ورزش مهیج نظر بیشتر مردم را به خود جذب کرد و بازتاب خوبی در اخبار و رسانه های کشور داشت.

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *