جت اسکی کیش

با مطالعه این بخش با جت اسکی ، از تفریحات آبی کیش آشنا خواهید شد

یکی از کلاسیک ترین تفریحات مفرح و بسیار هیجان انگیز در جزیره زیبای کیش، جت اسکی می باشد. سواری مهیجی که خودتان می‌توانید آن را برانید و اختیار آن را در دست داشته باشید، البته به شرط آن که آموزش‌های لازم را دیده باشید. در جزیره کیش جت اسکی تقریبا پرطرفدارترین تفریح آبی است، تفریحی که هزینه ی آن برای هر ۱۵ دقیقه تقریبا۶۰ هزار تومان می باشد. در ابتدا شاید از نظر افرادی که تا به حال سوار جت اسکی نشده اند ۱۵ دقیقه زمان کمی باشد، اما بسیار کافی است و شما می توانید نهایت لذت را در طول این زمان از این تفریح آبی ببرید. برای این تفریح هیجان انگیز می‌توانید به پارک‌های ساحلی مرجان، سیمرغ، کشتی یونانی، دامون ساحلی، برج‌های ساحلی پرشین و یا کنار هتل مارینا پارک یا هتل شایان بروید.

جت اسکی کیش
[widget id="execphp-2"]
تفریحات آبی کیش
جت اسکی کیش

حداقل شرایط برای استفاده از جت اسکی در مراکز تفریحی :

سن حداقل ۲۰ سال مگر آن که یک همراه بالای ۲۰ سال که توانایی راندن جت اسکی را دارد، شما را همراهی کند. کودکان و خردسالان اجازه سوار شدن به جت اسکی را ندارند.

ظرفیت هر جت اسکی ۲ نفر می باشد که استفاده از جلیقه نجات الزامی ست. همچنین افرادی که می خواهند سوار جت اسکی شوند، باید فرم مربوط به تعهد و رعایت قوانین و هشدارها را پر کند.

مقررات و توصیه های استفاده از جت اسکی :

محدوده ی هر کلوپ مشخص است و مربی آن محدوده توضیحات لازم و همچنین آموزش های مورد نیاز را به فراگیران می دهد.

انجام دادن هر گونه حرکت نمایشی و یا دور زدن های ناگهانی ممنوع است، زیرا باعث واژگون شدن جت و یا پرت شدن فرد به داخل آب می گردد.

باید حداقل فاصله با اسکله و یا سایر جت ها و شناورها را در نظر داشته باشیم و هنگام بر گشت به ساحل از سرعت خود کاسته و با سرعت بسیار پایین به ساحل نزدیک شویم.
درصورتی که جت اسکی یا شناوری به شما نزدیک می شود و حواسش به شما نیست، توقف نمایید. نباید به هیچ عنوان سعی کنید از جلو یا کنار سایر جت اسکی ها یا شناورها رد شوید و یا از پشت سر آنها حرکت کرده و یاحتی دور بزنید.

هنگام مواجه شدن با جت اسکی که چپ شده و یا سرنشینان آن که در آب افتاده اند، هیچ اقدامی انجام ندهید زیرا مسئولین خودشان کمک های لازم را به آنها می کنند.

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *