بادی مارینا کیش

با مطالعه این بخش با بادی مارینا ، از تفریحات آبی کیش آشنا خواهید شد

جزیره کیش به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی بسیار مطلوب در اکثر ماه های سال، به یکی از مناطق گردشگری همیشگی ایران تبدیل شده است و این موقعیت و شرایط عالی آن، باعث شده که تفریحات زیاد و بسیار هیجان انگیزی در این منطقه برقرار باشد. یکی از هیجان انگیزترین و محبوب ترین تفریحات آبی در دنیا، پارک بآبی شناور بر روی آب می باشد. پارک بادی مارینا جزیره کیش توسط شرکت مکین دریا احداث شده است. این شرکت نمایندگی رسمی شرکت تولیدکننده بادی مارینا یعنی شرکت معروف ویبیت می باشد که توانسته مجهزترین و بزرگ ترین پارک آبی بادی مارینا را در ایران بنا کند.

بادی مارینا کیش
[widget id="execphp-2"]
بادی مارینا کیش
بادی مارینا کیش

این پارک آبی یکی از جالب ترین و جدیدترین تفریحات آبی جزیره کیش است. این تفریح مهیج توانسته در مدت زمانی کم، توجه بسیاری از گردشگران و مسافران تور کیش را به خود جلب کند.

ورزش آبی بادی مارینا به این صورت است که وسایل تفریحی بادی با امکان بالا رفتن بر تیرهای تعادل، دیوارها، نوسانات و اسلاید بر روی سطح آب اقیانوس، دریاچه، و یا در استخر شخصی بزرگ شما، به طور پیوسته در کنار هم نصب می شوند که مسلما استفاده از آن بر روی آب های زیبا و مواج دریا، بسیار جذاب تر و هیجان انگیز تر است. داشتن سرسره هایی که به دریا ختم می شوند، سکوهایی برای شیرجه زدن و ستون های بلند برای بالا رفتن، هیجان و لذت خاصی به این ورزش تفریحی بخشیده است.

این ورزش آبی محبوب به دلیل اینکه در ساحل هتل مارینا پارک کیش قرار دارد، در ایران با نام بادی مارینا کیش شناخته شده است. برای تهیه بلیط این تفریح مهیج می توانید با مراجعه به هتل مارینا پارک، آن را تهیه کنید. هزینه استفاده از این ورزش بسیار مناسب بوده و برای مدت یک ساعت، ۴۰.۰۰۰ می باشد.

لازم به ذکر است که متاسفانه در حال حاضر این ورزش آبی  فقط مختص آقایان است و امیدواریم که به زودی شاهد تأسیس بادی مارینا کیش برای بانوان نیز باشیم.

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *