اسکوتر زیردریایی کیش

با مطالعه این بخش با اسکوتر زیردریایی ، از تفریحات آبی کیش آشنا خواهید شد

اسکوتر زیر دریایی یکی از جدیدترین و هیجان انگیزترین تفریحات آبی کیش می باشد که در اسفندماه سال ۱۳۹۰ راه اندازی شد و مورد استقبال مسافران تور کیش قرار گرفت. هدف از ساخت این وسیله آن بود که افرادی که به غواصی علاقمند هستند ولی نمی توانند وسایل آن را حمل کنند و یا شنا کردن بلد نیستند، با استفاده از این وسیله بتوانند به راحتی به زیر آب های نیلگون خلیج فارس بروند و از زیبایی های موجود در کف آن لذت ببرند. همچنین افرادی که توانایی خاصی در غواصی ندارند، با این دستگاه به همراه یک فرد مجرب در غواصی، می توانند همانند یک غواص حرفه ای، در زیر آب حرکت کنند و مرجان ها، گیاهان و ماهی های زیر آب را از نزدیک ببینند.

اسکوتر زیردریایی کیش
[widget id="execphp-2"]
اسکوتر زیردریایی کیش
اسکوتر زیردریایی کیش
اسکوتر زیردریایی کیش

از نظر ساختار، این دستگاه مشابه اسکوتر زمینی است به اضافه‌ قسمتی برای سوار شدن بر روی اسکوتر زیردریایی و در واقع این وسیله‌ خیلی شبیه به موتور برقی می باشد. اسکوتر زیردریایی دارای یک کلاهک بزرگ و ایزوله است که بر روی سر قرار می گیرد و فرد درون آن به راحتی تنفس می کند و به همین منظور در قسمت جلویی آن یک کپسول اکسیژن متصل شده است و اکسیژن محفظه درون کلاهک را تامین می کند.

شرایط استفاده اسکوتر زیردریایی :

افرادی که می خواهند از اسکوتر زیردریایی استفاده کنند، باید حداقل دارای ۱۲ سال سن باشند و یا قد آن ها بیشتر از ۱۵۰ سانتی متر باشد. همچنین در صورت داشتن بیماری هایی از قبیل فشار خون بالا، ناراحتی های قلبی، ناراحتی های تنفسی، بیماری صرع، خانم های باردار و افرادی که از عمل جراحی آنها کمتر از سه ماه گذشته باشد، نمی توانند از این وسیله استفاده کنند.

اسکوتر زیردریایی از آن تفریحاتی ست که قیمت مناسبی دارد. استفاده از آن به صورت تورهای یک ساعت و نیم الی دو ساعته می باشد و قیمت آن ۱۲۰.۰۰۰ تومان است. اگر به صورت گروهی برای خرید بلیط مراجعه کنید، برای گروه های بیش از چهار نفر، تخفیف ۲۰ درصدی و برای گروه های بیش از ۱۰ نفر، تخفیف ۲۵ درصدی در نظر گرفته می شود. همچنین به دانشجویان عزیزی که کارت دانشجویی داشته باشند، تخفیف ۲۰ درصدی تعلق می گیرد.

اگر قصد استفاده از اسکوتر زیردریایی را داشتید، بهتر است وسایل شخصی نظیر حوله، دمپایی و مایو به همراه داشته باشید.

مسافرین عزیز تور کیش برای استفاده کردن از این تفریح مهیج می توانید به هتل شایان و یا مدرسه غواصی مراجعه کنید.

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *