اجاره سوئیت-اجاره ویلا در کیش

با مطالعه این بخش با نحوه و انواع اجاره سوئیت و ویلا در کیش آشنا خواهید شد

همیشه زمانی که حرف از سفر کردن می شود، اولین چیزی که ذهن را مشغول می کند مقصد است و بعد از آن نوبت به انتخاب محل اقامت می رسد. اقامتگاه یکی از مهم ترین پارامترهای مسافرت می باشد زیرا تنها جایی ست که نقش خانه را برای شما ایفا می کند. در این میان عده ای ترجیح می دهند هتل ها و مکان های لوکس را انتخاب کنند تا از بهترین امکانات رفاهی بهره مند شوند و افرادی مجرب به طور ۲۴ ساعته برای سرویس دهی به آن ها در دسترس باشند.و اما گروه دیگری از مسافران هستند که ترجیح می دهند با اجاره سوئیت و ویلا، محل اقامت اختصاصی در هنگام سفر داشته باشند، این گروه دوست دارند برای صرف صبحانه و دیگر وعده های روزانه، خودشان دست به کار شوند و با ذوق و علاقه آشپزی کنند، در هر ساعتی از شبانه روز غذایشان را میل کنند و همه چیز تحت کنترل خودشان باشد. یکی دیگر از دلایلی که شاید باعث می شود گروهی به سمت اجاره سوییت و ویلا کشیده شوند این است که محدودیت زمانی و مکانی برای انجام هیچ کاری در این گونه اقامتگاه ها وجود ندارد و قید زمان کاملا بی معنی ست. به علاوه هیچ چیزی از قاعده و قانون خاصی پیروی نمی کند و تمامی امور طبق میل مسافران انجام می پذیرد و این همان حس راحتی و اختیاری ست که بسیاری از گردشگران خواستارش هستند.

سوئیت-ویلا در کیش
[widget id="execphp-2"]
سوئیت-ویلا در کیش

ما در این بخش قصد داریم تا اطلاعات کامل و دقیقی را در اختیار این دسته از مسافران عزیز قرار دهیم. وجود اقامتگاه هایی مانند سوییت، ویلا و آپارتمان های ساحلی در جزیره کیش، از مزیت های بالقوه این جزیره می باشد که مسافرانی با این شیوه علاقمندی را به خود جذب می کنند. اجاره سوئیت و ویلا در کیش اصلا کار سختی نیست، فقط کافی ست مطالبی را که در کیش بازا قرار داده شده است را با دقت مطالعه فرمایید و در صورت نیاز با پشتیبانی تیم حرفه ای کیش بازا تماس بگیرید تا از مشاوره آنلاین نیز بهره مند شوید.

متراژ و تعداد خواب های سوییت ها و ویلاها در جزیره کیش، از ملاک های مهم در هنگام انتخاب آن ها می باشند و معیار قیمت گذاری نیز همین ویژگی هاست. البته لازم به ذکر است که امکانات دیگری وجود دارد که تنوع در کیفیت و قیمت آن ها را تعیین می کند. امکانات متنوعی نظیرداشتن استخر روباز و یا سرپوشیده، جکوزی، میز بیلیارد، فضای باز و حیاط، اسپیلت، نزدیکی به دریا، نوع تلویزیون، اینترنت، لاندری، اتو، سرویس فرنگی و ایرانی، پارکینگ و … می تواند بر تصمیم گیری شما مبنی بر اجاره سوئیت و ویلا در کیش تاثیر گذار باشد.

سوئیت و ویلا در کیش انواع مختلفی دارد از :

سوئیت ها در جزیره کیش به چهار دسته تقسیم می شوند :

۱. سوئیت های یک خوابه

قیمت این سوئیت ها از ۲۶۰.۰۰۰ تومان تا ۳۰۰.۰۰۰ تومان متغیر است. این نوع سوئیت ها معمولا متراژ کمی دارند و از حداقل امکانات رفاهی مانند اجاق گاز، یخچال، تلویزیون LCD، مبلمان، چایساز و ظروف را دارند اما متاسفانه فاقد ماکروویو، سشوار، اتو، لاندری، اینترنت و غیره بهره مند هستند.

۲. سوئیت های دو خوابه

قیمت این سوئیت ها از ۲۶۰.۰۰۰ تومان تا ۵۵۰.۰۰۰ تومان متغیر است. علاوه بر حداقل امکانات رفاهی سوئیت های یک خوابه، این سوئیت ها دارای فضای باز، پارکینگ، لاندری، سرویس فرنگی و بعضا اینترنت نیز می باشند.

۳. سوئیت های سه خوابه

قیمت این سوئیت ها از ۳۰۰.۰۰۰ تومان تا ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان متغیر است. به دلیل بالا بودن متراژ این سوئیت ها، امکانات رفاهی بیشتری را دارا می باشند از جمله : استخر، میز بیلیارد، میز ناهارخوری، سرویس فرنگی، سشوار، اتو، ماکروویو، کاناپه راحتی و … .

۴. سوئیت های لوکس

سوئیت های لوکس از لحاظ متراژ و تعداد خواب ها، همانند سوئیت های معمولی هستند، اما از لحاظ تجهیزات موجود در سوئیت و امکاناتی که دارند، بسیار متفاوت اند. اکثر این سوئیت ها دارای استخر روباز و یا سرپوشیده می باشند. داشتن لاندری، سرویس فرنگی، تلویزیون با کیفیت عالی، مبلمان شیک و راحت، اسپیلت، اینترنت،  پارکینگ اختصاصی، دکوراسیون مدرن و متفاوت و نوساز بودن از عوامل اصلی لوکس بودن این سوئیت ها به شمار می آید.

قیمت این سوئیت ها بسیار متنوع می باشد اما حالت معمول آن از ۵۰۰.۰۰۰ تومان شروع می شود تا ۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان.

ویلاها نیز به همین منوال دسته بندی دارند و از لحاظ قیمتی مشابه با سوئیت ها هستند.

۱. ویلاهایی با متراژ کم

۲. ویلاهایی با متراژ زیاد

۳. ویلاهای لوکس

از خصوصیات بارز ویلاها می توان به داشتن استخر، وسایل سرگرمی مانند میز بیلیارد و پلی استیشن، دید خوب رو به دریا، اسپیلت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لاندری ، اتو، سشوار حوله خشک کن اشاره کرد.

این افتخار نصیب کیش باز شده است تا با در اختیار داشتن اطلاعات کامل اجاره سوئیت و ویلا در جزیره کیش و جزئیات اقامتگاه های آن، شما عزیزان را در انتخاب صحیح محل اقامت دلخواهتان همراهی کند.

کیش بازا، همراه همیشگی شما در کیش !

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *