کشتی تفریحی نوید دریا کیش

با مطالعه این بخش با کشتی تفریحی نوید دریا ، از کشتی های تفریحی در جزیره کیش آشنا خواهید شد

کشتی تفریحی نوید دریا

به اسکله تفریحی که می روید، تفریحات آبی زیادی می بینید. یکی از جذاب ترین تفریحات گردشگری کیش کشتی های تفریحی است که بیشتر مسافران تور کیش از آن استقبال می کنند. با کشتی های تفریحی در آب های خلیج فارس گشت و گذار کنید و از طبیعت بکر منطقه لذت ببرید.

کشتی تفریحی نوید دریا کیش
[widget id="execphp-2"]
کشتی تفریحی نوید دریا کیش

کشتی تفریحی نوید دریا در سه طبقه مجزا و با امکانات زیادی توسط کشور ژاپن ساخته شده است. شما با خرید بلیط به قیمت ۵۰.۰۰۰ تومان برای دو ساعت می توانید از کلیه امکانات این کشتی تفریحی استفاده کنید. این کشتی روزها از بندرگاه جزیره به بندر چارک یا بندر آفتاب مسافر جابجا می کند و شب ها با برنامه های مفرح اوقات خوشی را برای مسافران تور کیش فراهم می کند. بلیط های کشتی در دو سانس به فروش می رسد، یکی از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۲۰:۳۰ و دیگری از ۲۳ الی ۱ بامداد. بله درست متوجه شدید !کشتی نوید دریا جزء کشتی های تفریحی شبانه است و با نور افکن های بزرگی که دارد به شما اجازه می دهد تا از تماشای مناظر در شب محروم نشوید.

کشتی نوید دریا چند سالن دارد: سالن VIP، سالن First Class و سالن موزیک. از ظرفیت این سالن ها اطلاع دقیقی در دسترس نیست اما با امکانات و خدماتی که ارائه می دهند، آماده پذیرایی از شما هستند. همچنین می توانید از روی عرشه کشتی از هوای مطلوب جزیره در شب استفاده کنید و به تماشای مناظر بنشینید. اما این کار برای ۲ ساعت حتما برای شما خسته کننده خواهد بود، برای همین کشتی نوید دریا برنامه های مفرحی را برای شما در نظر گرفته است. این برنامه ها در سالن موزیک برای شما برگزار می شود و شامل جنگ شادی همراه با موزیک زنده است. البته در این برنامه مهیج قرعه کشی هم انجام می شود. به این ترتیب با تدارکاتی که کشتی نوید دریا برای شما در نظر گرفته است کیش بازا تجربه تجربه کردن آن را در شب به شما پیشنهاد می کند. امیدواریم اوقات خوش و خاطره انگیزی را در این مدت سپری کنید.

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *