هتل گاردنیا کیش

با مطالعه این بخش با امکانات و مزایای هتل گاردنیا کیش آشنا خواهید شد

نام هتل: هتل گاردنیا کیش

نوع هتل: چهار ستاره

شماره تلفن هتل: ۰۷۶۴۴۴۴۳۱۵۸

وب سایت هتل: gardeniahotel.ir

آدرس هتل: کیش، بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ

فاصله تا فرودگاه: ۷ دقیقه با ماشین

جاذبه های توریستی اطراف هتل: پارک دلفین ها، پارک مرجان، اسکله تفریحی

مراکز خرید اطراف هتل: بازار مرجان، بازار پردیس یک، مرکز تجاری کیش

هتل گاردینا کیش
[widget id="execphp-2"]
هتل گاردنیا کیش
هتل گاردینا کیش
هتل گاردینا کیش

معرفی اجمالی هتل گاردنیا کیش:

مجموعه اقامتی و رفاهی هتل گاردنیا کیش در نزدیکی سواحل نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است. هتل گاردنیا کیش خدمات منحصر به فرد خود را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مهمانان و گردشگران تور کیش قرار می دهد. تاسیس هتل گاردنیا کیش به سال ۱۳۸۷ باز می گردد. این مجموعه فضای سبز زیبایی را برای مسافران، مهمانان و گردشگران فراهم نموده است. هدف ایجاد چنین هتلی، اسکان و خدمت رسانی به میهمانان و گردشگران در جزیره زیبای کیش می باشد. هتل گاردنیا کیش به دلیل همجوار بودن با سواحل خلیج فارس و مفرح بودن آن، هر ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران خارجی نیز می باشد.

  • تعداد طبقات: ۴ طبقه
  • تعداد سالن های غذا خوری: ۲ رستوران
  • تعداد کافی شاپ ها: یک کافی شاپ
  • تعداد اتاق ها: ۵۴ اتاق
  • تعداد تخت : ۱۷۰ تخت
  • پارکینگ: دارد

مشخصات و امکانات اتاق های هتل گاردنیا کیش:

اتاق های هتل گاردنیا کیش در دو نوع ویلایی و اتاق معمولی موجود است. اتاق های این هتل شامل اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته می باشد. اتاق های دو تخته شامل یک تخت دبل می شود، اتاق های سه تخته شامل یک تخت دبل و یک تخت سینگل و اتاق های چهار تخته شامل یک تخت دبل و دو تخت سینگل می باشد. سوئیت چهار تخته به صورت یک تخت دبل و یک تخت سینگل و یک سرویس اضافه موجود می باشد. ویلاهای دو تخته، سه تخته و چهارتخته نیز موجود هستند. نکته دیگری که باید به آن اشاره نمود این است که اتاق ها ظرفیت اضافی ندارند و مهمانان باید در هنگام رزرو اتاق دقت کافی داشته باشند.

اتاق های هتل گاردنیا دارای مبلمان می باشند و این جزء مزیت هایی است که مهمانان و گردشگران از آن استقبال می کنند. آباژور در هر اتاق و در کنار تخت ها، برای استفاده موجود است. چای ساز، رخت آویز و کمد لباس از سایر وسایلی است که در هر اتاق به صورت مجزا قرار داده شده است. اتاق ها از کلیه امکانات بهداشتی برخوردارند. حمام مستقل برای هر اتاق و وسایل بهداشتی مانند دمپایی، شامپو، صابون و حوله از امکانات بهداشتی اتاق ها هستند. سرویس بهداشتی فرنگی برای هر اتاق تعبیه شده است. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون LED به همراه شبکه های ماهواره ای و شبکه پخش فیلم، چای ساز، قفل درب کارتی، تلفن داخلی و آزاد هستند که همگی آن ها به صورت خصوصی و در اختیار افراد همان اتاق می باشد.

از دیگر امکانات خوب اتاق ها می توان به سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، امکانات سرمایشی و گرمایشی و سیستم اعلان حریق اشاره کرد.

ساعت تحویل اتاق:۱۴:۰۰

ساعت تخلیه اتاق: ۱۲:۰۰

 

امکانات و خدمات هتل گاردنیا کیش:

هتل گاردنیا کیش دارای یک لابی بسیار زیبا و دلباز با ظرفیت ۵۰ نفر می باشد. در لابی هتل امکاناتی نظیر تلویزیون LED، اینترنت وای فای، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، نمازخانه، تلفن، دستگاه واکس کفش، آسانسور و پله اضطراری موجود است.

دستگاه هایی مانند فتوکپی، فکس، پرینتر و خودپرداز نیز در لابی این هتل برای استفاده مسافران تعبیه شده است. هتل گاردنیا کیش دارای یک سالن کنفرانس مناسب جهت برگزاری مراسم های گوناگون می باشد. همچنین سالن ورزش به همراه میزهای بیلیارد از مزیت های خوب هتل گاردنیا کیش می باشد.

ترنسفر فرودگاهی برای تمامی میهمانان با هماهنگی قبلی امکان پذیر است که البته دارای هزینه می باشد. از خدمات خوبی که هتل گاردنیا کیش ارائه می دهد، امکان کرایه اتومبیل بدون راننده می باشد.  خدمات باربری نیز در این هتل وجود دارد. این خدمات شامل جابه جایی انواع بارها در فضای داخلی و خارجی هتل می شود.

هتل از امکانات خوبی برای مقابله با حوادث طبیعی برخوردار است. این امکانات شامل پله اضطراری،  کپسول آتش نشانی به تعداد کافی در هر راهرو، سیستم اعلان حریق و اطفاء حریق در هر راهرو و تیم پزشکی هتل می باشد.

هتل گاردنیا کیش از دستگاه واکس کفش در ابتدای در ورودی خود برخوردار است. پرینتر، فکس و فتوکپی از سایر امکانات و خدماتی است که ممکن است مهمانان و گردشگران به آن در طول سفر خود نیاز داشته باشد که در این هتل موجود می باشد. چایخانه سنتی از مراکزی است که در هتل وجود دارد و استقبال خوبی نیز از آن می شود. از طرفی کافی شاپ کوچکی در هتل وجود دارد که افرادی که می خواهند وقت خود را در آن جا بگذرانند از آن استفاده می کنند. یکی دیگر از امکاناتی که باید در هر هتلی وجود داشته باشد و نبود آن بسیار برای مسافران ناراحت کننده و زجرآور می تواند باشد وجود دستگاه خود پرداز است. مسافران و مهمانان برای رزرو اتاق های خود و هنگام پرداخت پول اگر می خواهند هزینه ی آن را به صورت غیر نقدی و الکترونیکی محاسبه کنند دستگاه کارت خوان در پذیرش هتل نیز موجود است. تلفن در لابی نیز موجود است.

رستوران و کافی شاپ هتل گاردنیا کیش:

هتل گاردنیا کیش با دو رستوران جداگانه، آماده خدمت رسانی به مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. رستوران های هتل گاردنیا کیش شامل:

رستوران نخل: رستوران نخل در طبقه منفی یک هتل قرار گرفته است. ظرفیت این رستوران ۹۰ نفر می باشد. غذاهایی که در این رستوران سرو می شود شامل غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی و دریایی می باشد. رستوران نخل هتل گاردنیا با کادری مجرب و پرسنل آموزش دیده، همه روز از ساعت ۱۳:۰۰ بعد از ظهر الی ۱۵:۰۰ جهت سرویس ناهار آماده پذیرائی از مهمانان و مسافران می باشد.

رستوران و سفره خانه سنتی: رستوران و سفره خانی سنتی در محوطه باز هتل و در کنار طبقات قرار گرفته است. ظرفیت این رستوران و سفره خانه سنتی، ۵۰ نفر می باشد. گرچه در رستوران نخل غذاهای سنتی نیز سرو می شود ولی تمرکز اصلی این رستوران فقط بر غذاهای سنتی می باشد که مشتری های خاص خود را دارد.

رستوران های هتل گاردنیا کیش با تخفیف ۲۰ درصدی آماده ی پذیرایی از مهمانان و گردشگران می باشد.

 

فاصله هتل گاردنیا کیش تا جاذبه های توریستی مهم جزیره کیش :

  • فاصله تا شهر زیر زمینی کاریز حدود ۸ کیلومتر– ۹ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا شهر باستانی حریره حدود ۸ کیلومتر– ۱۱ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا کشتی یونانی حدود ۱۷ کیلومتر– ۲۱ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا پلاژ بانوان حدود ۴ کیلومتر – ۸ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا پلاز آقایان حدود ۴ کیلومتر – ۷ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا آب انبار سنتی حدود ۹ کیلومتر – ۱۱ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا توتی فروتی حدود ۳ کیلومتر – ۵ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا مجتمع گلف کیش حدود ۱۲ کیلومتر – ۱۵ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا روستای باغو حدود ۱۴ کیلومتر – ۱۵ دقیقه با خودرو

 

فاصله هتل گاردنیا کیش تا مراکز  تفریحی مهم جزیره کیش :

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *