هتل آریان کیش

با مطالعه این بخش با امکانات و مزایای هتل آریان کیش آشنا خواهید شد

نام هتل : هتل آریان

نوع هتل : چهار ستاره

شماره تلفن هتل : ۰۷۶۴۴۴۶۷۳۵۰

آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیرکبیر، جنب هتل مریم

وب سایت هتل :

فاصله تا فرودگاه : ۱۰ دقیقه با ماشین

جاذبه های توریستی اطراف هتل : اسکله تفریحی ، بولینگ مریم ، پارک مرجان ، کیبل اسکی ، کشتی تفریحی ، گذر هنرمندان ، پلاژ بانوان و آقایان

مراکز خرید اطراف هتل : مرکز خرید ونوس ، مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ ، بازار مروارید ، مرکز تجاری ، پاساژ زیتون

هتل آریان کیش
[widget id="execphp-2"]
هتل آریان کیش
هتل آریان کیش

معرفی اجمالی هتل آریان کیش :

هتل چهار ستاره آریان کیش، یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که با داشتن محیطی مطبوع و لوکس و امکانات عالی، تعطیلات به یادماندنی را برای میهمانان به ارمغان می آورد. موقعیت مکانی و دسترسی آن به اماکن تفریحی باعث شده تا این هتل اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور کیش محسوب شود. این هتل در سال ۱۳۷۸ در میدان امیرکبیر جزیره زیبای کیش افتتاح گردید. مساحت زمین آن ۵۳۰۰ متر مربع بوده و در سه طبقه ساخته شده است. بازسازی های انجام شده بر روی هتل آریان کیش در سال ۱۳۹۳، باعث بالاتر رفتن کیفیت این هتل شد. هتل آریان کیش دارای ۶۸ باب اتاق در ظرفیتهای دو، سه و چهار تخته و در متراژها و اشکال متفاوت و متنوع بوده و در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش به بهره برداری رسیده است.

  • تعداد طبقات: ۳ طبقه
  • تعداد سالن های غذا خوری: ۱ سالن با ظرفیت ۵۰ نفر
  • تعداد کافی شاپ ها: یک کافی شاپ در لابی با ظرفیت ۲۵ نفر و یک چایخانه سنتی
  • تعداد اتاق ها: ۶۸ اتاق
  • تعداد تخت ها: ۲۳۵ تخت
  • پارکینگ: پارکینگ روباز رایگان با ظرفیت ۵۰ ماشین

مشخصات و امکانات اتاق های هتل آریان کیش:

هتل آریان کیش دارای ۶۸ باب اتاق و سوییت است. ظرفیت اتاق ها و سوییت ها روی هم ۲۳۵ نفر می باشد. باید گفت که بیشتر اتاق ها ظرفیت اضافه بر میزان ذکر شده را ندارند، بنابراین باید با توجه به تعداد اعضای خانواده و متناسب با امکانات موجود در این هتل اتاق و یا سوییت رزرو کرد. این هتل دارای اتاق VIP نیز می باشد. هتل آریان کیش دارای اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته می باشد. همچنین هتل آریان کیش دارای سوییت یک خوابه برای چهار نفر و پنج نفر نیز می باشد. برخی از این اتاق ها و سوییت ها دارای منظره رو به شهر هستند. از امکانات اتاق ها و سوییت ها می توان به بسته آرایشی و بهداشتی، سشوار، یخچال، تلوزیون LCD، مینی بار در اتاق، حمام، سیستم اعلام حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، اتو در اتاق، تلفن، روم سرویس ۲۴ ساعته و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره نمود. اینترنت به صورت Wi-Fi هم در تمام اتاق ها در دسترس است. تنها وعده غذایی که به صورت بوفه ارائه می شود صبحانه است و در همه وعده های غذایی امکان سرو به صورت روم سرویس وجود دارد. سیستم گرمایشی و سرمایشی که برای اتاق ها در نظر گرفته شده اسپیلت است تا علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، هوای اتاقتان مطبوع و معتدل باشد. اتاق ها و سوییت های هتل آریان کیش دارای رزرو آنلاین بوده و رزرو آن ها غیر قابل کنسل و غیر قابل استرداد می باشد.

ساعت تحویل اتاق:۱۴:۰۰

ساعت تخلیه اتاق: ۱۲:۰۰

اتاق های دو تخته هتل آریان کیش

ظرفیت این اتاق ها ۲ نفر است . این اتاق ها مجهز به سرویس فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت و کانال هاى ماهواره اى می باشد. نوع تخت آن ها یک تخت دبل (دو نفره) است .

اتاق های سه تخته هتل آریان کیش

ظرفیت این اتاق ها ۳ نفر است. نوع تخت آن ها یک تخت دبل (دو نفره) و یک تخت سینگل (یک نفره) است . این واحد قابلیت افزایش ۱ نفر اضافه را دارد و سرویس اضافه به صورت کاناپه تخت خواب شو اضافه می گردد .

اتاق های چهار تخته هتل آریان کیش

ظرفیت این اتاق ها ۴ نفر است. نوع تخت آن ها یک تخت دبل (دو نفره) و دو تخت سینگل (یک نفره) می باشد. این واحد قابلیت نفر اضافه را ندارد.

سوییت چهار و پنج تخته هتل آریان کیش

نوع تخت آن ها یک تخت دبل (دو نفره) و دو الی سه تخت سینگل (یک نفره) می باشد. سوییت های ۴ و ۵ نفره قابلیت نفر اضافه را ندارند.

امکانات هتل آریان کیش :

هتل آریان کیش دارای امکانات متنوع و مناسبی می باشد. از جمله این امکانات می توان به رستوران هتل ، کافی شاپ ، سالن همایش ، مرکز خرید ، تاکسی سرویس ،  پارکینگ اختصاصی ، رستوران فست فود ، خود پرداز ، کافی نت ، سالن بیلیارد ، خدمات اجاره اتومبیل ، خشکشویی ، سرویس به مراکز خرید ، سالن بدنسازی ، کافی نت ، اینترنت بی سیم و رایگان ، کتابخانه ، نمازخانه ، ماهواره وغیره اشاره نمود. از تسهیلات ویژه هتل آریان کیش می توان به صبحانه (بوفه کامل) و استقبال فرودگاهی اشاره نمود. همچنین بیش از ۴۲ نفر پرسنل مجرب و آموزش دیده در هتل آریان کیش مشغول به ارائه خدمات به مسافران می‌باشند. هتل آریان کیش با دسترسی آسان به دریا و در اختیار داشتن امکانات رفاهی متعدد، آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد.

رستوران و کافی شاپ هتل آریان کیش:

رستوران هتل آریان با طبخ انواع غذاهای خوش طعم و لذیذ ایرانی، خارجی، فست فود و همچنین غذاهای دریایی نظیر میگو و ماهی ، منوی کامل و متنوعی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. رستوران هتل آریان کیش در طبقه همکف واقع شده است و ظرفیت سالن های غذاخوری آن روی هم حدود ۱۳۰ نفر می باشد. از ویژگی هایی که رستوران هتل آریان را از دیگر رستوران های جزیره زیبای کیش متمایز می کند نداشتن محدودیت در زمان صرف غذاست . امکانات سلف سرویس نیز در این رستوران امکان پذیر می باشد. رستوران ها دارای میز و صندلی با ظرفیت های دو، سه، چهار نفره و غیره می باشد.

ظرفیت کافی شاپ هتل آریان ۳۰ نفر است که در لابی هتل واقع شده است و با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک، دسر و بستنی به طور ۲۴ ساعته آماده پذیرایی از مهمانان هتل آریان می باشد.

فاصله هتل آریان کیش تا جاذبه های توریستی مهم جزیره کیش :

  • فاصله تا شهر زیر زمینی کاریز حدود ۷ کیلومتر – ۱۲ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا شهر باستانی حریره حدود ۶ کیلومتر – ۱۲ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا کشتی یونانی حدود ۱۳ کیلومتر – ۲۱ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا پلاژ بانوان حدود ۳ کیلومتر – ۸ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا پلاژ آقایان حدود ۲ کیلومتر – ۶ دقیقه پیاده
  • فاصله تا آب انبار سنتی حدود ۷ کیلومتر – ۱۲ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا توتی فروتی حدود ۱ کیلومتر – ۱۹ دقیقه پیاده
  • فاصله تا گذر هنرمندان حدود ۱ کیلومتر – ۱۵ دقیقه پیاده
  • فاصله تا مجتمع گلف کیش حدود ۱۰ کیلومتر – ۱۷ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا روستای باغو حدود ۱۳ کیلومتر – ۱۸ دقیقه با خودرو

فاصله هتل آریان کیش تا مراکز  تفریحی مهم جزیره کیش :

  • فاصله تا اسکله میرمهنا حدود ۶ کیلومتر – ۱۱ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا فلای بورد حدود ۲ کیلومتر – ۶ دقیقه پیاده
  • فاصله تا پارک دلفین ها حدود ۶ کیلومتر – ۱۱ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا باغ پرندگان حدود ۵ کیلومتر – ۱۰ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا کارتینگ حدود ۴۰۰ متر – ۴ دقیقه پیاده

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *