تفریحات آبی کیش

با مطالعه این بخش با تفریحات آبی در کیش آشنا خواهید شد

از جمله تفریحات مهیج جزیره کیش و خدمات گردشگری که تورهای کیش و هتل ها ارایه می دهند، می توان به تفریحات آبی آن اشاره کرد. از دلایل بسیار مؤثری که همه ساله باعث می شود تعداد بسیار زیادی از مسافران به جزیره کیش سفر کنند، تفریحات آبی کیش می باشد. تفریحات آبی کیش به تنهایی به عنوان یک قطب گردشگری مهم جزیره به حساب می آید.

تفریحات آبی کیش
[widget id="execphp-2"]
کیبل اسکی کیش
فلای بورد کیش
غواصی کیش
شاتل سواری کیش

کیبل اسکی یا اسکی روی آب یکی از پرطرفدار ترین تفریحات در بین گردشگران است که محدودیت سنی ندارد و نزدیک اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته است. قیمت هر ساعت کیبل اسکی ۶۰.۰۰۰ تومان می باشد.

فلای بورد یکی از جدید ترین تفریحات آبی به شمار می رود. با فلای بورد می توانید مثل یک پرنده بالای آب های خلیج فارس پرواز کنید. قبل از استفاده از فلای بورد، اگر نیاز به آموزش داشته باشید نیم ساعت به شما آموزش داده خواهد شد. هزینه هر ساعت فلای بورد حدود ۴۰۰.۰۰۰ تومان است مگر اینکه از تخفیف ویژه تورکیش یا هتل ها استفاده کنید.

اگر رفتن به زیر آب و تماشای اکوسیستم دریا برایتان هیجان انگیز است، می توانید غواصی را در جزیره کیش تجربه کنید. در ابتدا مربیان آموزش لازم را به شما می دهند و شما می توانید در آب زلال دریای خلیج فارس غواصی را تجربه کنید.غواصی در همه فصول در کیش امکان پذیر است و مبتدیان می توانند در قسمت های کم عمق غواصی کنند. بخش‌های مرجانی و مناسب غواصی در کیش عبارتند از: بیگ کورال و ژوراسیک پارک در شرق جزیره، کلبه هور، کشتی داما و کشتی یونانی. برای بهره مندی از این سایت‌ها می توانید به مراکز غواصی در ساحل هتل شایان یا هتل داریوش مراجعه کنید. هزینه هر ساعت غواصی در جزیره ۱۰۰.۰۰۰ تومان است.

شاید یکی از تفریحات هیجان انگیزی که در سفر به جزیره کیش بارها به شما پیشنهاد می شود، شاتل سواری و بانانا سواری باشد. در پارک ساحلی مرجان، پارک ساحلی سیمرغ و دامون ساحلی امکان این ورزش آبی مهیاست. هزینه این تفریح آبی برای یک نفر به مدت ۲۰ دقیقه  ۴۵.۰۰۰ تومان، دو تا چهار نفر ۳۵.۰۰۰ تومان و پنج تا هفت نفر ۳۰.۰۰۰ تومان است.

یکی از هیجان انگیزترین تفریحات آبی جزیره کیش، چتر بازی بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس و یا پاراسل می باشد. با چتر پاراسل ۱۵۰ تا ۳۰۰ متر بالا بروید و از پرواز بر فراز آسمان خلیج فارس لذت ببرید. در کیش برای استفاده از چتر پاراسل یا باید راه مجتمع تفریحات دریایی را درپیش گرفت و یا پارک ساحلی مرجان و دامون ساحلی را. هزینه چتر پاراسل گران می باشد و برای مدت ۱۵ دقیقه باید ۹۰.۰۰۰ تومان بپردازید.

اگر غواصی کردن را دوست دارید اما شنا بلد نیستید، نگران نباشید. کیش بازا یک پیشنهاد عالی برای شما دارد. اسکوتر زیر دریایی از جدیدترین تفریحات کیش است که نیاز به شنا بلد بودن و حمل وسایل غواصی ندارد. برای استفاده از اسکوتر زیر دریایی حتما باید مایو، حوله و دمپایی همراه داشته باشید و محدودیت سنی آن بالای ۱۲ سال است.

در سراسر کیش پر طرفدار ترین تفریح آبی جت اسکی است و به شرطی که قبلا آموزش دیده باشید، می توانید خودتان آن را برانید. تفریحی که برای ۱۵ دقیقه لذت بردن از آن ۶۰.۰۰۰ تومان باید پرداخت کرد و برای کرایه‌اش می‌توان به پارک‌های ساحلی مرجان، سیمرغ، کشتی یونانی، دامون ساحلی، برج‌های ساحلی پرشین، جنب هتل مارینا پارک یا هتل شایان رفت.

یکی از زیبایی های دریای خلیج فارس، ماهی ها و موجودات دریایی می باشد که در آب شفاف جزیره خودنمایی می کنند. این موجودات زیبا شاید شما را وسسوسه کنند تا ساعتی از وقت خود را در کنار ساحل بگذرانید و به ماهی گیری بپردازید. ماهیگیری از جاذبه های استثنایی کیش است که این توانایی را دارد که ساعت ها شما را سرگرم کند، بدون آن که متوجه گذر زمان شوید. ماهی‌گیری تفریحی در کیش در سراسر جزیره به جز اسکله تفریحی آزاد می باشد. شما عزیزان می توانید با استفاده از وسایل ماهیگیری معمولی و ابتدایی، در ساحل زیبای کیش اوقات خوشی را سپری کنید.

کیش بازا در تلاش است تا با تهیه و گرداوری اطلاعات کامل تفریحات آبی جزیره کیش و جزییات آن ها، به شما عزیزان کمک کند تا تفریح مورد علاقه تان را پیدا کنید و لحظات فراموش نشدنی را در کنار کسانی که دوستشان دارید، در جزیره کیش سپری کنید.

کیش بازا، ارایه دهنده بهترین خدمات گردشگری در جزیره کیش !

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *