هتل میراژ کیش

با مطالعه این بخش از امکانات و مزایای هتل مارینا پارک در جزیره کیش مطلع خواهید شد

نام هتل : هتل میراژ کیش

نوع هتل : پنج ستاره

شماره تلفن هتل : ۰۲۱۴۵۸۱۳

آدرس هتل : جزیره کیش، بلوار دریا، هتل میراژ

وب سایت هتل : kishbaza.ir

فاصله تا فرودگاه : ۱۵ دقیقه

جاذبه های توریستی اطراف هتل : پارک دلفین‌‌ها، باغ پرندگان، آکواریوم کیش ، پارک ساحلی، پلاژ ساحلی بانوان

مراکز خرید اطراف هتل : بازار مریم، بازار ونوس ،مرکز خرید مرجان ، مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مروارید

هتل میراژ کیش
[widget id="execphp-2"]
هتل پنج ستاره میراژ کیش
اتاق های هتل میراژ کیش
رستوران هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش :

اولین گزینه ای که برای گردشگران جزیره کیش اهمیت دارد وجود یک هتل زیبا و جذاب می باشد که اگر این هتل در نزدیکی ساحل و مشرف به دریا باشد که از جذابیت بیشتری برخوردار خواهد بود. هتل میراژ کیش یکی از جدید ترین هتل های جزیره کیش می باشد که از ابتدای سال ۱۳۹۷ در این جزیره تاسیس شده و دارای امکانات بسیار زیادی می باشد.نزدیکی این هتل به ساحل دریای خلیج فارس از مهم ترین مزیت ها و جذابیت های این جزیره به شمار می رود. نزدیکی این هتل به دریا باعث می شود که اتاق های آن دید خوبی به دریا داشته باشند و مسافران کیش بازا بتوانند نهایت لذت را در آن ببرند. از این رو در این مقاله به بررسی ویژگی ها و اتاق های این هتل، موقعیت جغرافیایی و سایر امکانات رفاهی و تفریحی  آن پرداخته شده است.

بررسی هتل پنج ستاره میراژ کیش :

یکی از جدید ترین هتل هایی که در جزیره کیش ساخته شده، هتل میراژ کیش می باشد. این هتل جزء هتل های لوکس و ۵ ستاره این جزیره به شمار می رود که از سال ۱۳۹۷ آماده خدمت رسانی به مسافران تور کیش است. هتل میراژ کیش از ۸ طبقه و صد و هفتاد و هفت واحد تشکیل شده است که برخی از واحد های آن بین طبقات و برخی از آنها در محوطه این هتل قرار گرفته اند. اتاق های موجود در هتل میراژ کیش انواع گوناگونی دارند که؛ اتاق ۲ تخته دبل استاندارد، اتاق ۲ تخته تویین استاندارد، سوئیت های رویال ۴ نفره، سوئیت های لوکس ۴ نفره، کاناپه ۲ تخته استاندارد و کاناپه ۴ تخته دوبلکس از جمله این اتاق ها می باشد.

تعداد طبقات : ۸ طبقه

تعداد سالن های غذاخوری : ۲ سالن

تعداد کافی شاپ ها : دارد

تعداد اتاق ها : ۱۷۸

تعداد تخت ها : ۶۰۰

پارکینگ : دارد

مشخصات و امکانات اتاق‌های هتل میراژ کیش  :

از مهم ترین ویژگی های این هتل که توجه گردشگران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است، فاصله نزدیک و هشتصد متری آن به آب های زیبای خلیج فارس می باشد. انتخاب این هتل برای اقامت باعث می شود که مسافران دسترسی بسیار خوبی به برخی از مراکز خرید این جزیره، مانند؛ مرکز خرید مریم و ونوس داشته باشند و بتوانند در مدت زمانی کوتاهی و بعد از استراحت خود برای خرید سوغاتی از این مراکز خرید جذاب و دیدنی بازدید نمایند

اتاق های هتل مبراژ کیش :

۱. اتاق استاندارد با متراژ ۲۵.۵ متر که دارای یک تخت دونفره می باشد.

۲. سوئیت یک خوابه با متراژ ۹۱.۱ متر که دارای یک تخت دونفره می باشد.

۳. سوئیت دو خوابه با متراژ ۱۵۵ متر که دارای دو اتاق خواب با تخت دونفره و دو تخت سینگل میزبان می باشد.

۴. جونیور سوئیت های یک خواب و دو خواب با متراژ ۶۵ متر.

۵. سوئیت رویال با متراژ ۱۵۸ متر که دارای دو تخت دونفره و دو تخت سینگل می باشد.

۶. اتاق های دبل پارک و تویین پارک که دارای متراژ ۳۵.۵ متر می باشند و رو به فضای سبز محوطه هتل هستند.

۷. اتاق های دبل دریا و تویین دریا که ۵۶.۵ متر می باشند و رو به دریا هستند.

امکانات رفاهی موجود در   Mirage Hotel kish

از آنجایی که هتل میراژ کیش جزء هتل های جدید و نوساز این جزیره به شمار می رود، امکانات رفاهی جدید و پیشرفته ای در آن وجود دارد که باعث توجه مسافران علاقه مند به داشتن امکانات پیشرفته در ۱ هتل می باشد. از مهم ترین و برجسته ترین امکانات موجود در این هتل می توان به پذیرش بیست و چهار ساعته ی آن اشاره کرد که این عامل سبب می شود، مسافران در هر ساعتی از شبانه روز که می خواهند، می توانند به این هتل مراجعه کرده و اتاق مورد علاقه خود را رزرو نمایند. وجود رستوران، کافی شاپ، اینترنت بی سیم، خشکشویی از دیگر امکانات موجود در این هتل می باشد. علاوه بر این امکانت بسیار جذاب و مهم دیگری، مانند دستگاه واکس کفش، ترانسفر رایگان به فرودگاه، لابی لوکس و زیبا، آسانسور، دستگاه خودپرداز، تاکسی سرویس، اینترنت مجانی و رایگان در لابی، تلویزیون های الی سی دی در لابی، اتاق مخصوص چمدان، دستگاه کپی سالن های آمفی تئاتر و نمایش در این هتل جذاب وجود دارد. مسافران  کیش بازا می توانند با مراجعه به این هتل و رزرو اتاق از تمامی امکانات رفاهی موجود در آن به طور کامل بهره مند شوند.

از دیگر وسایل رفاهی اتاق ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

مینی کافه غیر رایگان، چای ساز، آب معدنی رایگان، سیستم اعلان حریق و اطفاء حریق

سرویس بهداشتی در اتاق ها به هر دو صورت ایرانی و فرنگی ست و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، مسواک، خمیر دندان، شانه و دمپایی در آن ها قرار داده شده است.

همچنین از امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌ها می‌توان به روم سرویس ۲۴ ساعته‌ی هتل مارینا پارک اشاره کرد. پرسنل و خدمه هتل همیشه آماده‌ی تمیز کردن اتاق‌ها و انجام سرویس‌ رخت‌شویی لباس‌های شما نیز هستند.

رستوران ها و امکانات رفاهی دیگر هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش برای صرف غذای میهمانان و مسافران خود رستوران زیبایی را با ظرفیت صد و بیست نفر را در نظر گرفته است. مسافران در این رستوران می توانند از انواع غذاهای ایرانی و بومی جزیره کیش لذت ببرند. در داخل سالن رستوران این هتل یک کافی شاپ نیز وجود دارد که آماده خدمت رسانی به مسافران می باشد. مسافران کیش بازا می توانند بعد از بازدید از سواحل بسیار زیبا و دیگر مناطق گردشگری موجود در جزیره کیش با مراجعه به این کافی شاپ از نوشیدنی های لذت بخش آن استفاده نمایند و لحظات خاطره انگیزی را در کنار دوستان و خانواده خود به وجود آورند.

از دیگر امکانات رفاهی موجود در این هتل می توان به فضای سبز و تفریحی موجود در خارج از محوطه هتل اشاره کرد که مکانی مناسب برای پیاده روی های دو نفره و کوتاه مدت در طول روز می باشد. علاوه بر این وجود استخر، جکوزی و سونا در این هتل به جذابیت هرچه بیشتر آن افزوده است.

هتل میراژ کیش با دارا بودن سالن های ورزشی، سالن بیلیارد و زمین مخصوص دوچرخه سواری هیچ جای کبودی را برای مسافران باقی نگذاشته و به اصطلاح همه چی تمام است.

کیش بازا این امکان را به شما میدهد تا در تمامی فصول سال بتوانید هتل میراژ کیش را رزرو کنید

فاصله میراژ تا جاذبه های توریستی مهم جزیره کیش :

  • روستای باغو :   ۲۲ دقیقه با خودرو
  • کشتی یونانی : ۲۲ دقیقه با خودرو
  • شهر زیرزمینی کاریز : ۲۲ دقیقه با خودرو
  • شهر باستانی حریره : ۲۲ دقیقه با خودرو
  • باغ پرندگان : ۱۲ دقیقه با خودرو

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

بهترین امتیاز از دیدگاه کاربران کیش بازا
  • عالی
Overall
۵