هتل جام جم کیش

با مطالعه این بخش با امکانات و مزایای هتل جام جم کیش آشنا خواهید شد

نام هتل : هتل جام جم کیش

نوع هتل : سه ستاره

شماره تلفن هتل : ۰۷۶۴۴۴۲۰۲۳۶

آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیرکبیر، رو به رو مرکز خرید ونوس

وب سایت هتل : ندارد

فاصله تا فرودگاه :

جاذبه های توریستی اطراف هتل : اسکله تفریحی، پارک دلفین ها، باغ پرندگان .

مراکز خرید اطراف هتل : مرکز خرید ونوس کیش، مرکز خرید مروارید کیش، مرکز خرید زیتون کیش، بازار دیپلمات کیش، مرکز خرید مریم کیش، مرکز تجاری کیش، مرکز خرید پانیذ کیش، هایپرمارکت .

هتل جام جم کیش
[widget id="execphp-2"]
هتل جام جم کیش
هتل جام جم کیش
هتل جام جم کیش
هتل جام جم کیش

معرفی اجمالی هتل جام جم کیش :

هتل سه ستاره جام جم کیش، در میدان ساحل جزیره کیش، در پشت دانشگاه امیرکبیر قرار دارد. این هتل از هتل های نام دار جزیره کیش می باشد و مشتریان خود را بدست آورده و برای مسافران تور کیش با هزینه منطقی و متوسط، یکی از بهترین گزینه ها می باشد. هتل جام جم کیش در سال ۱۳۶۹ تاسیس شد و مساحت آن حدودا ۹۰۰۰ متر مربع می باشد. البته این هتل در سال ۱۳۹۳ دچار تغییراتی شد و مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل با سابقه ۴۰ ساله خود، خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد و از لحاظ امکانات اقامتی و هزینه، برای کسانی که برای تحصیل و کار می خواهند به جزیره کیش سفر کنند، انتخاب خوبی می باشد. هتل جام جم در شمال شرقی جزیره قرار گرفته و از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است زیرا به بسیاری از مراکز تفریحی و مراکز خرید جزیره مانند اسکله تفریحی و بازار های مرجان، مرکز خرید ونوس و مروارید نزدیک می باشد همچنین فاصله بسیار کمی هم با دانشگاه کیش دارد.

بزرگ بودن و تمیزی اتاق ها و هم چنین رفتار مودبانه پرسنل مجرب این هتل از مزایای آن به شمار می رود که رضایت مسافران و گردشگران تور کیش را به خود جلب می کند و امکانات و خدمات ۲۴ ساعته این هتل، نسبت به ارزان قیمت بودن آن، از نقاط قوت آن به حساب می آید. این هتل سرویس ترانسفر رایگان به فرودگاه و پلاژ بانوان و آقایان دارد.

تعداد طبقات : ۲ طبقه

تعداد سالن های غذاخوری : ۱ سالن غذاخوری

تعداد اتاق ها : ۵۲ باب

تعداد تخت ها : ۱۵۰ تخت

پارکینگ : دارد ( با ظرفیت محدود )

مشخصات و امکانات اتاق‌های هتل جام جم کیش :

انواع اتاق در هتل جام جم کیش :

– ۲ تخته، ۲ تخت سینگل

– ۳ تخته، ۱ تخت سینگل و ۱ دبل

– ۴ تخته، ۲ تخت سینگل و ۱ دبل

– ۵ تخته، ۳ تخت سینگل و ۱ دبل

از جمله امکانات رفاهی که در اتاق های هتل جام جم وجود دارد، به موارد زیر می توان اشاره کرد :

یخچال‌، آباژور، کمد لباس دیواری، تلفن برای استفاده خطوط داخلی، تلویزیون LCD، شبکه خبری، سیستم تهویه مطبوع، مینی کافه رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش اسپیلت.

برای افزایش امنیت اتاق ها، نوع قفل درب ها به صورت کارتی و هوشمند در نظر گرفته شده و هم چنین برای ایمنی بیشتر مسافران تمامی اتاق ها مجهز به سیستم اطفاء حریق می باشند.

تمامی اتاق ها دارای حمام خصوصی و سرویس فرنگی می باشند. در بعضی از اتاق ها حمام فقط به صورت دوش و در برخی دیگر همراه با وان تعبیه شده است. لوازم بهداشتی مانند صابون، شامپو، دمپایی، خمیردندان و مسواک در تمامی سرویس ها گذاشته شده است.کف تمامی اتاق ها با سرامیک فرش شده است.

امکانات و خدمات هتل جام جم کیش :

هتل جام جم کیش دارای لابی بزرگ با ظرفیت ۱۰۰ نفر می باشد که در آن امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، دستکاه فتوکپی و فکس، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، دستگاه خودپرداز، نمازخانه و تاکسی سرویس شبانه روزی وجود دارد. از مزایای هتل جام جم کیش می توان به داشتن لاندری اشاره کرد، زیرا تعداد معدودی از هتل های سه ستاره دارای لاندری می باشند. پذیرش هتل جام جم به طور ۲۴ ساعته فعال است.

فضای جلوی ساختمان هتل، دارای آبنماهای زیبایی می باشد که زیبایی فضای سبز هتل را دوچندان کرده اند. پارکینگ این هتل به صورت سرپوشیده است که ظرفیت محدودی نیز دارد.

لازم به ذکر است به دلیل چارتر بودن هتل، مسافران عزیز تور کیش در صورت کنسل کردن رزرو خود، هیچ مبلغی را پس نخواهند گرفت و متضرر خواهند شد.

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا