هتل اسپادانا کیش

با مطالعه این بخش با امکانات و مزایای هتل اسپادانا کیش آشنا خواهید شد

نام هتل : هتل اسپادانا

نوع هتل : دو ستاره

شماره تلفن هتل : ۰۷۶۴۴۴۲۳۶۳۰

فکس: ۰۷۶۴۴۴۲۳۷۲۸

آدرس هتل :جزیره کیش، بلوار ایران، خیابان جامى، جنب صدا و سیما

وب سایت هتل : ندارد

فاصله تا فرودگاه : ۱۰ دقیقه

جاذبه های توریستی اطراف هتل : شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره

مراکز خرید و تفریحی اطراف هتل : مرکز خرید مروارید، بولینگ مریم، پلاژ بانوان، دانشگاه آزاد واحد کیش

هتل اسپادانا کیش
[widget id="execphp-2"]
هتل اسپادانا کیش
هتل اسپادانا کیش

معرفی اجمالی هتل اسپادانا کیش :

هتل دو ستاره اسپادانا کیش در سال ۱۳۷۹ در زمینی به مساحت بیست هزار مترمربع در بلوار ایران جزیره کیش به بهره برداری رسید و در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ بازسازی ای بر روی آن صورت گرفت. تیپ هتل اسپادانا را می توان به صورت ویلاهای یک طبقه تعریف کرد که به اندازه چندین پله از سطح زمین ارتفاع دارند. برتری این هتل نسبت به سایر هتل‌های کیش، داشتن طبیعتی بکر در محوطه‌‌ای بسیار بزرگ و سرسبز و زیبا است که آرامشی خاص را از خود ساطع می‌نماید، به گونه‌ای که شمال ایران را به یاد می‌آورد. در این محوطه زیبا چایخانه و سفره خانه سنتی قرار دارد. همچنین سوییت‌های هتل اسپادانا به شکل کلبه‌هایی رنگی با سقف‌های شیروانی ساخته شده است.

مشخصات و امکانات اتاق‌های هتل اسپادانا کیش  :

هتل دو ستاره اسپادانا کیش دارای ۷۹ اتاق است که روی هم ۲۲۱ تخت  دارند. اتاق در انواع مختلفی نظیر اتاق های سه تخته، چهار تخته و پنج تخته موجود می باشند.

امکانات رفاهی نظیر یخچال، سیستم تهویه هوا، تلویزیون LCD به همراه شبکه های دیجیتالی و استانی، تلفن داخلی، مبلمان، دراور و کمد لباس در تمامی اتاق ها موجود است. امکان سرو صبحانه در اتاق ها نیز وجود دارد.

سرویس بهداشتی اتاق ها شامل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دوش حمام و لوازم بهداشتی ضروری مانند شامپو، صابون، دمپایی، مسواک و خمیر دندان می باشد.

متاسفانه درب اتاق ها به سیستم هوشمند کارتی مجهز نیستند و با کلید باز و بسته می شوند.

امکانات و خدمات هتل اسپادانا کیش :

هتل اسپادانا کیش به گفته ی گردشگران تور کیش، یکی از محبوب ترین هتل های جزیره می باشد.

لابی این هتل ظرفیتی معادل ۱۵ نفر را داراست و در آن اینترنت رایگان برای میهمنان هتل قابل استفاده می باشد. ترنسفر فرودگاهی رایگان، نمازخانه، کافی شاپ و میز بیلیارد از دیگر خدمات هتل اسپادانا کیش می باشد.

هتل اسپادانا هم به فرودگاه و هم به مراکز خرید مهم کیش و هم به ساحل دسترسی خوبی دارد. از طرفی وسایل نقلیه به صورت تمام وقت در مقابل درب اصلی هتل آماده هستند تا مسافران را به مقصدشان برسانند. طبیعت بکر و باغ زیبای این هتل، فضایی آرامش بخش دارد. میهمانان این هتل می توانند ظهرها از گرمای هوای جزیره به هوای مطبوع آلاچیق های محوطه هتل پناه ببرند و ظهر لذت بخشی را تجربه کنند. یکی دیگر از نکاتی که هتل اسپادانا را از باقی هتل ها متمایز می کند سوییت هایی است که به شکل کلبه هایی رنگی با سقف شیروانی ساخته شده اند. خانم هایی که در هتل اسپادانا اقامت دارند می توانند با یک ربع پیاده روی به پلاژ بانوان برسند و از ساحل و دریا لذت ببرند.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل اسپادانا کیش :

هتل اسپادانا دارای یک رستوران سنتی به نام شاندیز VIP می باشد که ظرفیت آن در حدود ۴۵۰ نفر می باشد که در آن انواع غذاهای ایرانی و دریایی سرو می شود.

فاصله هتل اسپادانا تا جاذبه های توریستی مهم جزیره کیش :

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا