هتل آنا کیش

با مطالعه این بخش با امکانات و مزایای هتل آنا کیش آشنا خواهید شد

نام هتل : هتل آنا

نوع هتل : ۳ ستاره

وب سایت هتل :

شماره تلفن هتل: ۰۷۶۴۴۴۲۴۱۲۰

آدرس هتل: جزیره کیش – میدان امیرکبیر – جنب پاساژ پارس نیک

مرکز خرید و مراکز تفریحی اطراف هتل: پلاژ بانوان و آقایان، باغ پرندگان، کارتینگ، فلای بورد، بازار حافظیه، بازار مروارید، بازار زیتون

هتل آنا کیش
[widget id="execphp-2"]
هتل آنا کیش
هتل آنا کیش
هتل آنا کیش
هتل آنا کیش

معرفی اجمالی هتل آنا کیش :

هتل سه ستاره آنا در سال ۱۳۷۷ در جزیره کیش افتتاح شد و از همان ابتدا به دلیل آن که از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه بود ، مورد استقبال شمار بسیاری از مسافران و گردشگران واقع گردید . هتل آنا با حفظ کیفیت خدماتی که ارائه می دهد ، سعی داشته تا با تغییر در نحوه هتلداری و پارامترهای دیگر ، هزینه ها را تا حد امکان کاهش دهد تا مهمانان آن بتوانند با هزینه کمتری سفر خود را به پایان برسانند و این یکی از دلایل محبوبیت هتل آنا در بین دیگر هتل های ۳ ستاره است .

مساحت تقریبی هتل آنا نزدیک به ۸۵۰۰ مترمربع می باشد و معماری عالی این هتل باعث شده تا نهایت استفاده را از فضای باز ببرد و محیطی دنج و زیبا را در محوطه آن خلق کند که خواستگاه عموم مسافران آن باشد . مهمانان عزیز هتل آنا می توانند پس از سپری کردن یک روز هیجان انگیز درجزیره کیش ، پس از صرف شام برای رفع خستگی و همچنین لذت بردن از هوای خوب جزیره ، در این محوطه قدم بزنند و شب خاطره انگیزی را داشته باشند .

در رابطه با امکانات رفاهی و تفریحی که هتل آنا ارایه می دهد باید گفت به عنوان یک هتل ۳ ستاره ، بهترین خدمات را داراست و قیمت پایین آن نسبت به دیگر هتل ها ، هیچ تاثیری روی کیفیت آن نگذاشته است .

تعداد طبقات :

تعداد سالن های غذاخوری : ۱ سالن غذاخوری

تعداد کافی شاپ ها : ۱ کافی شاپ

تعداد اتاق ها : ۶۸ باب

تعداد تخت ها : ۱۶۸ تخت

پارکینگ : دارد (مسقف)

مشخصات و امکانات اتاق‌های هتل آنا کیش :

اتاق های هتل آنا به صورت اتاق های دو تخته ، دو تخته لوکس ، سه تخته و اتاق دوبلکس می باشد . هتل آنا سعی داشته تا امکانات رفاهی خوب و قابل قبولی را در اتاق ها ارائه بدهد . در رابطه با اتاق ها باید گفت تمامی درب ها به صورت کارتی باز و بسته می شوند . از لحاظ امکانات امنیتی و محیطی دارای سیستم تهویه هوا و اسپیلیت ، صندوق امانات و سیستم اعلام و اطفاء حریق از خصوصیات بارز اتاق های آن است . در رابطه با امکانات خوراکی دارای یخچال ، مینی کافه ، لیوان ، بشقاب ، قاشق و چنگال می باشد . در اکثر اتاق ها تلویزیون LED با قابلیت پخش کانال های ماهواره ای ، کانال خبری ، شبکه های دیجیتالی و امکان پخش فیلم در اختیار مسافرین عزیز قرار می گیرد . برای راحتی مهمانان در هر اتاق امکاناتی نظیر مبلمان راحتی ، دراور ، جالباسی ، کمد دیواری برای قرار دادن لباس ، آباژور ، شارژر برای شارژ انواع وسایل الکترونیکی و تلفن داخلی اتاق قرار داده شده است .

سرویس های بهداشتی اتاق ها دارای دوش اختصاصی می باشند و با چند مدل شامپو اعم از شامپو سر ، شامپو نرم کننده و شامپو بدن ، صابون ، مسواک ، خمیر دندان ، دمپایی و شانه تجهیز شده اند . در بعضی از اتاق ها سرویس فرنگی هم تعبیه شده است .

امکانات و خدمات هتل آنا کیش :

هتل آنا دارای یک لابی بزرگ با ظرفیت بالا می باشد. در لابی این هتل امکانات رفاهی بسیاری جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران تور کیش تعبیه شده است از جمله : پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، لاندری، اینترنت رایگان، تلویزیون LED به همراه شبکه پخش فیلم، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی عمومی، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه هوا، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش و نمازخانه.

هتل آنا کیش دارای پارکینگ سرپوشیده برای مسافران خود می باشد. همچنین اتاق چمدان نیز در لابی هتل موجود می باشد و در صورت نیاز از خدمات باربری هتل نیز می توان استفاده کرد.

در اطراف هتل آنا، فضای سبز بسیار زیبایی ایجاد شده است که زیبایی هتل را دوچندان می کند.

هتل آنا کیش از کودکان کمتر ازپنج سال (حداکثریک نفر) در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، هزینه ای برای اقامت دریافت نمی نماید.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل آنا کیش :

رستوران هتل آنا کیش با ظرفیت ۲۲۰ نفر، همه روزه با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد. این رستوران در طبقه همکف قرار دارد و ساعت کاری آن برای صرف صبحانه ۸:۰۰ الی ۱۰:۰۰ و نهار ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰ می باشد.
همچنین در کنار این رستوران، برای کسانی که اهل نشستن در کافه و گفتمان هستند، کافی شاپی ساخته شده است تا اوقات خوشی را در جزیره زیبای کیش سپری کنند.

همچنین برخورداری از چایخانه سنتی در فضایی دلنشین و محوطه هتل، محیطی آرام و دلچسب را در اختیار میهمانان گرامی قرار می دهد. چایخانه سنتی از ساعت ۹:۰۰ الی ۴:۰۰ بامداد آماده خدمت رسانی می باشد.

فاصله هتل آنا کیش تا جاذبه های توریستی مهم جزیره کیش :

فاصله تا مرکز خرید مروارید کیش : حدودا ۲ دقیقه با خودرو
فاصله تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش : حدودا ۴ دقیقه با خودرو
فاصله تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش : حدودا ۶ دقیقه با خودرو
فاصله تا پارک ساحلی مرجان کیش : حدودا ۸ دقیقه با خودرو
فاصله تا مرکز خرید مرجان کیش : حدودا ۸ دقیقه با خودرو
فاصله تا مرکز خرید مروارید کیش : حدودا ۱۰ دقیقه پیاده

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا