بیگ بال کیش

با مطالعه این بخش با بیگ بال ، از تفریحات آبی کیش آشنا خواهید شد

جزیره کیش یکی از قطب های اصلی گردشگری کشور عزیزمان ایران است و همه ساله توریست های داخلی و خارجی بسیاری را به سمت خود جذب می کند. اگر به تفریحات آبی علاقمند هستید، پیشنهاد می کنیم سفر به جزیره کیش را حتما در برنامه های خود قرار دهید.

بیگ بال کیش
بیگ بال کیش
بیگ بال کیش

مسئولین و کسانی که در این جزیره در حال خدمت رسانی به گردشگران هستند، در تلاش اند تا هر ساله تفریحات جدید و به روز را، چه در حوزه تفریحات آبی و چه تفریحات غیر آبی، به این جزیره زیبا وارد کنند تا به امکانات جذاب و مهیج آن افزوده شود و به بهترین شکل در اختیار گردشگران تور کیش قرار گیرد تا جاذبه توریستی این جزیره زیبا به بهترین شکل حفظ شود.

یکی از جالب ترین تفریحاتی که جدیدا به جزیره کیش وارد شده است، بیگ بال می باشد. بیگ بال همان طور که از اسمش پیداست، یک توپ بسیار بزرگ از جنس پلاستیک می باشد که شما می توانید به داخل این توپ حباب شکل وارد شوید و زمانی که در آن قرار دارید، می توانید بر روی آب معلق باشید و به هر طرف که خواستید آن را به حرکت درآورده و به تفریح روی آب بپردازید. سایتی که در آن امکان استفاده از بیگ بال وجود دارد، اسکله تفریحی می باشد که از صبح آماده خدمت رسانی هستند، البته به شرطی که هوا طوفانی نباشد و دریا آرام و کم موج باشد.

 اگر با دوستان و یا خانواده خود همراه با تور کیش به جزیره سفر کرده اید، می توانید با همرامان خود وارد توپ ها شده و به بازی بپردازید. هنگامی که در بیگ بال هستید، همسفران و دوستانتان می توانند از بیرون توپ شما را  به حرکت درآورند. هنگامی که به طور گروهی درون این بیگ بال کیش روی سطح آب شناور هستید و می چرخید و حرکت می کنید و به دوستانتان برخورد می کنید، لذت این تفریح چندین برابر می شود و هیجان واقعی این ورزش را حس می کنید و با تکان خوردن ناگهانی و پرتاب شدن از طرفی به طرف دیگر، خنده هایی از عمق دل بر روی لبانتان نقش می بندد.

 بعضی از توپ ها بزرگ تر هستند به طوری که دو نفر می توانند با هم وارد آن شوند که در این حالت کنترل کردن بیگ بال آسان تر می شود و بسیار مفرح بخش است. این تفریح هیجان انگیز هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده است و هزینه ی آن نسبت به مدت زمان استفاده از آن، متغیر می باشد اما به طور معمول برای هر نفر به مدت ۲۰ دقیقه، ۱۰.۰۰۰ تومان است. در کل این تفریح نسبت به دیگر ورزش های آبی موجود در جزیره زیبای کیش، از قیمت مناسب تری برخوردار است.

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

امتیاز به بیگ بال کیش
  • بیگ بال کیش
  • مطالب صفحه بیگ بال کیش
  • نظر کاربران کیش بازا
Overall
۴.۷