پارک ساحلی سیمرغ کیش

با مطالعه این بخش با پارک ساحلی سیمرغ از جاذبه های گردشگری در کیش آشنا خواهید شد

پارک ساحلی سیمرغ؛ بهانه ی آسایش و آرامش

جزیره کیش، نقاط جذاب دیدنی بسیاری دارد که گردشگران با یک بار سفر به این جزیره، طعم خوب اوقات لذت بخش را به یاد می سپارند و دوست دارند مجددا آن را تکرار کنند.

با توجه به جغرافیای کیش، چندین پارک ساحلی در این جزیره احداث گردیده است تا بوستان های چشم نواز، میزبان مسافران خلیج فارس باشند. پارک زیبای سیمرغ که در امتداد ساحل و در جنوب شرقی جزیره با چشم اندازی عالی واقع شده است، از زمره این بوستان هاست. هتل مارینا پارک و هتل سیمرغ از هتل ها و مجموعه دلفیناریوم و پارک ساحل مرجان از جاذبه های تفریحی نیز هم جوار پارک سیمرغ هستند.

پارک ساحلی سیمرغ کیش
[widget id="execphp-2"]
پارک ساحلی سیمرغ کیش
پارک ساحلی سیمرغ کیش
پارک ساحلی سیمرغ کیش
پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش دارای مساحت ۱۵.۰۰۰ مترمربع می باشد که در ساحل جزیره و در نزدیکی دریای نیلگون خلیج فارس ساخته شده است. این پارک در راستای جاده جهان قرار دارد و زیبایی بی حد ساحل این پارک باعث شده مسافرانی که به جزیره کیش سفر می کنند، سیمرغ کیش را جهت گذران ساعات خوش انتخاب نمایند.

امکانات تفریحی بیشماری در این پارک ساحلی تعبیه شده است تا مسافران تور کیش در آن بتوانند ساعاتی را به تفریح و شادی بگذرانند. از امکانات تفریحی موجود در این پارک می توان به زمین بدمینتون، میزهای پینگ پونگ، پیست اسکیت، باربیکیو برای طبخ انواع کباب، آلاچیق های بسیار زیبا جهت اسکان گردشگران، وسایل بازی کودکان، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری اشاره کرد. پارک ساحلی سیمرغ دارای پارکینگ نیز می باشد.

علت نام گذاری این پارک به پارک ساحلی سیمرغ آن است که اولا در ساحل زیبا جزیره کیش بنا شده است و ثانیا یک مجسمه سیمرغ بسیار بزرگ در نزدیکی دریا و بر روی اسکله این پارک قرار داده شده است که زیبایی پارک را دوچندان کرده است.

با حضور در پارک سیمرغ کیش، کیشوندان و گردشگرانی را خواهیم دید که در کنار یکدیگر تلاش می کنند خاطراتی خوش را به ثبت برسانند. در یک جمله می توان گفت پارک سیمرغ کیش مکانی آرام و دیدنی می باشد.

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *