هتل آپارتمان قائم کیش

با مطالعه این بخش با امکانات و مزایای هتل آپارتمان قائم کیش آشنا خواهید شد
  • نام هتل : هتل قائم کیش
  • نوع هتل : سه ستاره
  • شماره تلفن هتل : ۰۷۶۴۴۴۲۴۴۱۱
  • آدرس هتل : جزیره کیش، روبروی بازار زیتون، خیابان ساحل، خیابان سنایی، جنب هتل هلیا
  • فاصله تا فرودگاه : ۱۰ دقیقه با خودرو
  • فاصله تا مرکز شهر: ۷ دقیقه با خودرو
  • جاذبه های توریستی اطراف هتل: ساحل دریا و اسکله تفریحی کیش، پارک تفریحی کیش
  • مراکز خرید اطراف هتل : بازار مروارید، بازار پردیس، مرکز خرید سارینا، مرکز تجاری کیش
هتل قائم کیش
[widget id="execphp-2"]
هتل قائم کیش
هتل قائم کیش
هتل قائم کیش

معرفی اجمالی هتل قائم کیش :

هتل سه ستاره قائم کیش که به نام هتل ریان قائم کیش نیز شناخته می شود در سال ۱۳۹۰ در مرکز جزیره کیش احداث و فعالیت خود را آغاز کرد و در حال ارتقا به درجه ی چهار ستاره می باشد. این هتل دارای ۳ فاز ۱ و ۲ و ۳ می باشد که فاز ۱ قدیمی تر (با کیفیتی پایین تر و بدون آسانسور) و فاز ۲ و ۳ نوساز هستند و از نظر موقعیت مکانی نزدیک به ساحل و دریا و مجتمع های تجاری (روبروی بازار زیتون) و در یکی از بهترین نقاط گردشگری جزیره کیش واقع شده است و میزبان گردشگران در این جزیره ی زیبا می باشد. طبق نظر سنجی ها هتل قائم کیش جزو هتل های متوسط جزیره ی زیبای کیش به شمار می آید.

  • تعداد طبقات : ۳ و ۵ طبقه
  • تعداد سالن های غذاخوری : ۱ سالن غذاخوری
  • تعداد کافی شاپ ها : ۱ کافی شاپ
  • تعداد اتاق ها : ۱۱۰ باب
  • پارکینگ : دارد (سرپوشیده، با ظرفیت ۱۵ ماشین و رایگان)

مشخصات و امکانات اتاقهای هتل قائم کیش :

هر اتاق با طراحی دکوراسیون داخلی بسیار شیک و زیبا و نورپردازی بسیار مناسب دارای چشم انداز دریا و فضای سبز زیبا و سیستم اعلام حریق می باشد. سرویس بهداشتی در برخی از واحدها ایرانی و در برخی دیگر فرنگی است و برای رعایت نظافت اتاق ها در آن دمپایی قرار داده اند. حمام تمام سوییت ها مجهز به دوش است و با بسته های بهداشتی که در مدت اقامتتان برایتان شارژ می‌شود امکان استحمام را به راحتی دارید. این بسته های بهداشتی شامل صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان و حوله هستند. صبحانه رایگان برای همه مسافران سرو می شود و اگر بخواهید برای مدت اقامت خود مواد غذایی تهیه کنید می توانید آن ها را در یخچال اتاقتان قرار دهید. در صورت تمایل به استفاده از رستوران هتل امکان سرو غذا به صورت روم سرویس نیز می باشد. برای صرفه جویی در مصرف انرژی اتاق ها دارای پاورسوئیچ هستند و سیستم گرمایشی و سرمایشی آن ها اسپیلت است. اتاق ها اینترنت ندارند ولی تلویزیون با امکان پخش شبکه های داخلی و شبکه های خبری دارند که در اوقات فراغت خود می توانید به تماشای آن بنشینید. برای شارژ وسایل الکترونیکی که همراه خود دارید باید شارژر همراه داشته باشید و امکان شارژ این وسایل در اتاقتان وجود دارد. جهت حفظ امنیت و افزایش سطح ایمنی، قفل درب اتاق ها، بصورت کارتی تعبیه شده است. همچنین اتاق های ویژه امکانات بیشتری از قبیل آباژور، مبلمان، دراور، کمد لباس و رخت آویز نیز دارند.

ساعت تحویل اتاق : ۱۴:۰۰

ساعت تخلیه اتاق :۱۲:۰۰

امکانات و خدمات هتل قائم کیش :

همانطور که گفتیم این هتل سه فاز دارد که یک ساختمان قدیمی و دو ساختمان دیگر نوساز هستند. ساختمان نوساز دارای دو آسانسور با ظرفیت چهار نفر می باشد که برای جابجایی بین طبقات می توانید از آن استفاده کنید. همچنین نمازخانه هتل برای نمازگزاران با محیطی تمیز و با امکانات لازم مهیا شده است. فکس و پرینتر از جمله خدماتی است که در لابی هتل قرار دارد و برای کسانی برای سفر کاری این هتل را برای اقامتشان انتخاب کرده اند ممکن است ضروری باشد. در صورت هماهنگی قبلی می توانید از امکان ترنسفر فرودگاهی استفاده کنید البته امکان استفاده از ترنسفر رفت با هزینه امکان پذیر است. برای گشت هتل دو امکان برای شما قرار داده یکی تاکسی سرویس هتل و دیگری کرایه اتومبیل بدون راننده. این هتل دارای امکاناتی است که معلولین عزیز با ویلچر نیز می توانند از آن بهره ببرند و پرسنل این هتل آماده ی خدمت رسانی به این عزیزان نیز می باشند. خدمات خانه داری، خدمات باربری و اتاق چمدان از دیگر امکانات هتل قائم کیش است. همچنین هتل خدمات رفاهی دیگری مثل خدمات تور و تهیه بلیط را برای مسافران تور کیش ارائه می دهد. هتل قائم با پذیرش ۲۴ ساعته سعی دارد تا بهترین خدمات را به شما مسافرین محترم ارائه دهد. لابی هتل در طبقه همکف فاز یک با ۲۰ نفر ظرفیت قرار دارد. امکانات لابی شامل اینترنت، تلفن برای تماس های داخلی و دستگاه واکس کفش می باشد. در لابی و طبقات هتل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی قرار دارد. از امکانات ورزشی هتل که در اختیار مسافرین قرار می گیرد می توان به وسایل بدن سازی اشاره کرد. با توجه به نظرسنجی که از مسافرین انجام شده هتل قائم در وضعیت خوبی قرار گرفته و کیش بازا این هتل را به شما مسافرین تور کیش پیشنهاد می کند.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل قائم کیش :

میهمانان عزیز هر دو هتل(فاز یک و دو)، در یک مکان و رستوران این هتل با ظرفیت ۲۰۰ نفر، با طبخ انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی های گرم و سرد تازه پذیرایی می شوند.

رستوران هتل در خیابان اصلی (بلوار ساحل) قرار دارد و دارای ورودی مستقل در این خیابان نیز می باشد.

فاصله هتل قائم کیش تا جاذبه های توریستی و مراکز تجاری و تفریحی مهم جزیره کیش :

فاصله تا مرکز خرید مروارید کیش – با خودرو حدودا ۳ دقیقه (پیاده ۱۲ دقیقه)

فاصله تا مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش – با خودرو حدودا ۴ دقیقه (پیاده ۱۷ دقیقه)

فاصله تا پلاژ ساحلی بانوان کیش – با خودرو حدودا ۷ دقیقه

فاصله تا پارک ساحلی مرجان کیش – با خودرو حدودا ۸ دقیقه

فاصله تا مرکز خرید مرجان کیش – با خودرو حدودا ۸ دقیقه

فاصله تا مرکز خرید مروارید کیش – با خودرو حدودا ۳ دقیقه

فاصله تا کشتی یونانی کیش – با خودرو حدودا ۱۸ دقیقه

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا