هتل سان رایز کیش

با مطالعه این بخش با امکانات و مزایای هتل سان رایز کیش آشنا خواهید شد

نام هتل: سان رایز کیش ( Sunrise Hotel )

نوع هتل: سه ستاره

شماره تلفن هتل: ۴۴۴۶۷۵۰۰-۰۷۶

آدرس هتل: استان هرمزگان ، جزیره کیش، روبروی بازار پردیس دو

وب سایت هتل: www. sunrisekishhotel.com

جاذبه های توریستی اطراف هتل: اسکله تفریحی، پلاژ آقایان، پلاژ بانوان، کارتینگ

مراکز خرید اطراف هتل: بازار پردیس۲، بازار پردیس۱، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید کیش

فاصله تا فرودگاه: ۶٫۱ کیلومتر، حدودا ۹ دقیقه با خودرو

هتل سان رایز کیش
[widget id="execphp-2"]
هتل سان رایز کیش
هتل سان رایز کیش
هتل سان رایز کیش

معرفی اجمالی هتل سان رایز کیش :

هتل سان رایز کیش در فضایی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع و در بنایی ۴ طبقه در قلب مراکز تفریحی و تجاری جزیره ی زیبای کیش با دسترسی سریع به بلوار خلیج فارس بنا شده است. این هتل در نزدیکی و مجاورت بازارهای بزرگ پردیس ۱ و ۲ واقع گردیده است که از طریق دسترسی بلوار خیام دقیقا روبروی بازار پردیس ۲ قرار می گیرد.

هر مسافر برای انتخاب هتل محل اقامت خود نیاز به اطلاعاتی جامع و کامل درباره هتل مورد نظر از جمله موقعیت مکانی و دسترسی به مراکز بزرگ شهر، نوع اتاق ها، وضعیت بهداشت و خدمات، کیفیت و نوع غذاهای ارائه شده در هتل و بسیاری موارد دیگر دارد که ما به بررسی تک تک این موارد در هتل سان رایز می پردازیم.

هتل سان رایز در سال ۱۳۸۰ افتتاح گردید اما بازسازی مجدد آن در در سال ۱۳۹۱ انجام شد به همین دلیل هتل دارای فضایی به روز و زیبا می باشد، این هتل در مجموع ۴۹ اتاق و حدود ۱۶۰ تخت را دارا می باشد. چشم انداز هتل به محوطه ی آن و خیابان های اطراف می باشد و این موضوع شاید موجب رضایت و علاقه مندی طبیعت دوستان نشود. اگر علاقه زیادی به چشم انداز خلیج فارس، نسیم شبانگاهی آن و صدای موج های دریا دارید، قطعا این هتل نمی تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد زیرا حدود ۲ کیلومتر با خلیج نیلگون فارس فاصله دارد، اما اگر علاقه زیادی به خرید کردن در سفر خود دارید حتما یکی از گزینه های انتخابی شما می تواند هتل سان رایز کیش باشد. نا گفته نماند اگرچه هتل سان رایز چشم انداز شگفت انگیزی به خلیج فارس ندارد اما دسترسی و فاصله ی آن به ساحل و استفاده از تفریحات ساحلی نیز چندان سخت نمی باشد و به راحتی می توان به ساحل دسترسی پیدا کرد.

تعداد طبقات : ۴ طبقه

تعداد سالن های غذاخوری : ۱ سالن غذاخوری

تعداد کافی شاپ ها : ۱ کافی شاپ

تعداد اتاق ها : ۴۹ باب

تعداد تخت ها : ۱۶۰ تخت

پارکینگ : دارد

مشخصات و امکانات اتاق‌های هتل سان رایز کیش :

از دید هر مسافر اصلی ترین مکان هر هتل قطعا اتاق ها و سوئیت های آن می باشد که مکان اقامت دائمی مسافران در طول سفر است پس به دست آوردن مشخصات و توضیحات اتاق خواب های هر هتل جزء الزامی ترین اطلاعات سفر می باشد.

هتل سان رایز کیش در کل مجموعه دارای ۴۹ واحد اتاق و سوئیت می باشد که ۲۲ واحد آن اتاق های ۲ تخته، ۲۳ واحد سوئیت یک خوابه با ظرفیت پذیرایی از دو نفر و ۴ واحد سوئیت دو خوابه باظرفیت پذیرایی از ۴ نفر می باشد.

در اتاق های دو تخته هتل یک سرویس بهداشتی فرنگی و در سوئیت های هتل دو سرویس بهداشتی فرنگی، یکی در داخل هال سوئیت و دیگری در اتاق خواب سوئیت قرار گرفته است. در داخل سرویس های بهداشتی تمام لوازم بهداشتی مورد نیاز مسافران عزیز تور کیش اعم از صابون، شامپو، حوله، دمپایی،شسوار، مسواک، خمیردندان و… موجود می باشد و در صورت اتمام لوازم، هتل موظف به شارژ مجدد آن ها است.

از نظر تهویه تمامی اتاق های هتل سان رایز دارای تهویه مناسب و دستگاه خنک کننده ی اسپیلیت هستند تا هوای گرم جزیره کیش موجب آزار حال مسافران نگردد، و همینطور مجموعه برای مواقع اضطراری دارای سیستم اعلام حریق نیز می باشد.

همه روزه سرویس نظافت اتاق ها برای مسافران عزیز فراهم می باشد. آن ها می توانند جهت نظافت، کارت مربوط به نظافت را بر روی درب اتاق خود قرار دهند تا کارکنان در اسرع وقت جهت نظافت به اتاق آن ها مراجعه نمایند.

برای اقامه نماز در هتل سان رایز نمازخانه ای در لابی هتل واقع شده است و همچنین جهت رفاه بیشتر حال مسافران، در داخل اتاق ها جهت قبله با تابلویی که بر روی سقف اتاق نصب گردیده است، نشان داده می شود و همچنین سجاده و جا نماز نیز در اتاق ها موجود می باشد.

امروزه با توجه به حجم بالای کاربران در استفاده از اینترنت هتل سان رایز برای مهمانان خود پوشش دهی کامل اینترنت در فضای لابی، اتاق ها و سوئیت ها را فراهم نموده است. در تمامی اتاق ها تلویزیون به همراه نمایش ۱۵ کانال وجود دارد.

از دیگر امکانات اتاق های هتل سان رایز می توان به یخچال و مینی بار آن اشاره کرد. اگر مواد فاسد شدنی شما در یخچال اتاق جا نمی شوند، با روم سرویس هتل تماس بگیرید و در صورتی که به قاشق، کارد و چنگال نیاز داشتید، می توانید آن را از روم سرویس درخواست کنید. هتل موظف است در اسرع وقت وسیله ی مورد نیاز و درخواستی شما را تهیه و به دست شما برساند. همین منظور جهت تماس با بخش های مختلف هتل در داخل هر اتاق یک عدد تلفن موجود می باشد.

برای امنیت بیشتر لوازم قیمتی شما، در داخل هر اتاق یک صندوق امانات قرار دارد که تنها دارای یک کلید می باشد و در صورت گم کردن کلید صندوق هتل مجبور به شکستن قفل صندوق شده و خسارت آن از مهمان گرفته می شود.

پنجره تمامی اتاق ها با پرده هایی هم رنگ لوازم اتاق مزین گردیده است و مبل های راحتی و یک عدد میز عسلی برای راحتی مسافران، در تمامی اتاق ها قرار داده شده است. همچنین در تمامی اتاق های هتل سان رایز میز آرایش همراه با آینه وجود دارد. در سوئیت های یک خوابه و دو خوابه با توجه به فضای بیشتر میز ناهارخوری نیز برای سوئیت ها در نظر گرفته شده است.

امکانات و خدمات هتل سان رایز کیش :

هر هتل با توجه به موقعیت قرار گیری، متراژ، تعداد ستاره ها و برخی شرایط دیگر، امکانات و خدماتی را به مشتریان خود عرضه می کند، به عنوان مثال اگر هتلی موقعیت قرارگیری اش در نزدیکی دریا باشد ممکن است خدماتی در جهت ورزش های ساحلی ارائه دهد و یا اگر هتلی در نزدیکی کویر واقع شده باشد ممکن است خدماتی نظیر گشت کویری یا رصد ستاره ها را در منوی تشریفات خود قرار دهد.

هتل سه ستاره ی سان رایز کیش نیز همانند دیگر هتل ها برای مشتریان خود امکانات و خدماتی را فراهم آورده است.

هتل دارای یک لابی با ظرفیت نسبتا مناسب در حدود ۳۰ نفر می باشد که مهمانان می توانند در لابی به صورت رایگان از اینترنت هتل استفاده نمایند.

در محوطه ی بیرونی هتل سان رایز فضای سنتی زیبایی تعبیه شده که برای نشستن و لذت بردن از غروب زیبای جزیره کیش، مکان بسیار مناسبی است و اگر تمایل دارید تا شام را در محوطه بیرونی هتل صرف کنید، می توانید از این فضای سنتی زیبا بهره مند شوید. همچنین در بیرون از ساختمان هتل سان رایز آلاچیق هایی برای رفاه حال مسافران و لذت بردن از فضای باز در هتل قرار داده شده است. قطعا آب نما و حوض آب در همه مکان های عمومی زیبایی و جذابیت فضا را چندین برابر می کند و هتل سان رایز نیز از این معماری در فضای بیرونی مجموعه ی خود استفاده کرده است.

اگر اهل تفریحات ورزشی هستید می توانید از هتل دوچرخه و اسکوتر کرایه کرده و به گشت زنی در جزیره بپردازید. متاسفانه هتل امکاناتی برای ورزش های آبی نظیر استخر، سونا و جکوزی به دلیل فضای محدود مجموعه ی هتل فراهم نیاورده است، اما اگر اهل خرید هستید و از خرید کردن لذت می برید می توانید از سرویس رایگان بازار، هتل سان رایز استفاده نمایید که دو بار در طول روز مسافران را از هتل به مراکز خرید جابجا می کند و اگر علاقمند به رانندگی هستید می توانید از موسسه ی کرایه ی اتومبیل هتل استفاده نموده و ماشین بدون راننده برای گشت زنی در جزیره کیش کرایه نمایید.

به طور حتم مسافران از قدم زدن در شب های جزیره لذت خواهند برد به همین منظور هتل سان رایز فضای مناسبی را جهت پیاده روی و حتی دوچرخه سواری همراه با نور مناسب و نورپردازی زیبا در اطراف هتل در نظر گرفته است.

اگر شما از مسافران خارجی هتل سان رایز می باشید، باید این نکته را به عرض شما برسانیم که اکثر کارمندان هتل مسلط به زبان انگلیسی و عربی بوده و شما به راحتی می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید و درخواست های خود را مطرح نمایید.

حتما از شگفت انگیزی و جذابیت کف خلیج فارس چیزهای زیادی به گوشتان خورده است دنیای زیبا و بی نظیر ماهی ها و مرجان ها!!!! پس قایق های کف شیشه ای هتل سان رایز را از دست ندهید، لذت وصف ناپذیر بازدید از کف دریا با قایق های تندروی کف شیشه ای را حتما با هتل سان رایز تجربه کنید، این قایق ها در ساحل جزیره منتظر حضور شما هستند.

هتل سان رایز برای عزیزان مهمان گشت تفریحی دور جزیره نیز فراهم آورده است تا مهمانان جزیره بتوانند با استفاده از این تورها، از مکان های جذاب جزیره کیش دیدن فرمایند.

از دیگر امکانات هتل سه ستاره سان رایز می توان به داشتن لاندری، دوربین مداربسته در راهروها و لابی هتل، ترنسفر رفت و برگشت فرودگاه و تسلط کامل پرسنل به زبان انگلیسی و عربی اشاره کرد.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل سان رایز کیش :

قطعا خوشمزه ترین جای سفر و هتل، غذاها و رستوران های آن است. در طبقه ی همکف هتل برای پذیرایی از مهمانان عزیز هتل یک رستوران با ظرفیت ۷۰ نفری در نظر گرفته شده است.

اگر تحمل گرمای هوای جزیره را در روز ندارید به شما پیشنهاد می کنیم غذای خود را در رستوران هتل سان رایز میل بفرمایید تا با انواع غذاهای ایرانی، دسر ها و پیش غذاها در خدمت شما باشیم. با چشم پوشی از فضای نه چندان بزرگ آن باید بگوییم یک رستوران بسیار تمیز با کیفیت بالای غذایی را در هتل سان رایز تجربه می کنید که در منوی آن غذاهای ایرانی به چشم می خورد. غذاهایی مانند جوجه کباب، چلو کباب کوبیده، چلو کباب نگینی، چلو کباب های مخصوص، پلو کره، قیمه، قرمه سبزی و چندین مورد غذای دیگر که همگی باب طبع نه تنها ما ایرانی ها بلکه مهمانان خارجی نیز می باشد.

پس وعده ی صبحانه چه شد؟!

نگران نباشید هتل سان رایز با وعده ی صبحانه ی رایگان در رستوران هتل پذیرای شما عزیزان می باشد. ساعت صرف صبحانه از ۸:۳۰ صبح لغایت ۱۰:۰۰ است. منوی صبحانه هتل شامل تخم مرغ آب پز، نیمرو، عسل، کره، مربا، پنیر، عدسی، خوراک لوبیا، چای و… می باشد که به صورت سلف سرویس ارائه می گردد.

منوی شام رستوران نیز همانند منوی ناهار آن شامل غذاهای کاملا ایرانی می باشد.

ساعت کار رستوران

صبحانه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰:۳۰

ناهار از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰

شام از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۳:۳۰

اگر نیاز دارید از نوشیدنی های گرم و سرد و انواع مختلف کیک ها میل نمایید، کافی شاپ رستوران به صورت ۲۴ ساعته آماده ی ارائه خدمات می باشد که در منوی خود انواع نوشیدنی های گرم مانند انواع چای، انواع قهوه، هات چاکلت و …، نوشیدنی های سرد مانند شیک ها، انواع بستنی ها و … و همچنین انواع کیک های کاکائویی، وانیلی، و … را دارا می باشد.

اما فضای سنتی هتل در محوطه ی بیرونی را فراموش نکنید که به صورت سنتی آماده ی پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. ساعت کار رستوران سنتی هتل سان رایز از ساعت ۲۰:۰۰ الی ۴:۰۰ بامداد می باشد.

فاصله هتل سان رایز کیش تا جاذبه های توریستی مهم جزیره کیش :

بی شک اولین دلیل سفر کردن به مناطق مختلف بازدید از مکان های تاریخی آن محل، استفاده از تفریحات محیط، آشنایی با جاذبه های گردشگری، آشنایی با آداب و رسوم قوم ها، آشنایی و استفاده از غذاهای محلی اقوام مختلف و بسیاری دلیل های گردشگری متعدد دیگر می باشد. جزیره کیش هم یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری ایران محسوب می شود که دارای مکان های مختلفی جهت بازدید و استفاده می باشد.

فاصله تا کارتینگ کیش ۱ کیلومتر (۱۲ دقیقه پیاده، ۳ دقیقه با خودرو)

فاصله تا پلاژ اختصاصی آقایان ۱.۵ کیلومتر (۱۷ دقیقه پیاده، ۵ دقیقه با خودرو)

فاصله تا اسکله تفریحی کیش ۲ کیلومتر (۲۸ دقیقه پیاده، ۵ دقیقه با خودرو)

فاصله تا پلاژ اختصاصی بانوان ۴ کیلومتر (۴۴ دقیقه پیاده، ۸ دقیقه با خودرو)

فاصله تا پارک دلفین ها ۴ کیلومتر (۵۴ دقیقه پیاده، ۱۰ دقیقه با خودرو)

فاصله تا شهر زیر زمینی کاریز ۷ کیلومتر (۱:۲۵ دقیقه پیاده، ۱۳ دقیقه با خودرو)

فاصله تا کشتی یونانی ۱۵ کیلومتر (۳:۰۵ دقیقه پیاده، ۲۲ دقیقه با خودرو)

فاصله تا بازار پردیس یک و دو ۵۰۰ متر (۷ دقیقه پیاده، ۲ دقیقه با خودرو)

فاصله تا مرکز خرید زیتون ۱ کیلومتر (۱۵ دقیقه پیاده، ۳ دقیقه با خودرو)

فاصله تا مرکز خرید مروارید ۱.۵ کیلومتر (۲۰ دقیقه پیاده، ۴ دقیقه با خودرو)

فاصله تا بازار ونوس ۲ کیلومتر (۲۲ دقیقه پیاده، ۵ دقیقه با خودرو)

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا