اسکوتر برقی کیش

با مطالعه این بخش با اسکوتر برقی کیش ، از اماکن تفریحی-ورزشی جزیره کیش آشنا خواهید شد

اسکوتر برقی یکی از تفریحات جذاب جزیره کیش می باشد که در واقع یک دوچرخه یا موتور سیکلت کوچک برقی است که شما با آن یک رانندگی هیجان انگیز و آسان را تجربه خواهید کرد و می توانید اوقات خوشی را با آن داشته باشید. مهم ترین مسأله در این ورزش این است که رانندگی اسکوتر در جزیره کیش برای خانم ها نیز آزاد می باشد و به این ترتیب بانوان هم می توانند از این وسیله استفاده کنند و لذت ببرند و یک موتور سواری بی سر و صدا و بسیار لذت بخش داشته باشند، به همین علت این تفریح مورد استقبال بانوان قرار گرفته است.

اسکوتر برقی کیش
[widget id="execphp-2"]
اسکوتر برقی کیش

شما می توانید در مسیر ویژه دوچرخه سواری کیش از این اسکوتر استفاده نمایید و از تماشای زیبایی های جزیره کیش لذت ببرید.

در اسکوتر برقی دو پدال تعبیه شده، پدال های گاز و ترمز که رانندگی را آسان نموده است و به وسیله  باطری شارژی کار می کنند. نیروی محرکه اسکوترها از باطری تامین می شود  به طوری که اگر باطری کاملا شارژ شود تا حدود یک ساعت یا بیشتر می توانید با آن موتور سواری کنید. علاقه مندان به  این تفریح می توانند در مراکز تفریحی جزیره کیش از جمله اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان از اسکوتر برقی ا ستفاده کنند.

بعضی  از  این مراکز کرایه ای اسکوتر و موتورسیکلت ها ، مدل سه چرخه آن را هم دارند. این موتورها در مدل های مختلف، قدرت و قیمت مختلفی دارند. برخی از آن ها قادرند تا ۱۱۰کیلومتر را با یک بار شارژ با سرعتی معادل ۹۰ کیلومتر در ساعت طی کنند!

حداقل شرایط مورد نیاز کرایه و استفاده از اسکوتر برقی:

  • حداقل سن: ۱۵ سال
  • به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر
  • ودیعه : ۵۰ هزارتومانی در هنگام کرایه
  • فقط در جاده های تعیین شده و مخصوص دوچرخه قابل استفاده و رانندگی می باشد.
  • استفاده از کلاه ایمنی الزلمی است.

ایستگاه هایی که اسکوتر را به شما اجاره می دهند با فرض آگاهی کامل شخص از نحوه کارکرد و کنترل دستگاه، آن را به شما تحویل می دهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به عمد یا غیر عمد، نه تنها اسکوتر را از شما پس می گیرند، بلکه ملزم به پرداخت جریمه نقدی نیز خواهید شد و هرگونه خسارتی که به دلیل بی احتیاطی، عدم استفاده صحیح و تردد در مسیرهایی غیر از جاده مخصوص دوچرخه به اسکوتر وارد شود، به عهده شما می باشد. بنابراین در طول مدتی که اسکوتر را در اختیار دارید هر اتفاقی که بیافتد یا صدمه ای ببینید ایستگاه مسئولیتی از این بابت بر عهده نمی گیرد.علاقه مندان به این تفریح می توانند از مراکز تفریحی جزیره کیش مثل اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان، از ایستگاه های ویژه اسکوتر برقی کیش را اجاره نمایند. هزینه اسکوتر در کیش بین  ۲۰ الی ۴۰ هزار تومان می باشد و حتی می توانید موتورسیکلت برقی کرایه کنید و در جزیره تردد کنید.

در زمان استفاده از اسکوتر این موارد را در نظر داشته باشید:

  • با سرعت زیاد نرانید.
  • با احتیاط از سمت راست حرکت نمایید.
  • مراقب کودکان و سالمندان در مسیر حرکت باشید.
  • زمان را در نظر داشته باشید تا به موقع و قبل از اتمام شارژ باطری به ایستگاه برگردید

جهت رزرو و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۵۱۳۸۰۴۵ و ۰۹۱۵۸۸۰۰۷۲۴ تماس حاصل فرمایید.

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *