جاده جهان کیش

با مطالعه این بخش با جاده جهان کیش ،از اماکن تفریحی-ورزشی جزیره کیش آشنا خواهید شد

جزیره ی زیبای کیش یکی از قطب های توریستی و جاذبه های گردشگری ایران به شمار می رود که هر ساله تعداد زیادی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی، از این جزیره زیبا دیدن می کنند و از جاذبه های گردشگری آن بهره مند می شوند. می توان گفت وجود جاده ی جهان در این جزیره جذابیت و زیبایی آن را دوچندان کرده است.

جاده جهان کیش
[widget id="execphp-2"]
جاده جهان کیش

جاده ی کمربندی جهان، دور تا دور جزیره در کنار طبیعت بکر جزیره کیش همچون دریا، پوشش های متفاوت گیاهی درختان، حیات جانوری و حیوانات زیبا، تابش خورشید بر سطح آب های نقره گون دریا، پرواز دسته جمعی مرغان دریای و فرود آن ها در کنار دریا، بر روی شن ها کشیده شده و جاده ای خلوت می باشد که می توانید لذت رانندگی در آن را در هر ساعتی از روز بچشید. این جاده دارای زیبایی منحصر به فرد خود می باشد به خصوص در هنگام غروب آفتاب که زیبایی حیرت آوری به خود می گیرد و می تواند تجربه ای بسیار خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می آورد.

در طول جاده ی جهان، ۲۵ قطعه زمین که هر کدام به یکی از استان‌های کشور اختصاص داده شده است، در نظر گرفته شده تا در آن آثار هنری، مصنوعات، سوغات و تولیدات آن استان را به نمایش و عرضه گذارند و در مقابل هر یک از این غرفه ها، یک کشور خارجی غرفه دارد که به این ترتیب هر استان کشور عزیزمان ایران با یک کشور خارجی، همسایه گشته است که این همسایگی از نظر مجریان این طرح، امکان مبادله ی کالا و انعقاد قراردادهای اقتصادی را فراهم می کند.

آب دریا در قسمت ساحلی جزیره کیش بسیار تمیز و شفاف است و منظره ی آن به شکلی است که می توان از کنار جاده جهان، عمق دریا را تا چند متری دید. شما مسافران عزیز تور کیش می توانید مثل یک آکواریوم طبیعی، مناظر بی نظیر و زیبایی غیر قابل وصفی را که در این جاده به نمایش گذاشته شده را مشاهده کنید. شک نکنید که از دیدن آن ها سیر نخواهید شد.

مکان های گردشگری نزدیک به جاده جهان :

  • کشتی یونانی
  • کلبه هور
  • پارک ساحلی مرجان
  • پارک دلفین ها
  • باغ پرندگان

نزدیک ترین هتل ها به جاده جهان:

  • هتل پنج ستاره داریوش
  • هتل بزرگ چهار ستاره ارم کیش
  • هتل سه ستاره سان رایز کیش

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *