پارک هنگام کیش

با مطالعه این بخش با پارک هنگام ، از اماکن تفریحی-ورزشی کیش آشنا خواهید شد

یکی از جاذبه های توریستی جزیره کیش ، پارک هنگام است که از وسیع ترین و بزرگترین پارک های این جزیره می باشد و دسترسی به آن بسیار آسان است. بازار بین المللی پردیس یک مقابل این پارک زیبا قرار دارد. از جاذبه های این پارک می توان به پوشش گیاهی انبوه و سرسبز آن اشاره کرد که در میان آن ها خلیج نیلگون آبی فارس به چشم می خورد و منظره خاص و زیبایی در این منطقه پدیدار شده است.

پارک هنگام کیش
[widget id="execphp-2"]
پارک هنگام کیش

آب و هوای مطبوع و دل انگیزی در این ناحیه حکمرانی می کند. برنامه ساخت چنین مجموعه هایی که گردشگران و شهروندان بتوانند در آن اوقات خوشی را بگذرانند از اولویت های این جزیره است به همین دلیل در این جزیره توریستی، بوستان ها و پارک هایی سرسبزی به بهره برداری رسیده اند که از محبوب ترین آن ها می توان به پارک هنگام اشاره کرد.

از مزایای دیگر این پارک نزدیکی آن به بازارهای پردیس است که بازدید کنندگان می توانند پس از خرید در آن ها به این پارک بروند و در آن  از صدای دلنواز موج های دریا و نسیم خوش به هنگام عصر  لذت ببرند و همچنین می توانند  در این مجموعه با نوشیدن یک چای به همراه یک دسر خوشمزه ساعات خوشی را بگذرانند و به استراحت بپردازند .

پیست دوچرخه سواری دور تا دور این پارک را محاصره کرده است به طوری که در آن  انواع اسکوتر برقی، دوچرخه و موتورهای برقی  را با قیمتی  مناسب کرایه می دهند و ساعات خوشی را برای گردشگران تور کیش فراهم می آورد.

از مکان های نزدیک به این پارک می توان به هتل داریوش و پلاژ آقایان و پارک دوقلو که در مجاورت این پارک است اشاره کرد. فضای سبز این پارک از گیاهانى تشکیل شده است که در فضای جزیره قابلیت رشد و نمو بیشترى دارند و  به آبیاری کمتری نیاز دارند.

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، روبه روی بازار پردیس یک

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *