هتل پارمیس کیش

با مطالعه این بخش با امکانات و مزایای هتل پارمیس کیش آشنا خواهید شد

نام هتل : هتل بین المللی پارمیس

نوع هتل : پنج ستاره

شماره تلفن هتل : پذیرش ۰۷۶۴۴۴۶۸۶۳۹ و  ۰۷۶۴۴۴۶۸۶۳۰ – رزرو ۰۷۶۴۴۴۶۸۶۳۳ و ۰۷۶۴۴۴۶۸۶۴۴ و ۰۷۶۴۴۴۶۸۶۴۵

آدرس هتل : جزیره کیش ، میدان پردیس ، هتل پارمیس کیش

وب سایت هتل : www.parmishotel.ir

فاصله تا فرودگاه : ۱۵ دقیقه با خودرو

جاذبه های توریستی اطراف هتل : اسکله تفریحی، پلاژ بانوان، کیبل اسکی، پارک هنگام

مراکز خرید اطراف هتل : بازار حافظیه، مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ ، مرکز خرید پانیذ، بازار ونوس، هایپرمارکت، بازار مریم

هتل پارمیس کیش
[widget id="execphp-2"]
هتل پارمیس کیش
هتل پارمیس کیش
هتل پارمیس کیش

معرفی اجمالی هتل پارمیس کیش :

هتل پارمیس یکی از مجهز‌ترین و پرسابقه‌ترین هتل‌های جزیره‌ی زیبای کیش است که در آبان ماه سال ۱۳۸۵ تاسیس شد. هتل پارمیس یک هتل بزرگ و نسبتا مرتفع به حساب می‌آید که دارای هفت طبقه می باشد.

هتل بزرگ پارمیس یک هتل لوکس و مجلل است که کادر مجرب و حرفه‌ای آن به صورت شبانه روزی در تلاش اند تا امکانات و راحتی یک هتل پنج ستاره را برای ساکنین و مهمانان این هتل فراهم کنند.

تعداد طبقات : ۷ طبقه

تعداد سالن های غذاخوری : ۴

تعداد کافی شاپ ها : ۱

تعداد اتاق ها : ۱۷۰ باب

تعداد تخت ها : ۵۰۰ تخت

پارکینگ : پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۱۰ خودرو و به صورت رای

مشخصات و امکانات اتاق‌های هتل پارمیس کیش  :
خدمات رزرو اتاق در هتل پارمیس بسیار متنوع است، شما می‌توانید ضمن تعیین نوع اتاق خود، انتخاب کنید اتاقتان رو به دریا باشد یا رو به جزیره. در کل تنوع اتاق‌ها در هتل پارمیس بسیار زیاد است. به عنوان مثال اتاق‌های دو تخته رو به دریا که شامل یک تخت دبل می شود و پنجره اتاق رو به دریا است. و یا اگر دوست داشته باشید می‌توانیداتاق‌های رو به جزیره را انتخاب کنید که البته اتاق‌های رو به جزیره ارزان‌تر هم هستند. اگر با فرزندتان هستید، می‌توانید اتاق‌های سه تخته و یا چهار تخته هتل پارمیس را برای اقامت انتخاب کنید، این اتاق‌ها شامل  یک تخت دبل و یک الی دو تخت سینگل هستند.
اگر مایل هستید که یک سفر لوکس را تجربه کنید، می‌توانید پنت هاوس‌های هتل پارمیس را انتخاب کنید، این پنت هاوس‌ها در بالاترین طبقه هتل قرار دارند و منظره بسیار زیبایی از جزیره کیش را به شما نشان می‌دهند. پنت هاوس‌های هتل پارمیس شامل دو نوع می شود، دو خوابه چهار تخته و سه خوابه شش تخته که به صورت کلی در هر نوع یک تخت دبل و دو الی چهار تخت یک نفره ( سینگل ) وجود دارد. خدمات این پنت هاوس‌ها مانند دیگر اتاق‌های هتل پارمیس است. همچنین هتل پارمیس سوئیت‌هایی بسیار شیک و مجلل برای عروس و داماد‌ها در نظر گرفته است که ضمن قیمت مناسب، از خدمات ویژه‌ای نیز برخوردارند.
در طراحی اتاق‌های هتل پارمیس از چوب فراوان استفاده شده است که همین امر فضای آرامش بخشی را بر اتاق حاکم می کند. رنگ قهوه‌ای و خردلی به کار رفته در رویه مبل‌ها و پرده‌ها، بیش از پیش لوکس بودن هتل را به نمایش می‌گذارد و باعث می‌شود که افراد حس راحتی و آرامش مثال زدنی را در اتاق‌های این هتل تجربه کنند.

اتاق‌های این هتل دارای تجهیزاتی مانند یخچال، مبلمان، آباژور، دراور، میز تحریر، کمد لباس، تلفن (آزاد و داخلی)، اینترنت wifi پرسرعت رایگان و تلویزیون LCD  با شبکه اخبار می‌باشد.

درب اتاق‌ها توسط کارت هوشمند باز و بسته می‌شوند، همچنین سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایش و سرمایش اسپیلیت و امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق ها موجود است.

بخشی از نور اتاق‌ها توسط پنجره و بخشی دیگر توسط لامپ تامین می شود که قطع و وصل آنها پاورسوئیچ است.

از لحاظ امکانات غذایی باید گفت اتاق‌های هتل پارمیس مجهز به چای‌ساز، قاشق، چنگال، کارد، بشقاب، لیوان و آب رایگان می باشد.

سرویس بهداشتی در برخی از اتاق‌ها فرنگی و در برخی از اتاق‌ها ایرانی بوده و همچنین این موضوع در رابطه با حمام به صورت دوش و یا وان نیز صدق می‌کند.

لوازم بهداشتی در سرویس بهداشتی اتاق‌ها شامل صابون، شامپو، مسواک، شانه، خمیردندان، سشوار، دستمال‌کاغذی، دمپایی روفرشی، دمپایی حمام و دستشویی می‌باشد.

امکانات و خدمات هتل پارمیس کیش :

هتل پارمیس دارای یک لابی بزرگ و مجلل با ظرفیت ۱۰۰ نفر می‌باشد که امکاناتی مانند اینترنت wifi، تلویزیون LCD، تلفن داخلی و خارجی، روزنامه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی دارد.
استخر هتل پارمیس یکی از امتیازاتی است که مهمانان این هتل زیبا از آن برخوردارند، سونا‌ و جکوزی هم با تجهیزات حرفه‌ای و مدرن برای مهمانان هتل پارمیس در کنار استخر وجود دارد که قبل از آن می‌توانید با کارشناس و پزشک هتل نیز در مورد زمان مناسب سونا صحبت کنید.
بعد از استخر، یک ماساژ آرامش بخش، همراه با یک نوشیدنی طبیعی انتخاب خوبی به نظر می‎‌رسد که هتل پارمیس آن را برای مهمانان و ساکنین این هتل در نظر گرفته است. ماساژور‌های حرفه‌ای و آموزش دیده هتل پارمیس با در نظر گرفتن نیاز بدن شما، در انتخاب نوع ماساژ به شما کمک می‌کنند و در عین حال خدمتکار کافه استخر هتل پارمیس سفارش نوشیدنی شما را می‌گیرد تا در نهایت یک روز عالی و آرامش بخش را برای شما به وجود آورند.
هتل پارمیس دارای آرایشگاه مردانه و زنانه است که هر کدام دارای کادر متخصص و آموزش دیده‌ای هستند، این آرایشگاه‌ها همه روزه آماده خدمت رسانی به مهمانان هتل پارمیس می باشند. کارکنان این آرایشگاه‌ها با استفاده از بهترین و به ‌روزترین مدل‌های ایرانی و خارجی بر اساس نظر مشتری، به آن‌ها مشاوره می‌دهند.
یکی دیگر از امکانات هتل پارمیس فضایی است که این هتل برای بازی و سرگرمی بوجود آورده است، فضای هیجان انگیزی که در یک طرف آن گیم‌نت و در طرف دیگر وسایل مدرن بازی وجود دارد و همه روز مهمانان و ساکنین این هتل می‌توانند از خدمات این فضای جذاب و هیجان انگیز استفاده کنند.
یکی دیگر از خدماتی که هتل پارمیس را نسبت به رقبای خود متمایز می‌کند، اجاره یا رنت خودرو به صورت روزانه است. شما با هماهنگی مسئول هتل، می‌توانید خودرو مورد علاقه‌ خود را اجاره کنید و در خیابان‌های جزیره کیش به گشت و گذار بپردازید. تنوع خودرو‌های هتل پارمیس بسیار زیاد است؛ از خودرو‌های قدتمند آمریکایی گرفته تا اتومبیل‌های پر سرعت ایتالیایی، همه و همه برای شما در پارکینگ هتل پارمیس آماده هستند.
هتل پارمیس یک سالن همایش با ظرفیت ۲۰۰ نفر دارد که در نوع خود بسیار بزرگ به حساب می‌ آید، در این سالن همایش‌ها، تئاتر‌ها و کنسرت‌های مختلفی برگزار می‌شود که اگر شما جزء مهمانان این هتل باشید، می‌توانید از خدمات سالن با تخفیف ویژه هتل استفاده کنید.
هتل پارمیس همچنین برای ورزش دوستان و کسانی که علاقه دارند در طول سفر خود به ورزش بپردازند، باشگاه بدنسازی تدارک دیده‌ است که با دستگاه‌های مدرن ورزشی تجهیز شده و مربیان حرفه‌ای این باشگاه همه روزه آماده ارائه خدمات ورزشی به مهمانان هتل هستند.
مسئولین هتل پارمیس برای استراحت بعد از ورزش مهمانان، یک کافه همراه با میز‌های بیلیارد در کنار باشگاه بدنسازی تدارک دیده‌اند.

وقتی صحبت از کارکنان و خدمه یک هتل پنج ستاره به زبان می‌آید، به نظر می‌رسد کادر هتل بین‌المللی پارمیس را می‌توان یک مثال خوب برای این موضوع دانست، تمامی کارکنان و خدمه این هتل آموزش دیده هستند و شما هیچگاه رفتار غیر حرفه‌ای از آن‌ها نخواهید دید. هر روز اتاق‌های شما را مطابق با خواسته‌ی شما تمیز کرده و از ساعت ۸ الی ۲۰ برای شستن و اتو زدن لباس‌های شما آماده می‌باشند. پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و عربی نیز هستند.

از امکانات دیگر هتل پارمیس می توان به نمازخانه، فروشگاه، آژانس مسافرتی، خدمات تهیه بلیط، پله اضطراری، آسانسور، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، خدمات کپی و پرینت،اتاق چمدان، خدمات باربری، تاکسی سرویس، ترنسفر رفت و برگشت فرودگاه، خدمات پزشکی و سرویس معلولین اشاره کرد. همچنین خدمات زنگ هشدار و خدمات بیدار باش برای مسافران سحرخیز در نظر گرفته شده است.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل پارمیس کیش :

هتل پارمیس دارای ۴ رستوران می باشد :

  1. رستوران هتل پارمیس: با ظرفیت ۲۲۰ نفر در طبقه همکف واقع شده است. دارای میز و صندلی‌ها کلاسیک چوبی می باشد و تنوع بسیار زیادی در غذاهای اصیل ایرانی و دسر دارد. از نکات مثبت این رستوران، موسیقی دلنشین آن است. همچنین از قیمت‌های مناسبی برخوردار است.
  2. سفره خانه‌ی سنتی: با ظرفیت ۱۲۰ نفر واقع در طبقه همکف می باشد. با دکور کاملا سنتی و میز و صندلی و تخت های چوبی آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. کاشی کاری با سبک سنتی به رنگ آبی، انواع غذاهای ایرانی و دسرهای گوناگون، چای و قلیون، موسیقی سنتی و قیمت‌های مناسب از نکات مثبت این سفره خانه می باشد.
  3. رستوران سنتی پوریا: با ظرفیت ۱۲۰ نفر واقع در طبقه همکف می باشد. با معماری الهام گرفته از دوران صفویه، انواع و اقسام غذاهای ایرانی و دسرهای گوناگون، موسیقی زنده، قیمت‌های مناسب و برخورد خوب پرسنل آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور کیش می باشد.
  4. خانه‌ اسپاگتی: با ظرفیت ۱۲۰ نفر واقع در طبقه همکف می باشد. دارای میز و صندلی‌ها کلاسیک چوبی است و انواع غذای ایتالیایی را به همراه دسر سرو می کند. موسیقی زنده، قیمت‌های مناسب و برخورد خوب پرسنل بوده از ویژگی های خوب این رستوران است.

به طور کلی هتل پارمیس برای عاشقان غذا و تمام کسانی که دوست دارند غذا‌های متنوع و با کیفیت را امتحان کنند، گزینه مناسبی می باشد.

هتل پارمیس به علت نزدیکی به مکان‌های تفریحی و مراکز خرید مثل پردیس‌ها و مرکز خرید مرجان، مکان خوبی برای اقامت کسانی که دوست دارند از برند‌های معروف خریداری کنند، به نظر می‌رسد.

فاصله هتل پارمیس کیش تا جاذبه های توریستی مهم جزیره کیش :

  • فاصله تا اسکله تفریحی ۴ دقیقه پیاده ، حدودا ۲ کیلومتر
  • فاصله تا پلاژ بانوان ۱۵ دقیقه پیاده ، حدودا ۳ کیلومتر
  • فاصله تا پلاژ آقایان  ۱۰ دقیقه پیاده ، ۱ کیلومتر
  • فاصله تا پارک دلفین ها ۱۰ دقیقه با خودرو ، ۵ کیلومتر
  • فاصله تا باغ پرندگان ۱۰ دقیقه با خودرو ، ۵ کیلومتر
  • فاصله تا کارتینگ ۲۰ دقیقه پیاده ، ۲ کیلومتر
  • فاصله تا گذر هنرمندان ۱۶ دقیقه پیاده ، ۲ کیلومتر
  • فاصله تا کوه نور ۱۵ دقیقه پیاده ، ۲ کیلومتر
  • فاصله تا بازار پردیس یک و دو ۵ دقیقه پیاده ، ۵۰۰ متر
  • فاصله تا پارک مرجان ۱۳ دقیقه با خودرو ، ۸ کیلومتر
  • فاصله تا داموندریایکودو ۱۵دقیقه باخودرو،حدودا۹کیلومتر
  • فاصله تا روستا باغو ۱۵ دقیقه با خودرو ، حدودا ۹ کیلومتر

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *