هتل سورینت مریم کیش

با مطالعه این بخش با امکانات و مزایای هتل سورینت مریم کیش آشنا خواهید شد

نام هتل : هتل سورینت مریم کیش

نوع هتل : چهار ستاره

شماره تلفن هتل : ۱۸ – ۴۴۶۷۵۱۱ ۰۷۶۴

فکس: ۰۷۶۴۴۴۶۷۵۱۹

آدرس هتل : جزیره کیش، شهرک صدف، ضلع جنوب شرقی میدان امیرکبیر، روبروی شهربازی

وب سایت هتل : www.sorinethotels.com

ایمیل: info@sorinethotels.com

فاصله تا فرودگاه :۱۰ دقیقه با خودرو

فاصله تا دریا : ۱۵ دقیقه پیاده

فاصله تا مرکز شهر : ۵ دقیقه با ماشین

جاذبه های توریستی اطراف هتل : اسکله تفریحی، تالار شهر

مراکز خرید اطراف هتل : مرکز خرید مروارید ، مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ ، مرکز تجاری کیش، هایپر مارکت

هتل سورینت مریم کیش
[widget id="execphp-2"]
هتل سورینت مریم کیش
هتل سورینت مریم کیش
هتل سورینت مریم کیش

معرفی اجمالی هتل سورینت مریم کیش :

هتل چهار ستاره سورینت مریم کیش در سال ۱۳۸۳ با سبک معماری اروپایی باروک در زمینی به وسعت ۷ هزار مترمربع در چهار طبقه تأسیس شد و در اسفند ماه ۱۳۹۰ به گروه هتل های سورینت پیوست و در همان سال مورد بازسازی قرار گرفت. سپس در آبان ماه ۱۳۹۲ با چهره ای زیباتر، جوان تر و با امکانات بهتر با رنگ سفید خود مورد بهره برداری قرار گرفت و در دل جزیره کیش درخشید. همزمان با بازسازی آن، طرح ساخت هتل سورینت مریم ۲ در هشت طبقه و همسان با طرح نمای فعلی هتل سورینت مریم در مجاورت آن آغاز شد که ساختمان جدید پس از اتمام به صورت یکپارچه با ساختمان قبلی آماده پذیرایی از مهمانان گرامی شد. هتل سورینت مریم در ضلع جنوب شرقی میدان امیرکبیر واقع شده که یکی از میادین اصلی و مرکزی جزیره کیش می باشد.
هتل سورینت مریم با داشتن مهمان نوازی و خیر مقدم کارکنان این هتل و مجهز شدن به امکانات عالی در حوزه فناوری اطلاعات و تکنولوژی روز، توانسته بخض زیادی از مسافران و گردشگران تور کیش را به خود جذب کند.

تعداد طبقات :  ۴ طبقه

تعداد سالن های غذاخوری : ۱

تعداد کافی شاپ ها : ۱

تعداد اتاق ها : ۵۶ باب

تعداد تخت ها : ۱۱۲ تخت

پارکینگ : دارد (به صورت روباز و رایگان)

 

مشخصات و امکانات اتاق‌های هتل سورینت مریم کیش  :

این هتل دارای ۵۶ اتاق و سوئیت می باشد که در چهار نوع اتاق استاندارد، سوئیت جونیور، سوئیت لوکس و سوئیت پرزیدنشیال طبقه بندی شده اند و امکانات هر نوع از اتاق ها به شرح زیر می باشد:

اتاق استاندارد

سوئیت جونیور

 این سوئیت‌ علاوه بر اتاق خواب، یک سالن نشیمن دارد و می توانید از فضای بیشتر و بازتری استفاده کنید به‌خصوص برای خانواده‌هایی با فرزند کوچک، این فضا بسیار مناسب است.

سوئیت لوکس

این سوئیت دارای یک اتاق خواب و سالن نشیمن مجزا با امکانات ویژه ی زیر می باشد و فضای آرامش بخش و طراحی دکوراسیون بسیار زیبای آن خاطره ی بسیار خوبی از اقامت در این هتل را برای شما به ارمغان می آورد.

سوئیت پرزیدنشیال

این سوئیت با مساحت ۷۵ مترمربع دارای یک اتاق خواب، سالن نشیمن و آشپزخانه مجزا با تمام امکانات رفاهی لوکس و با چشم انداز دریا و نمای جزیره ی زیبای کیش در طبقه ی چهارم هتل واقع است. این سوئیت دارای ۲ تلویزیون است که یکی در اتاق و دیگری در پذیرایی می باشد.

امکانات موجود در تمامی اتاق ها شامل سیستم کنترل هوشمند BMS، سیستم IPTV، اینترنت پرسرعت رایگان، تلویزیون ۴۰ اینچ LED، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام با پخش موزیک و خبر، سشوار، اتو و میز اتو، صندوق امانات، سرویس قهوه و چای، مینی بار، سیستم اطفاء حریق، بالش و تشک طبی می شود. سرویس چای و قهوه در هر اتاق و یا سوئیت هر روز بصورت رایگان شارژ می شود.

تکنولوژی کنترل هوشمند BMS

همه ی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سورینت مریم به سیستم هوشمند BMS مجهز می باشد، یعنی تمام وسایل الکترونیکی اتاق مانند روشنایی، تهویه‌ی مطبوع، سرمایش و گرمایش و… همزمان با ورود مسافر به اتاق بطور خودکار فعال می‌شوند.

تلویزیون اینترنتی IPTV

تمامی اتاق ها و سوئیت ها علاوه بر پخش برنامه های تلوزیونی دارای مجموعه کاملی از فیلم های مختلف و کارتون و دیگر سرگرمی ها می باشند و مسافران گرامی می توانند در هر زمانی برنامه ی دلخواه خود را انتخاب و تماشا کنند. برنامه های کارتونی انیمیشن نیز برای کودکان عزیز موجود است. علاوه بر برنامه های یاد شده مهمانان عزیز می توانند با سیستم تلویزیون وب گردی نمایند و درباره مراکز گردشگری و یا مراکز خرید، آب و هوا و یا چک صورت حساب و … اطلاعات کسب نمایند.

طراحی داخلی هر اتاق بسیار شیک و چشم نواز  و دارای نورپردازی عالی است، و هر اتاق شامل امکانات اولیه ی تشک وپتو، شامل بسته آرایشی و بهداشتی، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی،  سیستم تهویه مطبوع، مبلمان و دیگر امکانات رفاهی و حمام ها دارای صابون، شامپو، حوله و دمپایی می باشد.

ساعت تحویل اتاق : ۱۴:۰۰

 ساعت تخلیه اتاق : ۱۲:۰۰

 

امکانات و خدمات هتل سورینت مریم کیش :

لابی هتل فضایی بسیار زیبا دارد و شامل مبلمان، تلویزیون و نورپردازی مناسب می باشد و با گلدان هایی بسیار زیبا مزین شده است.
این هتل مجهز به تکنولوژی کنترل هوشمند BMS است که برای ارائه بهترین خدمات به میهمانان عزیز، از این امکانات استفاده می شود. میهمانان گرامی به سبب مجهز بودن این هتل به تکنولوژی و سیستم های مدرن، می توانند در طول سفر از رفاه و آسایش و آرامش بیشتری برخوردار باشند.
با اقامت در هر یک از ۵۶ اتاق هتل سورینت مریم ، می توانید از روم سرویس ۲۴ ساعته، بوفه صبحانه (سرد و گرم) ، بوفه نهار (ایرانی ، فرنگی و سالاد بار) ، سرویس عصرانه (میوه) ، سرویس چای و قهوه، اینترنت بی سیم پرسرعت ، صندوق امانات، اتاق جلسات ( ۱۲ نفره)، سالن گیم نت، سیستم IPTV، مینی بار و تشریفات فرودگاهی (ترنسفر رفت و برگشت) استفاده کنید.
خدمات ویژه خانه داری و لاندری از دیگر سرویس های معمول دراین هتل است. همچنین سرویس کافی لانژ به صورت ۲۴ ساعته در اختیار میهمانان و شهروندان قرار دارد.

خدمات رایگان هتل (سرویس میهمان)
استقبال فرودگاهی، اینترنت پرسرعت، سرویس چای و قهوه، نوشیدنی برای خوشامدگویی به مهمانان، مینی بار، سرویس عصرانه (میوه)

قوانین ورود و خروج به اینگونه است که مهمانان گرامی ‌می‌توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل گرفته و قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود را تحویل دهند.

نرخ میهمان خارجی (غیر عرب زبان) یکسان با نرخنامه و نرخ میهمان خارجی (عرب زبان) یکسان با نرخنامه می باشد.

قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت می باشد که به همین علت شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد و مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز می شود.

 در هتل سورینت مریم کیش، اقامت کودکان کمتر از ۵ سال رایگان می باشد.

امکانات معلولین : رمپ ورودی، ویلچر و امکان استفاده و حرکت ویلچر در داخل اتاق و سرویس بهداشتی.

 

رستوران ها و کافی شاپ های هتل سورینت مریم کیش :

کافی شاپ هتل مریم که در لابی واقع شده باطراحی زیبا و شیک و موسیقی گوش نواز پیانو فضای بسیار مطبوعی را برای کسب آرامش و گفتمان های دوستانه مهیا نموده است. پرسنل آموزش دیده وحرفه ای و استفاده از مواد اولیه که دارای بهترین کیفیت می باشند باعث جذب مسافران زیادی شده است .کافی شاپ هتل شبانه روز آمادگی سرویس دهی به اتاقها و سوئیت های هتل می باشد. ظرفیت رستوران این هتل حدود صد نفر می باشد و میهمانان برای صرف ناهار و شام باید قبلا رزور کنند.

چیدمان و طراحی رستوران فضا و شکل زیبا و منحصر به فردی به این مکان داده است. استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه برای طبخ غذا و استفاده از انواع نوشیدنی های ایرانی و فرنگی و استقبال گرم پرسنل باعث جذب مهمانان زیادی به رستوران و این هتل شده است.

ناهار در رستوران به صورت بوفه سرو می شود و کارکنان و پرسنل از مهمانان عزیز با غذاهای ایرانی و فرنگی و سالادبار پذیرایی می کنند.

ساعت پذیرایی رستوران:
• بوفه صبحانه : ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰
• بوفه نهار : ۱۳:۰۰ تا ۱۶:۰۰
• شام : ۲۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰

 

فاصله هتل سورینت مریم کیش تا جاذبه های توریستی مهم جزیره کیش :

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز ۶ کیلومتر

فاصله تا شهر باستانی حریره ۷ کیلومتر

فاصله تا کشتی یونانی ۱۳ کیلومتر

فاصله تا اسکله تفریحی ۲ کیلومتر

فاصله تا پارک دلفین ها ۶ کیلومتر

فاصله تا پارک هنگام ۱.۵ کیلومتر

فاصله تا کیبل اسکی ۱.۵ کیلومتر

فاصله تا پلاژ بانوان ۲ کیلومتر

فاصله تا پلاژآقایان ۲.۵ کیلومتر

 

فاصله هتل سورینت مریم کیش تا مراکز خرید بزرگ جزیره کیش :

فاصله تا بازار پردیس یک ۵۰۰ متر

فاصله تا بازار پردیس دو ۱ کیلومتر

فاصله تا بازار مریم ۱.۵ کیلومتر

فاصله تا بازار زیتون ۶ کیلومتر

فاصله تا مرکز تجاری ۱ کیلومتر

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *