هتل ارم کیش

با مطالعه این بخش با امکانات و مزایای هتل ارم کیش آشنا خواهید شد

نام هتل : هتل بزرگ ارم

نوع هتل : چهار ستاره

شماره تلفن هتل : ۰۷۶۴۴۴۴۶۳۴۲

آدرس هتل : جزیره کیش، بلوار خیام، هتل بزرگ ارم کیش

وب سایت هتل : www. kisheramhotel.com

فاصله تا فرودگاه : ۱۵ دقیقه

جاذبه های توریستی اطراف هتل : پارک ساحلی مرجان، پلاژ ساحلی بانوان، اسکله تفریحی، هایپرمارکت، کشتی یونانی، پیست کارتینگ ، پارک دلفین ها.

مراکز خرید اطراف هتل : بازار مرجان ، بازار صدف، مرکز خرید مروارید، مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید ونوس، بازار مریم ، بازار گلستان، مرکز خرید زیتون ، بازار عرب ها.

هتل ارم کیش
[widget id="execphp-2"]
هتل ارم کیش
هتل ارم کیش
هتل ارم کیش
هتل ارم کیش
هتل ارم کیش

معرفی اجمالی هتل بزرگ ارم کیش :
هتل ارم کیش ، یکی از قدیمی ترین و بزرگترین هتل های واقع در قسمت شرقی جزیره کیش می باشد که دید آن تا حدود ۷۰ درصد مشرف به دریا است. هتل ارم در زمینی به مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع بنا شده که زیر بنا آن ۴۳۰۰۰ متر مربع است. این هتل در سال ۸۴ افتتاح شد و هر ساله با تغییراتی همراه بوده و در سال جاری یعنی سال ۹۶ آخرین بازسازی آن میهمانان را شگفت انگیز کرد. خدمات و شرایط ویژه ای که هتل بزرگ ارم به مسافران تور کیش ارائه می دهد باعث شده تا به یکی از هتل های پر استقبال جزیره کیش تبدیل شود. موقعیت جغرافیایی و فاصله زمانی و مسافتی مناسب این هتل با نقاط مختلف جزیره کیش، یکی از ویژگی های مهم و کاربردی هتل ارم کیش به حساب می آید .

بهتر است اول از همه بگوییم چرا ارم ؟ چطور این اسم برای هتل انتخاب شده؟ سوال خوبی ست و در جواب باید گفت اسمی برازنده تر از ارم برای این هتل پیدا نخواهید کرد ! ارم به معنای بهشت و جنان است. فضای بسیار سرسبز هتل ارم چشم ها را نوازش می دهد. خوش اخلاقی و صبوری تیم این مجموعه برای شما سفری خاطره انگیز را رقم خواهد زد. ناگفته نماند باغی از نخلستان و فضای بسیار سرسبز به همراه آبنماها و مجسمه های زیبا، گل های طبیعی و مصنوعی و تیم کالسکه رانی از دیگر ویژگی های این هتل می باشد.

هتل بزرگ ارم به محض رسیدن مسافران تور کیش، با آبمیوه ای به استقبال آن ها می رود. این هتل دارای ۱۴۰ سوئیت آپارتمان در محوطه هتل و ۲۱۰ اتاق در ساختمان اصلی آن می باشد. در تمامی اتاق ها امکان اضافه کردن یک تخت اضافه امکان پذیر است که در مجموع تمام تخت های هتل به ۱۱۵۰ عدد می رسد.

تعداد طبقات : ۷ طبقه
تعداد سالن های غذاخوری : ۳
تعداد کافی شاپ ها : ۲
تعداد اتاق ها : ۳۵۰ باب
تعداد تخت ها : ۱۱۵۰ تخت
پارکینگ : دارد

مشخصات و امکانات اتاق‌های هتل بزرگ ارم کیش  :

اتاق های هتل ارم کیش به دو سطح معمولی و ویژه ( VIP ) دسته بندی شده است. اتاق های هتل بزرگ ارم به صورت اتاق های دو تخته ، سه تخته و به تعداد محدود تا ۴ تخت هم موجود است. از نکات جالب اتاق های این هتل این است که سه مدل تخت وجود دارد. نوع اول که چوبی ست و که در اتاق های سطح معمولی استفاده شده است. نوع دوم و سوم به ترتیب تخت های تاشو و فلزی هستند. این تخت ها در اتاق های ویژه قرار دارند که راحتی آن ها در مقایسه با تخت های عادی  خیلی بیشتر است.

تخت ها طوری در اتاق قرار گرفته اند که چشم انداز بیرون برای فرد کاملا قابل محسوس باشد. در قسمت زیرین بعضی از تخت ها، کشوهایی تعبیه شده که هر شخص می تواند لوازم شخصی اش را در آن ها قرار دهد. هر تخت دارای یک بالش، یک ملحفه تمیز، یک ملحفه زاپاس، یک پتو و یک زیر انداز کاملا نرم و راحت می باشد. در هر اتاق یک تا دو پنجره وجود دارد که دارای پرده تاشو و توری محافظ جهت جلوگیری از ورود حشرات می باشد.

برای هر اتاق یک یخچال به همراه فریزر در نظر گرفته شده است. در کنار یخچال ها، کمدهای دیواری قرار گرفته است به طوری که برای هر فرد یک قفسه وسیع وجود دارد. کمدها همگی دارای قفل می باشند. در هر اتاق  دو آینه یکی تمام قد و دیگری نیم قد کارگزاری شده است. در یک گوشه از اتاق ها، میز و صندلی سیار وجود دارد که معمولا با توجه به دکوراسیون، در کنار پنجره قرار می گیرد. بهترین ویژگی اتاق ها وجود بالکن با چشم اندازی زیبا می باشد. هر اتاق یک در ورودی به بالکن مجزا خود می باشدکه در آن ها یک راه پله اضطراری به محوطه بیرون وجود دارد که در مواقع خطر از آن استفاده می شود. در تمامی اتاق ها وسایلی نظیر تلویزیون LCD ، قفسه ای در آشپزخانه جهت قرارگیری لوازم آشپزی، ظروف غذاخوری شامل بشقاب، قاشق و چنگال، لیوان و تلفن داخلی موجود است.

وضعیت سرویس های بهداشتی و حمام :
برای هر اتاق حمام های کوچکی تعبیه شده که دارای دوش های ثابت و سیار می باشد و طبقه هایی برای قرار دادن وسایل و قفسه ای شامل انواع شامپو و مواد شوینده در آن ها قرار داده شده است. به هر فرد یک پکیج شخصی حمام شامل صابون، شامپو کوچک، خمیر دندان و مسواک داده می شود. لازم به ذکر است که هنوز از وان برای حمام ها استفاده نشده اما امید است که جزء برنامه های آینده قرار گیرد. برای هر حمام یک جفت دمپایی و یک حوله تمیز در نظر گرفته شده که در صورت بروز مشکل و یا کثیفی، خدمه هتل آن ها را با یک عدد نو تعویض می کنند. داخل هر حمام سطل هایی در اندازه های مختلف قرار دارد تا مهمانان عزیز بتوانند در صورت نیاز، لباس های خود را بشویند .

امکانات و خدمات هتل بزرگ ارم کیش :

هتل بزرگ ارم دارای دو لابی در قسمت آپارتمان و در قسمت ساختمان اصلی می باشد. هر لابی شامل چندین دست مبلمان راحت و بعضا گردان می باشد، سه سرویس بهداشتی در قسمتهای مختلف لابی وجود دارد. قفسه هایی که شامل کتاب ها و مجله های پرمخاطب است در کنار مبل ها تعبیه شده و در دو سمت لابی بر روی دیوارها، از تلویزیون های بزرگی نصب شده است. دستگاه های آب آشامیدنی و سرویس های سرمایشی در سراسر لابی ها مستقر هستند. درانتهای لابی، دستگاه واکس کفش به رنگ های قهوه ای و مشکی موجود می باشد.

هتل بزرگ ارم کیش، دارای دو سالن همایش بزرگ با ظرفیت ۵۰۰ نفر می باشد که به دلیل بزرگ بودن صحنه این سالن ها، امکان برگزاری تئاتر و نمایش نیز وجود دارد. در کنار هر صندلی این سالن، باکس روزنامه و کتاب وجود دارد. در انتهای سالن، یک بوفه جهت خرید تغذیه برای مهمانان موجود می باشد. سالن ها دارای ۶ درب ورود و خروج می باشند. در تمامی راهروها سیستم اعلام حریق به همراه سنسورهای فوق حساس تعبیه شده است.

هتل بزرگ ارم کیش دارای استخر دو طبقه با ۴ ورودی است. استخر در سه سطح کم عمق، نیمه عمیق و عمیق طراحی شده و افراد باید با توجه به تخصص خود از هر قسمت استفاده کنند. حوضچه کوچکی همراه با بازی های بادی برای کودکان در نظر گرفته شده است که بزرگسالان با فراغ خاطر از کودکان خود به شنا بپردازند. در این بخش از هتل، سونا نیز وجود دارد.

در فضای باز هتل، زمین والیبال، زمین فوتبال، زمین تنیس، میزهای پینگ پونگ، مسیر مجزا دوچرخه سواری، توپ، طناب و وسایل ورزشی فلزی جهت ورزش هایی مانند پیلاتس وجود دارد. در قسمت سرپوشیده تردمیل و چند وسیله ورزشی دیگر نیز قرار داده شده است.

در قسمت انتهایی هتل، سالن بازی های رایانه ای و گیم نت برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده که شامل دو اتاق، هر کدام دارای ۱۲ الی ۲۰ کامپیوتر می شود. نقطه قوت سالن های رایانه ای، وجود عینک های سه بعدی می باشد که کودکان را بسیار به وجد آورده و سرگرمی پر مخاطب تلقی می شود.

هتل بزرگ ارم کیش دارای ۱۷ مرکز خرید بوده که در هر مرکز خرید به طور متوسط ۵۰ غرفه به چشم می خورد ، مراکز خرید طوری طراحی شده اند که هر مرکز مربوط به کالای خاص و یا مرتبط باشد و مهمان به راحتی بتواند به وسیله مورد نظر خود دسترسی داشته باشد. پرسنل رزواسیون موظفند برای تک تک مهمانان تمامی شرایط را توضیح دهند. تمامی پرسنل به زبان انگلیسی مسلط هستند. در این هتل حدود ۴ پزشک معالج به صورت شیفت گردشی و سرویس آمبولانس و کمک های اولیه وجود دارند. ترنسفر فرودگاهی برای تمامی مسافران عزیز تور کیش که در هتل بزرگ ارم اقامت دارند، برقرار است.

سه خشک شویی در هتل بزرگ ارم وجود دارد که به طور گردشی کار می کنند و قیمت مناسبی نیز دارند. در انتهای هر راهرو به طور متوسط دو سری سرویس بهداشتی، یکی ایرانی و دیگری فرنگی تعبیه شده است.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل بزرگ ارم کیش :

هتل ارم کیش دارای ۳ رستوران شامل رستوران صدف، گردان و رویال می باشد، رستوران گردان در قسمت زیریرن هتل قرار دارد و از آنجا می توان به کل جزیره کیش اشراف داشت.

رستوران گردان : حرکت های چرخشی و دورانی دارد. این رستوران دارای فضایی نزدیک به ۲۳۰متر مربع بوده و شرایط آن به این صورت است که گردش به صورت نامحسوس انجام شده و هر ۵۵ دقیقه یک بار می باشد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریای و انواع سالادها و دسرها فراهم آمده است.

رستوران رویال : در رستوران رویال انواع و اقسام غذاهای متنوع داخلی و خارجی طبخ می شود. موسیقی زنده از ویژگی خاص این رستوران است. زمان سرو ناهار از ۱۳ الی ۱۵ است و از ۹ شب  به بعد می توانید برای صرف شام در سالن حضور پیدا کنید. این رستوران گنجایش ۳۵۰ نفر را دارد. از ترکیب رنگ بنفش و به همراه سقف نماهای چوبی در این رستوران استفاده شده و زمینه رستوران، تا حد زیادی با صندلی و میزها هم خوانی دارد.

رستوران صدف : رستوران صدف همانطور که از اسمش پیداست، معماری بسیار منحصر بفردی دارد. تمامی تزئینات دیوار و سقف های رستوران صدف از جنس صدف و مرجان دریایی می باشد و معمولا برای سرو صبحانه به مهمانان پیشنهاد خواهد شد. انواع نوشیدنی های گرم از جمله چای ، قهوه، اسپرسو، نسکافه ، نوشیدنی های خارجی ، کیک های خشک و تر و میوه های گرمسیری در این رستوران فراهم آمده است.

حدود قیمت غذاهای هر سه رستوران بسیار مقرون بصرفه بوده و اشانتیون های خرید رایگان برای شما در نظر گرفته می شود. در آشپزخانه این رستوران ها، فرهای شیشه ای و گردان جهت طبخ بریان های لذیذ و انواع ماهی های خوشمزه به صورت کامل مشخص موجود بوده و مهمان می تواند ناظر طبخ غذا باشد. غذاهایی از قبیل انواع کباب ها، انواع خورشت ها ، برنج های ساده و زعفرانی ، غذاهای محلی و سنتی ، سالادهای فصل و ویژه ، قسمت مربوط به فست فود و اسلو فود ، انواع نوشیدنیهای سرد و گرم ، دسرهایی با تزیین بسیار زیبا و پکیجی شامل دستمال ، خلال دندان ، کارت راهنما ، کارت تخفیف (درصورت وجود) قاشق و چنگال مسافرتی و … در اختیار افراد قرار می گیرد. این هتل دارای دو کافی شاپ یا منوی کامل نیز می باشد.

فاصله هتل بزرگ ارم کیش تا جاذبه های توریستی مهم جزیره کیش :

فاصله تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش : ۲ دقیقه با ماشین

فاصله تا اسکله تفریحی : ۲۶ دقیقه پیاده و ۵ دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار پانیذ : ۱۴ دقیقه پیاده و ۴ دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار ونوس : ۴ دقیقه با ماشین

فاصله تا کشتی یونانی : ۲۱ دقیقه پیاده و ۵ دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ بانوان : ۸ دقیقه با ماشین

فاصله پلاژ آقایان : ۴ دقیقه با ماشین

فاصله شهر زیر زمینی کاریز : ۱۵ دقیقه با ماشین

فاصله تا پیست کارتینگ : ۶ دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک دلفین ها : ۹ دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار عرب ها : ۱۶ دقیقه با ماشین

فاصله تا رستوران آفتاب : ۱۶ دقیقه با ماشین

فاصله تا بولینگ مریم : ۵ دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک آبی یخ : ۱۴ دقیقه با ماشین

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

2 دیدگاه ها

  1. مینا مردمی گفت:

    هتل بسیار عالی برای اقامت در جزیره کیش می باشد
    با تشکر از کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *