خدمات گردشگری کیش

با مطالعه این بخش با خدمات گردشگری در جزیره کیش و انواع آن آشنا خواهید شد

جزیره کیش با شرایط مطلوبی که دارد، به طور رسمی جزء مناطق توریستی و گردشگری ایران محسوب می شود. خدمات گردشگری کیش، از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند به طوری که برای هر نوع علاقمندی و سلیقه، چیزی برای عرضه در دست دارد. تفریحاتی مثل پاراسل می تواند هیجان معلق بودن در هوا را برای شما ملموس کند و دیدن جاذبه های توریستی مانند کشتی یونانی، عظمت و قدرت سال ها نهفته در جزیره کیش را به شما نشان می دهد. غواصی در زیر دریای نیلگون خلیج فارس و شناور شدن روی آب با فلای بورد، از تفریحاتی ست که هرکس آن ها را ببیند، وسوسه می شود که حتی برای یک بار هم که شده، هیجان و لذت استفاده از آن ها را تجربه کند. البته با توجه به گران قیمت بودن بعضی از خدمات گردشگری کیش، ممکن است دچار یأس و نامیدی شوید، اما فراموش نکنید که کیش بازا برای هر مشکلی، راه حل مناسبی مد نظر دارد. بهترین راه استفاده از تفریحات گردشگری کیش در درجه اول، انتخاب تور کیش مناسب می باشد، زیرا اکثر تورها برای مسافرین خود پکیج های تفریحی در نظر میگیرند که قیمت های مناسبی هم دارند. سپس به هتل ها می رسیم، برخی از هتل های جزیره کیش برای میهمانان خود تخفیف های ویژه ای قایل می شوند تا آن ها هم بتوانند از تمامی تفریحات کیش استفاده کنند و سفری به یادماندنی را در دفتر زندگی خود ثبت کنند.

خدمات گردشگری کیش
[widget id="execphp-2"]
خدمات گردشگری کیش
خدمات گردشگری کیش

یکی از تفریحات لذت بخش در کیش که نیاز به هیچ هزینه ای ندارد، غذا دادن به ماهی هاست. اگر یک بار این کار را تجربه کنید، حس خوب و نابی در شما رخنه می کند که باعث می شود هر روز با کمی نان خشک راهی دریا شوید.

خدمات گردشگری کیش فقط به تفریح ختم نمی شوند، جاذبه های توریستی و طبیعی نیز از نکاتی هستند که همه روزه از سراسر دنیا توریست ها را به خود جذب می کنند. جزیره کیش از سوی سازمان گردشگری بین المللی به عنوان چهارصدمین مقصد گردشگری در جنوب غرب آسیا معرفی شده است. جاذبه های طبیعی کیش در طول سالیان متمادی بوجود آمده اند، البته که فعالیت های انسانی روی آن ها موثر بوده اند اما آن ها همچنان استقامت خود را حفظ کرده اند. یکی از شگفتی های کیش سواحل زیبای آن است که در هیچ جای دنیا مشابه آن را نمی توانید پیدا کنید. ساحل بی نظیر خلیج فارس، با زبایی وصف نشدنی اش، حس آرامش را به خوبی در شما به وجد می آورد.

اگر روز خود را در مراکز خرید کیش سپری کرده اید و دچار کوفتگی و پادرد هستید، پیشنهاد می کنیم شب را در ساحل زیبای خلیج فارس سپری کنید و از قدم زدن بر روی شن های ساحل، لذت ببرید. به جرات می توان گفت سواحل کیش از معدود سواحل دنیاست که از آن استفاده بهینه شده است و امکان ندارد شما ساعت ها در ساحل باشید و حوصله تان سر برود. دوچرخه سواری، ماهی گیری و کشتی های تفریحی از امکاناتی هستند که در همه جای ساحل در دسترس می باشند.

از حیرت آورترین ویژگی های دریای خلیج فارس می توان به عمق کم و شفافیت آب آن اشاره کرد که همین امر باعث شده تا بتوان به راحتی و بدون چشم مسلح، تا عمق چند متری آب را درست مثل یک آکواریوم طبیعی مشاهده کرد. علت شفافیت آب وجود مرجان هاست که هم جلوه فوق العاده زیبایی به آب داده اند و هم آب راتصفیه می کنند. اسکله مرجان محل مناسبی برای دیدن زیبایی های دریاست. بخش های سرگرم کننده و جالب دیگر جزیره قلعه وحشت، پلاژ آقایان و بانوان و پارک آبی است که با تهیه بلیط می توانید از امکانات ویژه آن ها بهره مند شوید. اگر با خانواده به کیش سفر می کنید، پارک دلفین ها می تواند گزینه مناسبی برای تفریح باشد زیرا برای تمامی رده های سنی جذابیت دارد.

کیش جزیره ای با قدمت طولانی ست و در طول تاریخ از نظر اقتصادی و موقعیت استراتژیک از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است. گرچه هنوز بررسی های باستانی به طور کامل در جزیره انجام نشده اما در گوشه و کنار آن می توان آثار باستانی را مشاهده کرد که یادآور مجد و عظمت این جزیره بوده است. بدون شک بناهای تاریخی باقی مانده از زمان های دور توجه شما را به خود جلب می کنند. خانه های اعیانی، شهر زیر زمینی کاریز که خاک آن خاصیت درمانی دارد، آب انبارهای سنتی و کشتی یونانی که از جمله جاذبه های گردشگری کیش هستند که معمولا در پکیج های تفریحی هتل ها و خدمات گردشگری کیش موجود در تورها، ارایه می شوند.

از آن جا که جزیره کیش منطقه آزاد به حساب می آید، واردات کالا به آن زیاد است به همین دلیل در مراکز خرید، کالاها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. همین امر سبب شده تا کسانی که اهل خرید کردن هستند، در سفر خود به جزیره کیش، حتما به مراکز خرید و بازارهای آن سر بزنند و دست خالی جزیره کیش را ترک نکنند. بازارهای کیش با معماری مدرن، از قطب های اقتصادی کیش به حساب می آیند که سالانه تعداد قابل توجهی از گردشگران را به جزیره جذب می کنند.

کیش بازا در نظر دارد تا با اطلاعاتی که درباره تورها و خدمات گردشگری کیش به شما می دهد، شما را یاری کند تا انتخاب درستی داشته باشید و سفر خوشی را تجربه کنید، علاوه بر این بتوانید بیشتر و یا حتی همه جاذبه های گردشگری کیش را از نزدیک ببینید و تجربه کنید. با ما همراه باشید !

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *