اسکی رو یخ کیش

با مطالعه این بخش با اسکی رو یخ کیش ، از اماکن تفریحی-ورزشی جزیره کیش آشنا خواهید شد

پیست اسکی روی یخ یا همان پاتیناژ که با نام آیس رینگ دامون نیز شناخته می شود، با مساحتی بیش از ۲۰۰ متر مربع در سالنی به وسعت ۴۵۰ مترمربع واقع در طبقه دوم مرکز خرید دامون جزیره زیبای کیش قرار دارد. این سالن پاتیناژ در اول فروردین ماه ۱۳۹۳ با حضور چند تن از مسئولین مربوطه، آماده شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

اسکی رو یخ کیش
[widget id="execphp-2"]
اسکی رو یخ کیش
اسکی رو یخ کیش
اسکی رو یخ کیش
اسکی رو یخ کیش

سالن اسکی روی یخ دامون در حال حاضر تنها پیست اسکی روی یخ در جزیره کیش می باشد و دومین سالن اسکی روی یخی است که پس از انقلاب اسلامی در ایران تاسیس شد. به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی که این سالن دارد، در طول روز این امکان وجود دارد که از درون آن بتوان دید مستقیم به مناظر طبیعی و دریا داشت و به همین دلیل بدون شک این سالن یکی از زیباترین پیست های اسکی روی یخ دنیا به حساب می آید. ورزش اسکی روی یخ در ایران با کمبود امکانات مواجه است و همچنین ورزش نوپایی محسوب می شود، اما با این وجود آیس رینگ دامون از ابتدای شروع فعالیت خود در این زمینه با بهره وری از مربیان مجرب و کارآزموده که از اعضای تیم های ملی اسکی این لاین و اسکی روی یخ می باشند، اقدام به آموزش این ورزش مهیج و مفرح به طور تخصصی نمود و امکانات و شرایط یادگیری این رشته ی ورزشی را برای تمام افراد و بدون محدودیت سنی، مهیا کرد. شما مسافرین عزیز تور کیش حتی  بدون دیدن دوره های آموزشی مربوطه می توانید به طور تفریحی در این مرکز اسکی رو یخ با حضور مربیان، سرگرم باشید و از آن لذت ببرید.

از طرفی با توجه به اینکه این مجموعه در مرکز خرید دامون واقع شده است، ورزشکاران عزیز می توانند در کنار ورزش و تفریح مهیج اسکی روی یخ، از امکانات خوبی که در این مرکز قرار دارد، استفاده کنند. امکانات مرکز خرید دامون شامل فودکورت، رستوران فرانسوی، مرکز شبیه ساز پرواز دامون، کافی شاپ، نمایندگی برندهای معتبر و معروف تجاری می شود. وجود همچین مکانی، این امکان را برای همه ی خانواده ها و گردشگران تور کیش فراهم می سازد تا از این امکانات متنوع در کنار یکدیگر بهره مند شوند و تجربه ای بسیار خوب و به یادماندنی را از مرکز خرید دامون در ذهن داشته باشند.

شما مسافرین عزیز تور کیش می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد سانس‌ها و دوره‌های آموزشی، با کیش بازا تماس بگیرید.

آدرس پیست اسکی روی یخ دامون : جزیره کیش، بلوار ایران، خیابان وصال، مرکز خرید دامون، طبقه دوم
تلفن:‌ ۰۷۶۴۴۴۵۹۸۶۰
ساعات کاری : صبح ها ۱۲ الی ۱۴ (جمعه ها صبح تعطیل است)
عصرها: ۱۸ الی ۲۴

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *