اسکله تفریحی کیش

با مطالعه این بخش با اسکله تفریحی کیش آشنا خواهید شد

اسکله تفریحی ؛ طعم خوش غروب خورشید کیش

نیازی به تاکید نیست که کیش سرزمین غروب‌های دل انگیز و ساحل‌های مرجانی است، اسکله ای بسیار زیبا در انتهای بلوار دریای جزیره کیش، فرزند دوست داشتنی خلیج نیلگون فارس، چشم انتظار قدوم گردشگران و مهمانان جزیره کیش می باشد. اسکله ای که از آن با عنوان اسکله ی تفریحی کیش یاد می شود.

اسکله تفریحی کیش
[widget id="execphp-2"]
اسکله تفریحی کیش
اسکله تفریحی کیش
اسکله تفریحی کیش

اگر از هرکدام از گردشگران ایرانی و خارجی که به جزیره کیش سفر کرده اند بپرسید اسکله تفریحی کیش چه تجربه ای را برای آنان به همراه داشته، خواهند گفت که یا در این اسکله ماهیگیری کرده اند و یا با اندیشه ماهیگیری برنامه ی سفر دوباره به کیش را طرح ریزی می کنند.

در اسکله تفریحی کیش امکانات تفریحی بسیاری قرار داده شده است تا مسافران تور کیش بتوانند در یک محیط زیبا نزدیک دریا، تجربیات زیادی کسب کنند. از امکانات اسکله تفریحی می توان به قایق های پدالی، جت اسکی، کیبل اسکی، قایق های بادبانی و قایق های ماهیگیری اشاره کرد.

اسکله تفریحی، در کنار ساحل زیبای جزیره کیش و با دارا بودن عرشه ای چوبی، راهنمای گردشگران به سوی آب های نیلگون خلیج فارس است و فضای مناسبی برای پیاده روی و گردش به وجود آورده است.

مساحت این اسکله زیبا حدود ۱۰.۰۰۰ مترمربع است که دارای طول ۴۵۰ متر و عرض ۱۸ متر می باشد. از نکات دوست داشتنی اسکله ها این است که مسافتی را در دریا طی می کنند و با قدم زدن بر روی آن ها می توان بر روی دریا بود و در آن لحظه این حس به فرد دست می دهد که بر روی دریا ایستاده است. اسکله ها هیچ گونه آسیبی به دریا و ساحل نمی زنند و تنها توسط پایه های فولادی بر کف دریا ثابت می شوند.

اسکله تفریحی که درست پشت بازار ونوس قرار دارد، به مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم، سینما ۴ بعدی و کلوپ تفریحات دریایی نزدیک است. در اطراف این اسکله رستوران ها و کافه های بسیاری وجود دارد و پس از گذراندن چند ساعتی از روز در اسکله تفریحی، می توان برای صرف ناهار و یا شام به آن ها مراجعه کرد.

ساخت اسکله تفریحی در دو فاز صورت گرفت که فاز اول آن در تاریخ ۵ مرداد سال ۱۳۸۵ بعد از ۲۰ ماه، به اتمام رسید وافتتاح شد. در فاز دوم، در این اسکله رستوران ها و چایخانه هایی تاسیس شد و امکانات تفریحی جزیره کیش یکی پس از دیگری در آن جای گرفتند و امروزه به عنوان یکی از مهم ترین و محبوب ترین مراکز تفریحی جزیره کیش شناخته می شود.

کیش بازا به تمامی مهمانان جزیره کیش پیشنهاد می کند تا هنگام غروب خورشید و شب هنگام، طعم خوش پیاده روی بر روی این اسکله بی نظیر را تجربه کنند.

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *