کیبل اسکی کیش

با مطالعه این بخش با کیبل اسکی ، از تفریحات آبی کیش آشنا خواهید شد

کیبل اسکی ( اسکی روی آب )

پارک کیبل اسکی از جاذبه‌های هیجان‌انگیز و پرطرفدار جزیره کیش است که یکی از ورزش های آبی کیش به شمار می رود و به شدت مورد توجه گردشگران و مسافران تور کیش قرار گرفته است.

کیبل اسکی کیش
[widget id="execphp-2"]
کیبل اسکی کیش
کیبل اسکی کیش
کیبل اسکی کیش

اولین و بزرگترین سایت کیبل اسکی جهان در جزیره کیش و بر روی آب های نیلگون خلیج فارس قرار دارد و کشور ایران یکی از مطرح ترین کشورهای دنیا در زمینه کیبل اسکی می باشد. کیبل اسکی جزیره کیش دارای طول ۸۶۰  و عرض ۱۶۰ متر می باشد که به همراه ۵ برج در میان دریای خلیج فارس تثبیت شده اند. کیبل اسکی می تواند بین سرعت ۲۸ تا ۶۲ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. در این تفریح، امکان سرویس دهی همزمان به ۱۲ نفر امکان پذیر است که در سطوح مبتدی تا پیشرفته قرار می گیرند و محدودیت سنی ندارد.

مجموعه کیبل اسکی جزیره کیش بر اساس تمامی استانداردهای بین المللی بنا شده است و برای برگزاری تمرینات و مسابقات تیم های داخلی و خارجی، محل بسیار مناسبی می باشد. از امکانات این مجموعه می توان به رختکن، دوش، اتاق آموزش، سکوی شروع و فروشگاه جهت خریداری لوازم و تجهیزات اشاره کرد. همچنین این مکان دارای رستوران، کافی شاپ و پارکینگ نیز می باشد.

مجموعه کیبل اسکی در یکی از زیباترین نقاط ساحل جزیره کیش قرار گرفته است که نزدیک به  اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان می باشد. از طرف دیگر پشت تالار شهر است که درختان نارگیل فراوان و درختان لور قدیمی، با آلاچیق های متعدد در طول ساحل قرار دارند.

ورزش کیبل اسکی، آسان، ایمن و لذت بخش بوده و محدودیت سنی خاصی ندارد و همه سنین از ۳ سال تا ۹۳ سال می توانند از این ورزش لذت ببرند. به افرادی که کیبل اسکی بلد نیستند در ابتدا آموزش داده می‌شود. هزینه کیبل اسکی برای یک ساعت به ازای هر نفر ۶۰۰۰۰ تومان می باشد.

اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید و به ورزش های آبی علاقه مند هستید، پارک کیبل اسکی کیش جاذبه ای است که به راحتی نمی توان از آن صرف نظر کرد.

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *