پلاژ بانوان کیش

با مطالعه این بخش با پلاژ بانوان ، از اماکن تفریحی-ورزشی جزیره کیش آشنا خواهید شد

پلاژ بانوان:

پوشش سواحل جزیره کیش، برخلاف دیگر سواحل دنیا که پوششی ماسه ای و خاکستری رنگ دارند، دارای پوشش مرجانی می باشد .آب شفاف و زلال و ساحل نقره فام جزیره کیش، باعث برتری و تمایز این جزیره  نسبت به دیگر سواحل ایران شده است.

پلاژ بانوان کیش
[widget id="execphp-2"]
پلاژ بانوان کیش
پلاژ بانوان کیش
پلاژ بانوان کیش

در سواحل قسمت شمالی جزیره زیبا کیش، محلی با عنوان پلاژ بانوان در زمینی به مساحت ۲۰.۰۰۰ مترمربع احداث شد. امکانات این پلاژ شامل دوش سرپوشیده و دوش صحرایی، دوش اب شیرین، تخت، سایه بان، زمین والیبال ساحلی، غواصی، سالن بدنسازی، رختکن، بوفه، کمدهای قفل دار، سالن ماساژ، پارکینگ و نمازخانه می شود. در تمام قسمت های پلاژ مربیان و غریق نجات های حرفه ای مشغول به فعالیت هستند.

برای حفظ نکات بهداشتی و جلوگیری از ابتلا شدن گردشگران عزیز به بیماری های ناگوار، در این مجموعه لوازم بهداشتی به مقدار کافی قرار داده شده است تا بعد از شنا کردن در دریا، بانوان بتوانند حمام کنند. همچنین در رختکن ها تعدادی شسوار تعبیه شده است تا بانوان محترم بتوانند موهای خود را خشک کنند.

در قسمت ورودی این پلاژ گیت هایی تعبیه شده است تا وسایل ورودی به مجموعه را کنترل کنند. به همراه داشتن هرگونه تلفن همراه، دوربین و یا هر شیء که قابلیت ثبت تصویر را دارد، در این مجموعه ممنوع می باشد و در صورت مشاهده، با فرد مذکور برخورد قانونی می شود.

پلاژ بانوان جزیره کیش یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی این جزیره می باشد که همه ساله مراجعه کنندگان زیادی دارد. به همنظور بهسازی این پلاژ و بالابردن سطح کیفیت خدمات آن، در چند سال اخیر بازسازی هایی بر روی آن صورت گرفت. در این مجموعه که بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی شده است، بخش هایی نظیر بازارچه، هتل و محل اقامت در حال ساخت می باشد تا بتواند خدمات بیشتری را به گردشگران و مسافران تور کیش ارایه دهد.

ساعت بازگشایی پلاژ بانوان : ۱۰:۳۰ صبح تا قبل از غروب آفتاب

آدرس : جزیره کیش ، خیابان سنایی، انتهای خیابان آریان

تلفن : ۰۷۶۴۴۴۲۴۶۲۴

 

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *