پلاژ آقایان کیش

با مطالعه این بخش با پلاژ آقایان ، از اماکن تفریحی-ورزشی جزیره کیش آشنا خواهید شد

 در شمال شرقی ساحل جزیره زیبای کیش، در قسمتی از ساحل که کاملا شنی و خالی از هر گونه سنگ است، پلاژ آقایان ساخته شده است. این پلاژ مساحتی نزدیک به ۱۰.۰۰۰ متر مربع دارد.

پلاژ آقایان کیش
[widget id="execphp-2"]
پلاژ آقایان کیش
پلاژ آقایان کیش
پلاژ آقایان کیش

در این پلاژ  امکاناتی همچون اتاق ماساژ ، امکانات قایقرانی با قایق های پاروئی نظیر کانو و تورینگ، زمین فوتبال ساحلی، زمین والیبال ساحلی، بوفه، نمازخانه ، دوش های سر پوشیده و رو باز و دوش آب شیرین وجود دارد. در این پلاژ امکان آموزش شنا به وسیله مربیان حرفه ای برار تمامی آقایان در همه رده سنی امکان پذیر است. برای حفظ امنیت گردشگران و مراجعه کنندگان عزیز، نجات غریق‌ها و مربیان حرفه ای و با تجربه به طور تمام وقت در سرتاسر پلاژ مستقر هستند. همچنین آقایان می توانند در بخش هایی از دریا که مشخص شده است آزادانه شنا کنند.

مجموعه پلاژ ساحلی آقایان دارای سه زمین استاندارد بین‌المللی والیبال ساحلی، زمین هندبال ساحلی و یک زمین فوتبال ساحلی است که علاقه‌مندان به این ورزش ها می توانند این زمین ها را کرایه کرده و از امکانات آنها بهره مند شوند. در ساحل این پلاژ امکان استفاده از تفریحات دیگری همچون کیبل اسکی، جت اسکی، پاراشوت، غواصی و استفاده از قایق های بادبانی وجود دارد که از ویژگی های مثبت این  مجموعه تفریحی می باشد.

به دلیل نورپردازی مناسب  و خاصی که در این پلاژ انجام شده، شنا کردن در شب را امکان پذیر و ایمن ساخته است.

نکته حائز اهمیت در پلاژ آقایان این است که برای از بین بردن باکتری ها و میکروب های موجود در آب، می توانید پس از شنا کردن در دریا با دوش آب شیرین موجود در پلاژ و لوازم بهداشتی حمام کنید زیرا این نوع میکروب ها  فقط از این طریق از بین می روند.

آدرس : جزیره کیش، خیابان فردوسی، انتها بلوار هنر، پرشین گلف

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *