هتل مارینا پارک کیش

با مطالعه این بخش از امکانات و مزایای هتل مارینا پارک در جزیره کیش مطلع خواهید شد

نام هتل : هتل مارینا پارک

نوع هتل : پنج ستاره

شماره تلفن هتل : ۰۷۶۴۴۴۶۵۰۰۰

آدرس هتل : جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج دوقلو

وب سایت هتل : www.marinaparkhotel.ir

فاصله تا فرودگاه : ۱۵ دقیقه

جاذبه های توریستی اطراف هتل : پارک دلفین‌‌ها، باغ پرندگان، آکواریوم کیش ، پارک ساحلی، پلاژ ساحلی بانوان

مراکز خرید اطراف هتل : بازار مریم، مرکز خرید مرجان ، مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مروارید

هتل مارینا پارک کیش
[widget id="execphp-2"]
هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش

معرفی اجمالی هتل مارینا پارک کیش :
هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش، یکی از بهترین و زیباترین هتل‌ها در جزیره‌ی زیبا‌ی کیش می باشد که در اسفندماه سال ۱۳۹۰ تاسیس شد و امروزه به عنوان یکی از هتل‌های مجلل و لوکس جزیره کیش به حساب می آید. از زیبایی های این هتل، مارینا پارک است که در بین آب های نیلگون خلیج فارس محاصره شده و از دو طرف به دریا ختم می شود. این منظره حیرت آور، نظر بسیاری از مسافران و گردشگران تور کیش را به خود جلب می کند. معماری غیر قابل وصف این هتل به همراه محوطه بی نظیر اطراف آن، می تواند یکی از بهترین انتخاب های مسافران عزیز تور کیش باشد تا سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 هتل مارینا پارک در زمینی به وسعت ده هکتار بنا شده است و ۱۹۰ اتاق را با مجموع ۳۹۰ تخت‌خواب در خود جای داده است. همچنین این هتل دارای یک پارکینگ دو طبقه بزرگ است که ۱۰۰ دستگاه خودرو را می‌تواند در خود جای دهد.

تعداد طبقات : ۲ طبقه

تعداد سالن های غذاخوری : ۲ سالن

تعداد کافی شاپ ها : دارد

تعداد اتاق ها : ۱۹۰

تعداد تخت ها : ۳۹۰

پارکینگ : دارد

مشخصات و امکانات اتاق‌های هتل مارینا پارک کیش  :

اتاق‌ها در هتل مارینا پارک بسیار متنوع هستند؛ شما می‌توانید اتاقتان را رو به دریای زیبای خلیج فارس انتخاب کنید و یا با قیمتی پایین‌تر، اتاق هایی که مشرف به جزیره و فضای سبز محوطه هتل هستند، برگزینید. همچنین متراژ اتاق ها در این هتل بسیار متنوع بوده و به شرح زیر می باشد :

۱. اتاق استاندارد با متراژ ۲۳.۵ متر که دارای یک تخت دونفره می باشد.

۲. سوئیت یک خوابه با متراژ ۹۱.۸ متر که دارای یک تخت دونفره می باشد.

۳. سوئیت دو خوابه با متراژ ۱۲۵ متر که دارای دو اتاق خواب با تخت دونفره و دو تخت سینگل میزبان می باشد.

۴. جونیور سوئیت های یک خواب و دو خواب با متراژ ۶۴ متر.

۵. سوئیت رویال با متراژ ۱۴۸ متر که دارای دو تخت دونفره و دو تخت سینگل می باشد.

۶. اتاق های دبل پارک و تویین پارک که دارای متراژ ۳۶.۵ متر می باشند و رو به فضای سبز محوطه هتل هستند.

۷. اتاق های دبل دریا و تویین دریا که ۳۶.۵ متر می باشند و رو به دریا هستند.

چیدمان تخت‌های اتاق‌ها به انواع دبل، تویین و تک نفره تقسیم می‌شود که بر اساس نیازتان می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید سوئیت‌های لوکس یک خوابه و یا دو خوابه‌ی هتل مارینا پارک را رزرو کنید که این سوئیت ها مطابق با خواسته‌ی شما می‌تواند دارای اتاق نشیمن بزرگ و دلباز و همینطور میز‌ کار باشد و یا اگر نیاز به اتاق‌های بزرگتر دارید، می‌توانید سوئیت‌هایی را انتخاب کنید که اتاق خواب‌های بزرگتری دارند. در سوئیت‌های هتل مارینا پارک، مانند اتاق‌های این هتل، اینترنت پر سرعت و نا محدود وجود دارد. بالکن اتاق‌های این هتل نسبت به مابقی هتل‌ها بزرگتر است و فضای بسیار دلنشین و زیبایی را در اتاق‌ها بوجود آورده است. همچنین در صورتی که بخواهید می‌توانید صبحانه خود را در این بالکن‌ها میل بفرمایید و شب‌ها با استفاده از سرویس چای و قلیان کافه هتل، لحظات زیبایی را در این بالکن‌ها سپری کنید. اتاق ها تمام امکانات یک هتل ۵ ستاره بین المللی را دارا هستند از جمله: یخچال، مبلمان، میز و صندلی ، تلفن آزاد و داخلی، اینترنت wifi با حجم ترافیک محدود و رایگان، صندوق امانات، تلوزیون LCD همراه با گیرنده‌های دیجیتال. همچنین تمام اتاق‌ها دارای کمد لباس، رخت‌آویز، آینه و درآور هستند. . درب اتاق‌ها توسط کارت هوشمند باز و بسته می‌شوند و امکان شارژ وسایل الکترونیکی نیز وجود دارد. سیستم تهویه‌ی مطبوع هوا در تمامی اتاق‌ها تعبیه شده است. از دیگر وسایل رفاهی اتاق ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

مینی کافه غیر رایگان، چای ساز، آب معدنی رایگان، سیستم اعلان حریق و اطفاء حریق

سرویس بهداشتی در اتاق ها به هر دو صورت ایرانی و فرنگی ست و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، مسواک، خمیر دندان، شانه و دمپایی در آن ها قرار داده شده است.

همچنین از امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌ها می‌توان به روم سرویس ۲۴ ساعته‌ی هتل مارینا پارک اشاره کرد. پرسنل و خدمه هتل همیشه آماده‌ی تمیز کردن اتاق‌ها و انجام سرویس‌ رخت‌شویی لباس‌های شما نیز هستند.

امکانات و خدمات هتل مارینا پارک کیش :

هتل مارینا پارک با چشم‌انداز زیبا و منحصر به فرد خود، از هر طرف ساحل مرجانی خلیج ‌فارس قابل مشاهده است و طراحی و معماری زیبای این هتل هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

لابی هتل مارینا کیش، یکی از زیباترین لابی های جزیره کیش می باشد که ظرفیت آن در حدود ۵۰ نفر می باشد و در آن امکاناتی نظیر دستگاه واکس کفش، اینترنت رایگان برای مسافران، پله اضطراری، لاندری، کافی نت، آژانس مسافرتی، سرویس بهداشتی عمومی، خدمات VIP، اتاق چمدان، روزنامه، دستگاه کپی و فکس و پرینتر، تاکسی سرویس و کپسول آتش نشانی اشاره کرد.
هتل پنج ستاره مارینا پارک یکی از بزرگترین هتل‌های جزیره کیش به حساب می‌ آید که به خاطر معماری خاص خود اغلب اتاق‌های آن رو به دریا هستند که همین امر باعث شده است افرادی که دوست دارند پنجره اتاق آن‌ها رو به دریا باز شود، هتل مارینا پارک را همیشه به عنوان یک گزینه مناسب در ذهن داشته باشند. همچنین هتل مارینا پارک با برخورداری از یک فضای سبز وسیع و بکر و همچنین استفاده از گونه‌های متنوع گیاهی، فضایی آرام و لذت بخش برای مهمانان خود به وجود آورده است.

هتل مارینا پارک دارای یک سالن بدنسازی مدرن است و این سالن را با دستگاه‌های به روز دنیا تجهیز کرده است و مربیان حرفه‌ای هتل مارینا پارک در سالن بدنسازی به طور همه روزه آماده خدمت رسانی به مهمانان هستند. در کنار این سالن بدنسازی استخر بزرگ هتل مارینا پارک به چشم می‌خورد که با صدای دلنشین موسیقی که در فضای آن پخش می‌شود، حس وسوسه انگیزی برای یک شنای نیم روزی به انسان می‌دهد. ساعات کاری استخر هتل مارینا پارک برای بانوان ۱۰ الی ۱۶ و برای آقایان ۱۸ الی ۲۳ می‌باشد و وجود امکانات مختلفی مانند سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد و … در فضای استخر جذابیت این هتل را چند برابر کرده است و شما در این هتل می‌توانید پس از استفاده از امکانات فضای استخر با گذر از یک راه رو وارد سالن ماساژ شوید تا ماساژور‌های حرفه‌ای هتل مارینا پارک با استفاده از متدها و روش‌های روز دنیا، بدن شما را آنگونه که نیاز دارد ماساژ دهند. ماساژ تایلندی، ماساژ شمع و ماساژ سنگ‌داغ چند نمونه ساده از ماساژ‌هایی است که در هتل مارینا پارک ارائه می‌شوند و شما پس از مشاوره با ماساژور‌های حرفه‌ای هتل می‌توانید یکی از آن‌‌ها را انتخاب کنید و همراه با موسیقی آرامش بخش و بوی عود شرقی سالن، از ماساژ خود لذت ببرید و تمام خستگی بدن خود را دفع کنید.
مدیریت هتل مارینا پارک برای عاشقان هیجان، پکیج‌ هایی را در نظر گرفته است که شامل غواصی، قایق‌سواری و جت اسکی در اسکله انحصاری هتل است. همچنین هتل مارینا پارک نزدیک به مسیر دوچرخه‌ سواری جزیره نیز می باشد که این موضوع به مهمانان تور کیش این هتل، این امکان را می‌دهد که دور تا دور جزیره همراه با کادر ورزشی هتل، به دوچرخه سواری بپردازند. از دیگر ورزش‌هایی که می‌توانید در هتل مارینا پارک انجام دهید، تنیس است. این هتل دارای یکی از بزرگترین فضاهای باز برای این ورزش در جزیره کیش می باشد که حدود ۶ زمین تنیس را در خود جای داده است. همانند دیگر هتل‌های ۵ ستاره دنیا، هتل مارینا پارک نیز دارای سالن‌های آرایشگاه زنانه و مردانه است و کادر این سالن‌ها به صورت تخصصی و همه روزه آماده‌ی مشاوره به مهمانان می‌باشند تا خدمات آرایشی و پیرایشی دلخواه آن‌ها را ارائه دهند.
از دیگر امکانات هتل مارینا پارک می‌توان به سالن همایش آن اشاره کرد که با ظرفیت ۳۵۰ نفری خود، یکی از بزرگترین سالن‌های همایش جزیره کیش به حساب می آید و دارای امکاناتی نظیر ویدئو پروژکتور و دستگاه های صوتی و تصویری می باشد. در این سالن، کنسرت‌ها و تاترهای زیادی برگزار می‌شود که مهمانان هتل مارینا پارک، می‌توانند با تخفیف ویژه در این اجتماعات شرکت کنند. هتل مارینا پارک در طبقه‌ی همکف خود اتاق‌هایی با ظرفیت دوازده تا هجده نفر دارد تا شما بتوانید با استفاده از سرویس‌های هتل، مهمانی‌ها و همچنین جلسات کاری خود را در آن‌ ها برگزار کنید.

همچنین در هتل مارینا پارک، مسافران تور کیش می توانند از خدمات ترنسفر رفت و بر‌گشت فرودگاهی رایگان هتل بهره مند شوند. میهمانان این هتل می توانند در طول اقامت خود از سرویس رنت یا اجاره خودرو که توسط این هتل ارائه می‌شود، استفاده کنند و در جزیره زیبای کیش به گشت و گذار بپردازند.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل مارینا پارک کیش :

هتل مارینا پارک دارای دو سالن غذاخوری شیک و مجلل با نام های لوتوس و گل کاغذی دارد که همه روزه با طبخ انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی آماده خدمت رسانی به مسافران تور کیش این هتل می باشند که در مجموع ظرفیتی معادل ۳۵۰ نفر را داراست.

فاصله هتل مارینا پارک تا جاذبه های توریستی مهم جزیره کیش :

  • روستای باغو :   ۲۰ دقیقه با خودرو
  • کشتی یونانی : ۲۵ دقیقه با خودرو
  • شهر زیرزمینی کاریز : ۲۰ دقیقه با خودرو
  • شهر باستانی حریره : ۲۵ دقیقه با خودرو
  • باغ پرندگان : ۱۵ دقیقه با خودرو

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *