هتل آرامیس کیش

با مطالعه این بخش با امکانات و مزایای هتل آرامیس کیش آشنا خواهید شد

نام هتل : هتل آرامیس کیش

نوع هتل : چهار ستاره

شماره تلفن هتل : ۰۲۱۲۵۹۱۷۰۷۰ و ۰۲۱۸۸۹۹۹۶۳۵

آدرس هتل : هرمزگان، جزیره کیش ، میدان پردیس، هتل آرامیس کیش

وب سایت هتل : ندارد

فاصله تا فرودگاه : ۱۵ دقیقه با خودرو

جاذبه های توریستی اطراف هتل : کارتینگ، کیبل اسکی، پارک هنگام، فلای بورد، کیبل اسکی، سینما لبخند.

مراکز خرید اطراف هتل : مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ ، بازار حافظیه، مرکز خرید پانیذ، بازار مریم، بازار زیتون، بازار دامون ۱و ۲، رویال مال.

هتل آرمیس کیش
[widget id="execphp-2"]
هتل آرمیس کیش
هتل آرمیس کیش
هتل آرمیس کیش
هتل آرمیس کیش

معرفی اجمالی هتل آرامیس کیش :

هتل چهار ستاره آرامیس در قسمت شمال شرقی جزیره زیبای کیش و در کنار بازار پردیس قرار دارد. احداث این هتل به سال ۱۳۸۷ باز می گردد ولی در سال ۱۳۸۸ به بهره برداری کامل رسیده است. در واقع این هتل نزدیک به یک دهه مشغول به فعالیت است و جزء هتل های نوساز جزیره ی کیش می باشد. نوساز بودن و زیبا بودن ظاهر هتل، جزء مواردی است که مسافران، مهمانان و گردشگران برای انتخاب هتل به آن اهمیت زیادی می دهند. هتل آرامیس کیش در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع احداث گردیده است و در یکی از نقاط پر تردد جزیره ی کیش قرار دارد.

این هتل یک هتل چهار طبقه و با ۶۴ واحد اقامتی، آماده ی پذیرایی از مهمانان و گردشگران تور کیش می باشد. چشم اندازهای زیبا، امکانات بسیار عالی و خدمات متنوع این هتل، آن را به یکی از مناسب ترین هتل های جزیره ی کیش تبدیل کرده است. این هتل به دلیل داشتن گشت جزیره می تواند از انتخاب های برتر مهمانان، گردشگران و مسافران باشد. اتاق های هتل آرامیس کیش رو به دریا و ساحل است و این نکته به زیبا تر شدن و جذاب تر شدن هر چه بیشتر این هتل کمک کرده است.

مدیریت هتل آرامیس کیش بر عهده ی آقای خادم است. وی از پر تجربه ترین افراد در این حوزه می باشد که پرسنل هتل و فعالیت های هتل را مدیریت و بررسی می نماید.

تعداد طبقات : ۴ طبقه

تعداد سالن های غذاخوری : ۱

تعداد کافی شاپ ها : ۱

تعداد اتاق ها : ۶۴ باب

تعداد تخت ها : ۱۶۵

پارکینگ : دارد

مشخصات و امکانات اتاق‌های هتل آرامیس کیش  :

اتاق ها شامل اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته می باشد و سوئیت های لوکس هم برای اسکان مسافران عزیز در نظر گرفته شده است. همه اتاق ها دارای وعده صبحانه رایگان هستند.

درب تمامی اتاق ها با کارت باز و بسته می شود. تلویزیون LCD به همراه شبکه پخش فیلم و شبکه های استانی در همه اتاق ها در دسترس است. برای راحتی هرچه بیشتر میهمانان عزیز، در گوشه ای از اتاق ها مبلمان قرار داده شده است تا بتوانند بعد از یک روز تفریحی و گردش در جزیره، استراحت عصرانه خوبی داشته باشند. اینترنت رایگان شامل حال همه اتاق ها و مسافران می شود. روم سرویس ۲۴ ساعته در خدمت مسافران عزیز تور کیش می باشد.

از دیگر امکانات هتل آرامیس کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

امکان شارژ وسایل الکترونیکی، یخچال، آباژور، دراور، رخت آویز، سیستم اعلان حریق، کمد لباس، سیستم گرمایش و سرمایش، تلفن داخلی.

همچنین سرویس بهداشتی فرنگی نیز در اتاق ها موجود است. اتاق های هتل دارای حمام مجزا برای خود می باشد. لوازم بهداشتی شامل حوله، صابون، شامپو و دمپایی در اتاق های این هتل موجود می باشد.

امکانات و خدمات هتل آرامیس کیش :

هتل چهار ستاره آرامیس کیش جزء هتل هایی است که علاوه بر آن که خدمات خوبی در اتاق ها ارائه می کند، در فضای خارجی اتاق ها نیز امکانات خوب و مناسبی برای استفاده ی مهمانان ارائه می دهد. هتل آرامیس کیش دارای یک لابی با ظرفیت ۳۰ نفر می باشد.

سالن همایش و کنفرانس بزرگ، کافی شاپ، سونا، جکوزی، کافی نت و خشکشویی از امکانات خوب هتل آرامیس است. همچنین در این هتل نمازخانه، آسانسور، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق و خدمات حمل و نقل در نظر گرفته شده است. مسافرین و مهمانان هتل در بعضی مواقع نیاز به خدماتی دارند که شاید در کمتر هتلی دیده شود. کافی نت یکی از آن هاست. هتل آرامیس کیش دارای کافی نت، پرینتر و فکس می باشد. تمامی پرسنل هتل آرامیس، افراد حرفه ای و مجربی هستند که به زبان های خارجی مسلط اند. متاسفانه ترنسفر فرودگاهی هتل آرامیس، دارای هزینه برای مسافران می باشد. همچنین برخورد مناسب پرسنل با تجربه باعث گرایش بیشتر مهمانان برای انتخاب این هتل شده است. این هتل در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل آرامیس کیش :

وجود رستوران در هتل های چهار ستاره رایج است. هتل آرامیس کیش نیز از آن دسته هتل هایی است که از این امکان بهره مند است. رستوران واقع در هتل آرامیس که به نام رستوران آرامیس شناخته می شود، رستوران تقریبا بزرگی است که در لابی قرار دارد و فقط غذای ایرانی در آن سرو می شود.

رستوران آرامیس با ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده ی خدمت رسانی و پذیرایی از مهمانان و مسافرانی ست که در هتل آرامیس اسکان دارند. ساعت کاری رستوران آرامیس برای صبحانه هر روز از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح و نهار از ساعت ۱۳ الی ۱۵ می باشد.

هتل آرامیس کیش دارای دو کافی شاپ نیز می باشد. یکی در فضا لابی قرار گرفته است و دیگری در فضای باز و محوطه هتل. این کافی شاپ به صورت ۲۴ ساعته آماده سرویس دهی به میهمانان است.

فاصله هتل آرامیس کیش تا جاذبه های توریستی مهم جزیره کیش :

یکی از مزیت های بزرگ هتل آرامیس کیش، موقعیت مکانی آن است به طوری که در اطراف آن تعداد زیادی از مکان های تفریحی، بازارها، پارک ها و سایر اماکن دیدنی جزیره کیش قرار دارد.

فاصله هتل آرامیس کیش تا شهر زیر زمینی کاریز، ۱۵ دقیقه با خودرو

فاصله تا شهر باستانی حریره ۱۵ دقیقه با خودرو

فاصله تا کشتی یونانی ۲۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا مسیر ویژه دوچرخه سواری ۱۶ دقیقه با خودرو

فاصله تا اسکله تفریحی ۴ دقیقه پیاده

فاصله تا پلاژ بانوان ۱۰ دقیقه با خودرو

فاصله تا پلاژ آقایان ۱۴ دقیقه پیاده

فاصله تا پارک دلفین ها ۱۱ دقیقه با خودرو

فاصله تا باغ پرندگان ۱۰ دقیقه با خودرو

فاصله تا کارتینگ ۱۲ دقیقه پیاده

فاصله تا آب انبار سنتی ۱۵ دقیقه با خودرو

فاصله تا پدیده شاندیز، ۱۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا گذر هنرمندان ۱۶ دقیقه پیاده

فاصله تا بازار عرب ها (صفین) ۱۹ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار مروارید ۱۸ دقیقه پیاده

فاصله تا پارک هنگام ۸ دقیقه پیاده

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *