رستوران های کیش

در این بخش فهرستی از رستوران های کیش را مشاهده خواهید نمود

معمولا یکی از مهم ترین نگرانی های افراد در هنگام سفر، مسئله تغذیه می باشد، اما اگر اطلاعات کافی درباره نوع غذاهای قابل دسترس در مقصد خود را داشته باشید، با خیال راحت سفر خواهید کرد. خوشبختانه تعداد رستوران های جزیره کیش بسیار زیاد می باشد و برای تمامی ذائقه ها و عادت های غذایی، غذایی عالی در مشت دارد. از رستوران های لوکس گرفته تا قهوه خانه های سنتی، همه و همه با کامل ترین منوهای غذایی آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشند و از آنجا که جزیره کیش در میان آب های خلیج فارس واقع شده است، از لحاظ مواد غذایی دریایی به طور کامل تامین می باشد و اکثر رستوران های جزیره، بهترین غذاهای دریایی را سرو می کنند.

[widget id="execphp-2"]

از بهترین رستوران های جزیره می توان به لیست زیر اشاره کرد :

رستوران هایی با منو سنتی : رستوران پدیده البرز کیش ، رستوران بختیاری کیش ، رستوران کوه سنگی کیش ، رستوران شاندیز صفدری کیش ، رستوران میرمهنا کیش ، رستوران جوجه اناری کیش ، رستوران اکسین کیش ، رستوران جمیل کیش ، رستوران سالود کیش .

فست فودها : بوف ، فودکورت دامون کیش ، رستوران توتی فروتی کیش ، رستوران فودلند کیش ، رستوران برفین کیش ، رستوران یونیک کیش ، رستوران بچه های میتاکیش ، رستوران ریپاپلیک کیش .

 

۱ ) رستوران فودلند :

این رستوران که یکی از بزرگترین و زیباترین رستوران های جزیره می باشد ، در کنار ساحل مرجان ، زیباترین ساحل کیش ، و در کنار بازار بزرگ مرجان واقع شده است . فضای داخلی و دکوراسیون بی نظیر این رستوران ، محیطی لوکس و مجلل را برای گردشگران و میهمانان خود به وجود آورده است به طوری که با هر ذوق و سلیقه ای سازگار می باشد .

تنوع غذایی این رستوران فوق العاده می باشد زیرا بیش از ۱۰۰ نوع غذای ایرانی و فرنگی ، پیش غذا و دسر در این آن سرو می شود . در گوشه ای از سالن این رستوران بخش هایی برای چند برند معروف فست فود مانند republic ،  fudo ، lime ، chill ، out  و cafe تعبیه شده است تا یک فود کورد کامل از بهترین و با کیفیت ترین غذاها فراهم شود و این اطمینان را به مسافران و گردشگران بدهد که در آن برای هر مدل سلیقه ، غذایی عالی وجود دارد . اکثر مواد غذایی این رستوران از خارج از کشور و طبق استانداردهای بین المللی تهیه می شود . ظرفیت این رستوران نزدیک به ۴۰۰ نفر می باشد و داشتن اینترنت رایگان از مزیت های خوب آن به شمار می رود .

۲ ) رستوران سنتی آیدین :

در این رستوران غذاهای ایرانی با بهترین مواد و ماهرترین سرآشپزها تهیه می شود . رستوران آیدین توانسته هر ساله مشتریان و مسافران زیادی را به خود جذب کند و با ایجاد محیطی ارام و دل انگیز ، خاطره ای به یادماندنی از یک غذای بی نظیر را در ذهن همگان ثبت کند .

۳ ) رستوران ساحلی میرمهنا :

این رستوران برای ساختن فضایی دلنشین برای مشتریان خود ، همانند رستوران های قدیمی ، از موزیک زنده و شاد استفاده می کند و فاصله آن تا دریا آنقدری کم است که میهمانان گرامی میتوانند بعد از اتمام غذای خود ، در ساحل زیبای خلیج فارس قدم بزنند . به جهت کیفیت خوب غذا و فضای ساحلی آن ، قیمت غذاهای این رستوران کمی بالاست .

۴ ) رستوران سنتی آب و برق :

رستوران آب و برق که در فضای داخلی شرکت آب و برق جزیره کیش قرار دارد ، یکی از رستوران های خوب جزیره به حساب می آید . این رستوران سنتی ، به سبب داشتن کباب های ایرانی و لذیذی که طبخ می کند معروف است . همچنین انواع غذاهای فرنگی و دریایی با استفاده از تازه ترین و مرغوب ترین مواد اولیه نیز در این رستوران سرو می شود .

شماره همراه : ۰۹۳۴۷۶۹۲۳۰۵

 

۵ ) رستوران سنتی کوه سنگی :

نام این رستوران کوه سنگی گذاشته شده زیرا در دل یک کوه قرار دارد . دیزی های سنگی این رستوران باعث شهرت بی نطیر آن در جزیره شده است . دیزی هایی سنگی با گوشت گوسفندی که در فضایی کاملا سنتی سرو می شوند . از دیگر غذهای این رستوران می توان به کباب لقمه مخصوص ، جوجه کباب با استخوان ، زرشک پلو با مرغ سنتی ، ماهی شیر سوخاری ، ماهس شیر کبابی ، کشک و بادمجان ، میرزاقاسمی  و ماهی هامور سوخاری اشاره کرد . این رستوران دارای سفره خانه هم می باشد و قلیان هم دارد . ظرفیت این رستوران در حدود ۴۰ نفر است و از مزایای آن میتوان به داشتن اینترنت بی سیم اشاره کرد . همچنین امکان رزرو میز برای مراسم ها وجود دارد .

ساعت کار : ۱۲ ظهر الی ۱ بامداد

شماره همراه : ۰۹۳۴۷۶۸۲۳۲۳

 

۶ ) رستوران سنتی خوان سالار :

این رستوران قدیمی که در سال ۱۳۵۰ تاسیس شده ، با داشتن محیطی سنتی و زیبا به بهترین شکل از مسافران و گردشگران خود پذیرایی می کند . در این رستوران انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و دریایی با بهترین کیفیت سرو می شود .

تلفن همراه : ۰۹۱۳۹۰۰۱۴۴۰

 

۷ ) رستوران سنتی کلبه درویش :

طراحی این رستوران بیشتر شبیه به یک سفره خانه است و مسافران و گردشگران عزیز می توانند در فضای سنتی و آرام و در کنار کشتی یونانی ، طعم یک غذای اصیل ایرانی را تجربه کنند . این رستوران در دو وعده ناهار و شام پذیرای مهمانان گرامی و تورهای گردشگری می باشد و در آن قلیان و چای هم سرو می شود .

 

۸ ) رستوران سنتی قصر سفید :

رستوران روما قصر سفید با داشتن فضایی مدرن و کلاسیک به پذیرایی از میهمانان گرامی خود می پردازد . ساختمان این رستوران دو طبقه ست و انواع غذاهای ایرانی ، استیک ، غذاهای مخصوص روما ، پیتزا ، پاستا و غذای دریایی در آن سرو می شود . برای راحتی بیشتر مسافران و گردشگران و داشتن زمان کافی برای استراحت ،  بعد از صرف غذا ، امکان سفارش دسر و چای و قهوه نیز در این رستوران وجود دارد .

 

۹ ) رستوران عمو داوود ۲

غذاهای دریایی این رستوران معروف است و پیشنهاد می شود اگر به کیش سفر کردید ، غذاهای دریایی سرآشپز این رستوران را از دست ندهید . این رستوران برای وعده صبحانه هم باز است و با بهترین مواد و نان تازه از گردشگران عزیز پذیرایی می کند .

 

۱۰ ) رستوران نمونه :

رستوران نمونه یکی از رستوران های قدیمی و شناخته شده کیش می باشد که در سفین ، پشت بازار پارس خلیج و در فاز خدماتی آن واقع شده است . نمونه به عنوان یکی از کامل ترین رستوران های جزیره به شمار می آید و با توجه به تنوع بالای غذایی که دارد ، همه روزه بخش زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند . در این رستوران انواع غذاهای ایرانی ، عربی ، فرنگی ، شمالی و هندی سرو می شود .

شماره همراه : ۰۹۳۴۷۶۹۵۲۷۴

 

۱۱ ) رستوران عمواکبر :

شاید عمو اکبر را بتوان به عنوان یکی از بهترین رستورن هایی که غذای دریایی طبخ می کنند ، به شمار آورد . فضای داخلی این رستوران بسیار ساده است و خبری از ظروف شیک و لوکس در آن نیست اما غذاهای دریایی را چنان سرو می کند که توانسته مشتریان زیادی را جذب کند . از غذاهای معروف این رستوران می توان به ماهی سرخ کرده ، ماهی کبابی ، میگو ، قلیه ماهی ، استیک ، کباب و شنیسل اشاره کرد .

تلفن همراه : ۰۹۳۴۷۶۹۳۶۴۷

 

۱۲ ) رستوران توتی فروتی

این رستوران با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و داشتن کافی شاپ ، توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند و شما می توانید پس از گذراندن یک روز تفریحی در جزیره ، در محیط زیبا و آرام این رستوران که در کنار دریا قرار دارد ، غذای خود را میل کنید . همچنین غذاهای بین المللی و دریایی این رستوران در جزیره شهرت خاصی دارد .

از مزایای این رستوران می توان به داشتن اینترنت رایگان و امکان رزرو میز برای مراسم اشاره کرد . ظرفیت این رستوران در حدود ۴۰۰ نفر می باشد .

 

۱۳ ) رستوران تک بناب :

این رستوران که روبروی بازار پانیذ و بازارچه حافظیه قرار دارد ،  با موقعیت مکانی خوب خود مکان مناسبی ست تا شما عزیزان پس از خرید کردن در بازارچه ها ، برای استراحت و صرف ناهار و شام به آن مراجعه کنید .

ظرفیت پذیرایی این رستوران ۴۰ نفر و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ تعطیل می باشد .

 

۱۴ ) رستوران پنگوئن:

رستوران پنگوئن یکی از بهترین رستوران های کیش است که در نزدیکی پارک آبشار قرار دارد و منار این رستوران مجسمه پنگوئن پارک واقع شده است . از دلایل مهمی که باعث شده این رستوران در بین دیگر رستوران های جزیره معروف شده کیفیت عالی غذاهای ایرانی و دریایی آن است . شما در این رستوران می توانید طعم اصیل غذای ایرانی را بچشید . همچنین قیمت مناسب غذاهای این رستوران مورد توجه همگان قرار گرفته است .

 

۱۵ ) رستوران موج دریا :

رستوران و سفره خانه موج دریا در کنار دریا واقع شده است و این امکان را دارد که شما بتوانید غذای خود را در کنار دریا میل کنید .

ظرفیت پذیرایی ۵۰ نفر

 

۱۶ ) رستوران سرآشپز

رستوران سرآشپز جزه معدود رستوران های جزیره ست که به صورت منوی باز از گردشگران و مسافران عزیز پذیرایی می کند . مسافران میتوانند در این رستوران از انواع غذاهای ایرانی ، کباب های لذیذ و غذاهای دریایی لذت ببرند . برخورد کارکنان با میهمانان بسیار گرم و صمیمی ست و کیفیت غذاها غیر قابل وصف می باشد . طراحی فضای داخل هم از نکات مثبت این رستوران است که باعث جذب مشتریان می شود .

 

۱۷ ) رستوران لوتوس

از نکات خارق العاده این رستوران این است که در کنار غذاهای ایرانی و فرنگی ،  انواع غذاهای فیلیپینی در این رستوران سرو می شود . اگر تا به حال طعم اینگونه غذاها را نچشیده اید ، پیشنهاد می کنیم حتما سری به این رستوران بزنید . کیفیت غذاها عالی ست و قیمت آن ها مناسب می باشد .

 

 

۱۸ ) رستوران کیشوند

در رستوران کیشوند انواع غذاهای ایرانی و فرنگی نظیر انواع کباب ها ، انواع خورشت ، ماهی با طبخ های گوناگون ، میرزاقاسمی ، قارچ سوخاری و شنیسل سرو می شود به همین دلیل برای هر مدل سلیقه در این مکان غذا وجود دارد و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای صرف ناهار و شام باشد . قیمت غذاها مناسب است و سرویس رایگان در این رستوران ارائه می شود .

 

۱۹ ) رستوران جمیل :

رستوران جمیل در جاده جهان جزیره کیش قرار دارد . شما در این رستوران کامل ترین منوی غذایی را می توانید مشاهده کنید و این یعنی این رستوران برای هر نوع ‌ذائقه ای ، غذای مناسبی برای عرضه کردن دارد . منوی این رستوران شامل پیش غذا ، دسر ، انواع نوشیدنی سرد و گرم ، انواع کباب های لذیذ ایرانی تهیه شده از گوشت تازه ، میرزاقاسمی و ماکارانی و دیگر غذاهاست . ارائه سرویس چای و قلیان هم در این رستوران امکان پذیر می باشد .

از ویژگی های جالب این رستوران این است که در روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه غذاها به صورت سلف سرویس سرو می شوند که شامل سوپ ، انواع سالاد ، ماست ، ترشی ، زیتون ، پلو مخلوط و ساده ، جوجه کباب ، کباب لقمه ، ماکارانی ، دیزی ، انواع دسر ، کوکو ، پوره و … می باشد . جمیل جزء معدود رستوران های جزیره کیش است که برای گیاه خواران عزیز هم غذای مناسبی سرو می کند و این مهم ترین مزیت آن به حساب می آید .

این رستوران فاقد فضای باز می باشد اما داخل آن به قدری دنج و زیباست که مسافران عزیز در بدو ورود به این رستوران حس گرم و خوبی آز آن دریافت می کنند . در اطراف رستوران فضای کافی برای پارک وسیله نقلیه وجود دارد . همچنین دسترسی صندلی چرخدار به داخل این رستوران بسیار آسان بوده و مسیر صاف و همواری دارد . این رستوران فاصله بسیار کمی با کشتی یونانی و کلبه هور دارد و گردشکران و مسافران می توانند پس از اینکه از جاذبه های توریستی و گردشگری جزیره کیش لذت بردند ، برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنند . پس اگر در تعطیلات قصد سفر به جزیره کیش را دارید ، حتما فراموش نکنید که سری به این رستوران بزنید و از غذاهای بی نظیر آن لذت ببرید .

 

۲۰ ) رستوران کادوس :

۲۱ ) رستوران یاران کیش :

 

۲۲ ) رستوران رویال استار :

این رستوران هم برای ساکنین جزیره کیش محبوب است هم گردشگران و مسافران به آن علاقمند می شوند . کیفیت غذاهای این رستوران فوق العاده می باشد و اگر فقط یک بار تجربه غذا خوردن در این رستوران را داشته باشید ، مشتری همیشگی آن می شوید . از جذابیت های این رستوران ، فضای داخلی آن و دکوراسیون ساده و شیک آن است . میزها ، صندلی ها ، ظروف و تمامی تزئینات و دکور داخلی آن با یک ذوق هنری خاص انتخاب شده اند و عموما به رنگ سفید ، صورتی روشن و آبی آسمانی می باشند . هارمونی رنگی بی نظیر تجهیزات حسی شادی آور همراه با آرامش را در میهمانان عزیز خلق می کند .

انواع غذاهای ایرانی ،‌ دریایی و فرنگی با بهترین کیفیت در این رستوران سرو می شوند و میگو سوخاری و استیک از معروف ترین غذاهای رویال استار می باشند . برای راحتی میهمانان و حق انتخاب بیشتر آنان ، امکان نشستن در فضای باز وجود دارد تا بتوانند در فضایی دلباز غذای خود را میل کنند و از آب و هوای جزیره کیش نهایت استفاده را ببرند .

کشیدن سیگار در فضای بیرونی این مکان آزاد می باشد .

کارکنان این رستوران به زبان انگلیسی و عربی مسلط هستند تا بتوانند بهترین سرویس ها را به توریست های عزیزمان بدهند و با ایجاد ارتباط با آن ها ، نیازهایشان را به بهترین نحو پاسخ دهند .

رویال استار به مرکز خرید مروارید و شهربازی پیشرفته هایلند بسیار نزدیک است .

 

۲۳ ) رستوران سناتور :

۲۴ ) رستوران حافظیه :

رستوران حافظیه کیش از آن رستوران هایی ست که این امکان را به شما می دهد تا غذایتان را در دل طبیعت میل کنید . حافظیه در پارک ساحلی مرجان واقع شده و دارای آلاچیق های ست تا بتوان در فضای پارک و در کنار ساحل زیبای خلیج فارس غذا را صرف کرد . البته این رستوران در فضای داخلی و سرپوشیده هم میز دارد .

 

۲۴ ) رستوران پدیده البرز :

رستوران پدیده البرز کیش از آن رستوران هایی ست که به لحاظ داشتن کیفیت عالی مواد غذاهایی و طبخ بی نظیر آن ها ، تعداد قابل توجه ای مشتری ثابت و همیشگی دارد . به همین دلیل مسافران و گردشکران عزیز اگر از کیشوندی در رابطه با یک رستوران خوب سوال کنند ، پدیده البرز قطعا یکی از پیشنهادها خواهد بود . از نکات مثبت این رستوران این است که با اینکه غذاهایی عالی سرو می کند اما قیمت های موجود در منوی آن بسیار مناسب می باشند و به همین دلیل می تواند گزینه خوبی برای صرف ناهار و شام باشد . پرسنل این رستوران افراد بسیار مجربی هستند که با بهترین شیوه برخورد با مسافران و میهمانان عزیز برخورد می کنند . در کل این رستوران از همه لحاظ رستورانی عالی به حساب می آید و می تواند یک خاطره به یاد ماندنی از سفر به کیش برای شما بسازد .

 

۲۵ ) رستوران کاکتوس :

کافه رستوران کاکتوس کیش یکی از کافه های بی نظیر جزیره کیش می باشد . در این کافه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود . در این کافه امکان صرف غذا هم در فضای سرپوشیده وجود دارد هم در فضای باز . با دیدن فضای باز این کافه متوجه خواهید شد که صاحب آن چه علاقه ویژه ای به کاکتوس ها داشته است زیرا با یک ذوق و علاقه خاصی ، فضای بیرون کافه را با انوع کاکتوس ها مزین کرده است به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم تا غذای خود را در این فضا میل کنید تا هم از هوای خوب جزیره استفاده کنید و هم از دکور زیبای محیط به همراه کاکتوس ها لذت ببرید . این کافه ظرفیت پذیرایی ۱۵۰ نفر را دارد .

 

۲۶ ) رستوران نون و ریحون

 

۲۷ )  رستوران بوف ، شعبه مرکز خرید پردیس ۲

این رستوران اولین شعبه رستوران های زنجیره ای بوف در جزیره کیش است که در طبقه اول مرکز خرید پردیس ۲ واقغ شده است . موقعیت مکانی این رستوران عالی ست زیرا پس از گذراندن یک روز خسته کننده در مرکز خرید پردیس ، بدون آن که به دنبال رستورانی باشید می توانید به راحتی به طبقه اول رفته و غذای خود را در این رستوران میل کنید . منو غذایی این شعبه همانند دیگر شعب بوف است و شامل مرغ سوخاری ، پیترا ، ساندویچ ، پیش غذا ، سالاد و نوشیدنی ست . قیمت مناسب غذاهای این رستوران از دیگر مواردی ست که باعث محبوبیت آن شده است .

ساعت کاری این رستوران از ۱۰ صبح الی ۱۱ شب می باشد . همچنین در روزهای تعطیلی که مرکز خرید پردیس بسته باشد ، بوف از بعد از ظهر به بعد باز است . این مکان مجهز به اینترنت رایگان نیز می باشد .

 

۲۸ ) رستوران بوف ، شعبه مرکز خرید هایپر

این رستوران شعبه دیگری از رستوران های زنجیره ای بوف است که در مرکز خرید هایپر کیش قرار دارد و انواع ساندویج سرد و گرم و پیتزا را سرو می کند . از مزیت های خوب این رستوران این است که در مرکز شهر و در نزدیکی بازار مرکز تجاری و مرکز خرید پانیذ واقع شده است به همین دلیل همه روزه مشتریان زیادی را به خود جذب می کند .

از نکات مثبت این رستوران ، اینترنت رایگان آن است .

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *