دیگر هتل های جزیره کیش

با مطالعه این بخش با انواع و امکانات دیگر هتل ها در کیش آشنا خواهید شد

قطعا در هر سفر، محل اقامت یکی از مهم ترین بخش های تصمیم گیری و انتخاب می باشد. افرادی هستند که دوست دارند در یک هتل کاملا لوکس و مجلل اقامت کنند و در کنار این افراد، افراد دیگری نیز هستند که ترجیح می دهند در یک هتل ارزان تر اقامت کنند و در عوض پولشان را برای تفریح و خوش گذرانی خرج کنند. در این میان، افرادی هم هستند که نمی توانند از پس هزینه های هنگفت سفر بربیایند اما با این حال سعی می کنند با کمترین قیمت، سفر کوتاه و مختصری داشته باشند. معمولا اینگونه افراد هتل های یک ستاره و دو ستاره را انتخاب می کنند. البته کسانی که برای انجام امور اداری و کار مجبور به سفر کردن هستند نیز گاها ترجیح می دهند سفر کم خرجی داشته باشند.

دیگر هتل های جزیره کیش
[widget id="execphp-2"]
دیگر هتل های کیش
دیگر هتل های کیش
دیگر هتل های کیش

جزیره کیش هتل های یک ستاره، دو ستاره و هتل آپارتمان های زیادی دارد تا بتواند به قشر وسیعی از مسافران و گردشگران، خدمت رسانی کند.

هتل های یک ستاره جزیره کیش :

هتل های یک ستاره جزیره، معمولا از مراکز خرید و تفریحی دور هستند. از نظر متراژ و امکاناتی که در اتاق ها، لابی و فضاهای دیگر هتل در اختیار شما قرار می گیرد، در سطح متوسطی قرار دارند. برای افرادی که می خواهند یک سفر کم هزینه به جزیره کیش را داشته باشند، بسیار مناسب اند. هتل های یک ستاره جزیره کیش شامل  هتل ققنوس، هتل فارابی، هتل فرشتگان، هتل قاصدک، هتل خاتم و هتل آسیا می شود. البته باید گفت که هتل ققنوس و فارابی جزء هتل آپارتمان های یک ستاره جزیره کیش هستند.

هتل های دو ستاره جزیره کیش :

هتل های دو ستاره از نظر امکانات، امکانات بیشتری را نسبت به هتل های یک ستاره برای مسافران در نظر گرفته است مانند لابی بزرگ، ارائه خدماتی مثل خانه داری و روم سرویس ۲۴ ساعته به اتاق ها، شارژ روزانه امکانات بهداشتی مثل حوله و صابون و سرویس تخت خواب راحت تر و شیک تر. البته امکانات نام برده شده به هیچ وجه به صورت اجبار نیستند و ارائه این سرویس ها صرفا جنبه رقابت بین هتل های دو ستاره دارد. هتل های دو ستاره جزیره کیش شامل هتل تماشا، هتل شباویز، هتل اسپادانا، هتل دیدار، هتل دریا، هتل ستاره، هتل گلدیس، هتل آبادگران، هتل پانیذ و هتل آرا  می شود. هتل شباویز به صورت هتل آپارتمان می باشد.

هتل آپارتمان:

هتل آپارتمان ها در اصل آپارتمان های مبله و آماده ای هستند که به راحتی می توان آن ها را اجاره کرد. در واقع در هتل آپارتمان ها تمامی امکانات در حد یک خانه کامل می باشد نظیر امکان آشپزی کردن در آشپزخانه. مهم ترین ویژگی هتل آپارتمان ها، انعطاف پذیری آن هاست یعنی قرارداد اجاره ای با شما بسته نمی شود ولی تا زمانی که امکان داشته باشد شما می توانید آن آپارتمان را اجاره کنید. معمولا از نظر هزینه، هتل آپارتمان ها نسبت به هتل های هم سطحشان ارزان تر هستند و کسانی که می خواهند در جزیره کیش اقامت طولانی مدت و کم هزینه ای داشته باشند، می توانند از هتل آپارتمان ها استفاده کنند.

در آخر باید گفت هیچ قانون و قاعده خاصی در رابطه با امکانات موجود در هتل های یک ستاره و دو ستاره و هتل آپارتمان ها وجود ندارد و آن ها بسته به خدماتی که ارائه می کنند، محبوبیت بیشتری در بین مسافران بدست می آورند و نسبت به دیگری برتری می یابند.

کیش بازا برای راحتی شما عزیزان و ارائه هرچه بهتر خدمات مربوط به هتل های جزیره کیش، اطلاعات کامل و جامع مربوط به تمامی هتل های جزیره را به طور کامل در این وب سایت قرار داده است.

کیش بازا، همراه شما در جزیره کیش !

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *