بانجی جامپینگ کیش

با مطالعه این بخش با بانجی جامپینگ کیش ، از اماکن تفریحی-ورزشی جزیره کیش آشنا خواهید شد

بانجى جامپینگ کیش

مجموعه ورزشى بانجی جامپینگ کیش، مجموعه بى نظیری است که در زمینى به مساحت ١۵۰٠  متر مربع ساخته شده و در تاریخ ٢٨ تیر سال ١٣٩۵ افتتاح شد. این مجموعه ورزشی نخستین بانجى جامپینگ ساحلى خاورمیانه می باشد که در مرکز جزیره کیش، در میدان المپیک و در مجاورت شهر زیرزمینى کاریز واقع شده است.

بانجی جامپینگ کیش
[widget id="execphp-2"]
بانجی جامپینگ کیش

بانجى جامپینگ هاى کیش داراى دو سکوى پرش به ارتفاع ۴۰ و ۶۰ متر هستند که با پرش از آن ها می توان لذت هیجانی غیر قابل وصف را چشید. همچنین از مزیت های این تفریح  آن است که نیاز به آموزش قبلى ندارد و فقط کافى ست که فرد روى سکوى پرش بایستد و با اشاره مربى به طرف زمین سقوط کند. البته گاهى به دلیل ارتفاع زیاد بانجى جامپینگ کیش، افراد هنگامی که از پله ها بالا رفته و روى سکوى مخصوص قرار میگیرند و به پایین نگاه مى کنند، از ارتفاع زیاد وحشت کرده و منصرف مى شوند. در بانجى جامپینگ کیش، تمام اصول ایمنى کاملا رعایت مى شود و به وسیله ى طنابى که به فرد متصل است از برخورد وى با زمین جلوگیرى شده و فرد از هر آسیبى در امان می ماند.

امکان استفاده از این تفریح مهیج براى افرادی که داراى بیماری هاى قلبى هستند و همچین زنان باردار، وجود ندارد.

هزینه استفاده از بانجی جامپینگ با توجه به ارتفاع آن و فصول مختلف سال، متفاوت خواهد بود و براى هر فرد بین ۴٠ تا ١١٠ تومان مى باشد.

در کنار این مجموعه بی نظیر براى شما مسافران عزیز تور کیش رستوران ها و خدماتى در نظر گرفته شده است تا بتوانید ضمن لذت بردن از این تفریح فوق العاده، از خدمات دیگر نیز بهره مند شوید.

کیش بازا به شما گردشگرانی که به کیش سفر مى کنید، پیشنهاد مى کند از این تفریحگاه هیجان انگیز دیدن کرده و لذت ببرید.

آدرس بانجی جامپینگ در جزیره کیش :

مرکز جزیره کیش، میدان المپیک ، مجاور شهر زیر زمینی کاریز

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *