باغ پرندگان کیش

با مطالعه این بخش با باغ پرندگان کیش ، از جاذبه های گردشگری در کیش آشنا خواهید شد

باغ پرندگان کیش

  • آدرس: جزیره زیبای کیش، مجموعه پارک دلفین کیش
  • ساعات کار:ی همه روزه از ۱۸ الی ۲۰
  • تلفن: ۰۷۶۴۴۴۴۵۲۳۷
باغ پرندگان کیش
[widget id="execphp-2"]
باغ پرندگان کیش
باغ پرندگان کیش
باغ پرندگان کیش
باغ پرندگان کیش

یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش، باغ پرندگان کیش است که در سال  ۱۳۸۰ در جنوب شرقی جزیره کیش و در زمینی با مساحت بیش از ۳ هکتار افتتاح گردید. این مجموعه داخل پارک دلفین ها قرار دارد و یکی از زیباترین پارک های خاورمیانه به حساب می آید که شامل ۲ قسمت جداگانه برای نگه داری پرندگان می باشد. در مسیر اولیه بازدیدکنندگان از راه های سرسبز و دیدنی عبور می کنند و از قفس های پرندگان دیدن می فرمایند که بر روی هر قفس اطلاعات کامل و ارزشمندی درباره زیستگاه، نوع تغذیه و ویژگی هر پرنده نوشته شده است. در قسمت دوم این باغ، محوطه زیبایی برای پرواز آزاد پرندگان ساخته شده که وسعت آن حدود ۲ هکتار است. این مجموعه روزانه پذیرای ۵۰۰ گردشگر می باشد. در این باغ بیش از ۶۰ گونه مختلف پرنده وجود دارد که از سراسر جهان و قاره هایی نظیر آسیا، اروپا و آفریقا جمع آوری شده اند.

در وسط این باغ یک برکه بنا شده است که در آن فلامینگوها، پلیکان های پاخاکستری و سفید، درنای تاج دار، ایبیس، قوها و انواع لک لک های مارابو و سدلبیلد قرار دارند و برای بازدید کنندگان محیطی کاملا طبیعی که شامل مناظر کم نظیر و زیبا است را پدید می آورد.

در این باغ می توان از پرندگانی چون طاووس ها، انواع طوطی های سبز، کاسکو، کاکاتوآلبا، ماکائو، طاووسک ها، قرقاول چینی، پنگوئن های پاسیاه، توکان و مرغ شاخ دار دیدن کرد. همچنین علاوه بر پرندگان مختلف، در این پارک از تمساح گاندو یا پوزه کوتاه، آهو و میمون نیز نگهداری می شود.

در این باغ انواع گونه های گیاهی دیده می شود که شامل درخت نخل، بنجامین، درختان لور، اوکالیپتوس، آکاسیا، گل ختمى و بیش از ۲۵ گونه کاکتوس و سایر گیاهان می شود که با توجه به وضعیت اقلیمی جزیره کیش و مرجانی بودن خاک آن، در نوع خود از بی نظیرترین گیاهان می باشند.

برای گشت و گذار بازدیدکنندگان در این مجموعه از اتوبوس قطاری استفاده شده که بعد از پارک پرندگان وارد دلفیناریوم می شود.

در تمامی هتل های جزیره کیش یک کانتر گردشگری قراردارد که گردشگران و بازدید کنندگان می توانند برای تهیه بلیط باغ پرندگان کیش و دیگر نقاط دیدنی این جزیره زیبا به آن مراجعه کنید و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *