اجاره ماشین در کیش

با مطالعه این بخش می توانید از قیمت و نحوه اجاره ماشین در کیش مطلع شوید

قبل از شروع این بخش بهتر است کمی با مفهوم منطقه آزاد آشنا شویم. با توجه به تعریف بین المللی ، منطقه آزاد محدوده ای ست محافظت شده که عموما به صورت بندر می باشد و دارای معافیت های مالیاتی و گمرکی ست که از این جهت ، با انجام فعالیت های بسیار گسترده واردات و صادرات ، به یکی از قطب های تجاری و اقتصادی تبدیل می گردد و جزیره کیش این ویژگی ها را داراست .

با توجه به اینکه جزیره کیش منطقه آزاد ایران به حساب می آید و جزیره ای تفریحی-تجاری ست ، مبادلات تجاری زیادی با کشورهای همسایه دارد و این یعنی می توان از امکاناتی استفاده نمود که اگر آنها را در خارج از منطقه آزاد بخواهیم مورد استفاده قرار دهیم ، باید هزینه های هنگفتی برای گمرک و مالیات و از این قبیل پرداخت کنیم. اما در منطقه آزاد جزیره کیش می توان از این امکانات با قیمت مناسب بهره مند شد و این یکی از امتیازات مثبت جزیره کیش برای کشور عزیزمان است .

اجاره ماشین در کیش
[widget id="execphp-2"]
اجاره ماشین در کیش
اجاره ماشین در کیش و قوانین
اجاره ماشین در کیش

یکی از جاذبه های جزیره کیش که همه روزه مسافران بسیاری را به خود جذب می کند،  رنت اتومبیل (اجاره خودرو) می باشد. به طوری که اگر به کیش سفر کنید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند خودروهای لوکس و خارجی مدل بالا و گران قیمت است که به وفور در حال تردد در معابر می باشند در حالی که همین خودروها را اگر بخواهید در شهر و منطقه سکونت خود خریداری کنید ، مشاهده می کنید که باید هزینه ی بسیار زیادی را پرداخت کنید.

در واقع شما در کیش خیلی کم یا تقریبا اصلا خودرو های داخلی و روزمره شهر خود را نمی ابید . در این بین شاید شما هم بخواهید از اتومبیل های خارجی مدل بالا در جزیره کیش استفاده نمایید. از این رو به هیچ عنوان لازم نیست که قیمت خرید میلیونی این خودروها را به همراه داشته باشید و فکر خرید آنها را در سر بیاورید فقط کافی ست برای مدتی که مد نظرتان است آن ها را کرایه کنید و لذت ببرید.

مدارکی که جهت کرایه این خودرو ها لازم دارید :

  1. اصل گواهینامه معتبر رانندگی
  2. یک کارت شناسایی معتبر نظیر کارت ملی یا شناسنامه
  3. ودیعه ای مثل چک به ارزش خودرو یا وجه نقد بین ۱ الی ۵ میلیون تومان به عنوان تضمین برای شرکت ارائه دهنده اتومبیل به شما

بعد از ارائه مدارک و عقد قرار داد به مدت حداقل ۲۴ ساعت ( ۱ شبانه روز ) شما میتوانید از بین مدل های موجود در لیست اتومبیل شرکت های ارائه دهنده ، خودرو مورد نظر را انتخاب کنید . قیمت گذاری خودروها بسته به نوع و مدل ، متفاوت است که از حداقل ۸۰ هزار تومان شروع می شوند تا ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان .

در این بین باید در نظر داشته باشید که هزینه بنزین خودرو به عهده شما می باشد. جزیره کیش دارای دو پمپ بنزین در منطقه های گلدیس و فارور میباشد و مبلغی هم به عنوان ودیعه جریمه رانندگی خودرو نزد ارائه دهنده خودرو به امانت نگهداری می شود که برابر ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان است  که حداقل ۳ روز و حداکثر ۱ هفته بعد از اجاره در صورت عدم خلافی به شما باز گردانده می شود.

اجاره این خودرو ها بدون راننده می باشد . می توانید آنها را از قبل رزرو کنید تا در زمان رسیدن به فرودگاه ، اتومبیل به شما تحویل داده شود و از همان لحظه در اختیار شما قرار گیرد و بتوانید با اتومبیل خود وارد جزیره شوید و به محل اقامت خود بروید. در جزیره نظارت بر روی شرکت های ارائه دهنده اتومبیل به قدری دقیق و منظم است که می توانید با خیال راحت این اتومبیل ها را کرایه کرده  و استفاده نمایید ، پس نگران پرداخت وجه ضمانت یا چک تضمین به این شرکت ها نباشید و همه چیز با قرار داد انجام خواهد شد.

قوانین رانندگی در کیش هم به صورت استاندارد ایران است و مواردی که مهم است شامل :

بستن کمربند ایمنی در هنگام رانندگی حائز اهمیت است / بوق زدن در کلیه معابر ممنوع است / آلودگی صوتی به هر نحوی در جزیره ممنوع است / جریمه ها ۲ برابر دیگر جاها محاسبه می گردد / حداکثر سرعت رانندگی در جزیره ۵۰ کیلومتر در خط ساحلی و دیگر نقاط برابر با تابلو های نصب شده می باشد / در خیابان ها و معابر و بلوارهای جزیره کیش دوربین کنترل سرعت نصب شده است و خودرو ها تحت نظارت پلیس می باشند.

مسئولیت خسارت وارد شده به اتومبیل از لحاظ بدنه / فنی / داخل اتاق / جریمه راهنمایی رانندگی و استفاده خارج از استاندارد مثل ورود به ساحل و شن و جاده های خاکی و سنگی و دریفت و رانندگی غیر استاندارد ، به عهده شخص کرایه کننده اتومبیل می باشد و مدارک و وجه تضمین تنها در صورت سلامت خودرو برگردانده می شود. شما میتوانید در صورت بروز و مشاهده هر گونه مشکل و ایراد در این اتومبیل ها با شرکت تماس گرفته و به آنها اطلاع دهید تا خدمات رسانی کنند و حتی اتومبیل را با اتومبیل دیگری جا به جا کنند و در مجموع اگر استفاده استاندارد و مناسبی از اتومبیل صورت گیرد جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و قطعا از کرایه آن در سفر خود لذت خواهید برد.

در خصوص مسیریابی در جزیره کیش اصلا نباید نگران این باشید که گم می شوید یا محل مورد نظر را پیدا نمی کنید زیرا اکثر خودروها مجهز به سیستم مسیریاب ماهواره ای و نقشه gps هستند ، بعلاوه اگر به تابلوها توجه داشته باشید امکان ندارد که مسیر خود را پیدا نکنید زیرا جزیره کیش ابعادی برابر با ۹ کیلومتر عرض و ۱۰ کیلومتر طول دارد و به راحتی مسیرتان را خواهید یافت.

لیست زیر حدود قیمت برخی خودرو ها را در بر دارد :

نام خودرونوع خودروقیمت
نیسانسنترا۲۰۰۰۰۰۰
کیاموهاوی۲۷۰۰۰۰۰
مزدا۶۲۰۰۰۰۰۰
نیساناینفینیتی۳۵۰۰۰۰۰-۵۵۰۰۰۰۰
نیسانتیدا۱۲۰۰۰۰۰-۱۵۰۰۰۰۰
نیسانZ۵۰۰۰۰۰۰
نیسانقشقایی۲۰۰۰۰۰۰
نیسانجاک۲۰۰۰۰۰۰
نیسانماکسیما۲۵۰۰۰۰۰
نیسانسانی۱۵۰۰۰۰۰
نیسانآلتیما۲۰۰۰۰۰۰
تویوتااف جی کروزر۳۰۰۰۰۰۰
تویوتافرچیونر۲۰۰۰۰۰۰
تویوتایاریس۱۵۰۰۰۰۰
تویوتاکرولا۱۵۰۰۰۰۰
تویوتاکمری۱۵۰۰۰۰۰
هونداCRV۱۷۰۰۰۰۰
هونداآکورد۱۷۰۰۰۰۰
شورلتسونیک۱۵۰۰۰۰۰
شورلتکروت۶۰۰۰۰۰۰
شورلتکامارو کروک۴۰۰۰۰۰۰-۴۵۰۰۰۰۰
شورلتکامارو معمولی۳۰۰۰۰۰۰
کادیلاکSRX۶۰۰۰۰۰۰
کادیلاکCTS۶۰۰۰۰۰۰
میتسوبیشیپاجرو۲۵۰۰۰۰۰
میتسوبیشیلنسر۱۵۰۰۰۰۰
دوجچلنجر۳۰۰۰۰۰۰-۴۰۰۰۰۰۰
دوجشارژ۳۰۰۰۰۰۰
دوجشارژ۲۲۰۰۰۰۰
فوردتاروس۲۳۰۰۰۰۰
فوردفیوژن۱۵۰۰۰۰۰-۲۰۰۰۰۰۰
فوردایج۲۷۰۰۰۰۰
فوردایج۲۰۰۰۰۰۰
فوردموستانگ کروک۴۰۰۰۰۰۰
فوردموستانگ معمولی۳۰۰۰۰۰۰
بی ام وX6۶۰۰۰۰۰۰
بی ام وZ4۵۰۰۰۰۰۰
کیاکارنس۱۸۰۰۰۰۰-۲۰۰۰۰۰۰
کیاسورنتو۲۵۰۰۰۰۰
کیاسورنتو۱۸۰۰۰۰۰
کیاسراتو کوپه۲۰۰۰۰۰۰
کیاسراتو۱۳۰۰۰۰۰
کیاسراتو۱۸۰۰۰۰۰
کیااسپورتیج۱۳۰۰۰۰۰
کیااسپورتیج۲۰۰۰۰۰۰
کیااپتیما۱۳۰۰۰۰۰
کیااپتیما۲۰۰۰۰۰۰
هیوندایولستر۲۱۰۰۰۰۰
هیوندایسانتافه۲۲۰۰۰۰۰-۲۸۰۰۰۰۰
هیوندایجنسیس۳۵۰۰۰۰۰
هیوندایالنترا۱۸۰۰۰۰۰
هیوندایالنترا۱۳۰۰۰۰۰
هیوندایتوسان۲۰۰۰۰۰۰
هیوندایتوسان۱۳۰۰۰۰۰
هیوندایسوناتا۲۰۰۰۰۰۰
هیوندایسوناتا۱۳۰۰۰۰۰

بنر تبلیغات کیش بازا

[widget id="mks_social_widget-2"]

مطالب پیشنهادی کیش بازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *